سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان خطای آموزگارش را نشناسد، تا آنکه اختلاف [و دیگر نظرات]را بشناسد . [ایّوب علیه السلام]
گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • به گزارش پایگاه 598، ندای انقلاب نوشت: در پی بروز سکته قلبی برای آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و وخامت حال وی، تحرکات یک آقازاده فتنه گر (م.هـ) برای تقلیل جایگاه این مجلس به منازعات سطح پایین سیاسی و بسترسازی برای ریاست یکی از چهره های سیاسی (ا.هـ) بر این مسند غیر سیاسی آغاز شده است.
    همچنین برخی اخبار از فعال شدن این متهم دانه درشت اقتصادی-امنیتی، در حوزه های اقتصادی پول ساز مرتبط با دولت حکایت دارد.



    یاسر ::: دوشنبه 93/3/19::: ساعت 5:44 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    n00056661-b

    وبلاگ گوهر انسانیت نوشت:
    یاد آن روزها به خیر! مردی بزرگ، رهبری الهی، دلسوز دین خدا و مردم و در ستیز با استکبار، امام خمینی (رحمت الله علیه) ندای "ارجعی الی ربک" را لبیک گفت و ملت خداجوی ایران و همه حق پرستان را در غمی جانکاه و دشمنان را در شادمانی نافرجام فرو برد. اما به لطف الهی، خلف صالح او، مردی از جنس خمینی، جداجوی و مردم دوست و خار چشم دشمنان، امام خامنه ای (دامت برکاته)، امامت و هدایت امت در مسیر صراط مستقیم انقلاب اسلامی را عهده دار گردید.
    آن روزها دشمنان نظام با بغض و خشمی که نسبت به امام خمینی (ره) داشتند، با اطلاق عنوان "امام" بر خلف صالح او نیز دشمنی می ورزیدند، و حتی دوستان نیز با این تصور که عنوان "امام" خاص امام خمینی (ره) است، به کاربردن عنوان "امام" برای مقام معظم رهبری، برایشان سنگین بود! لذا در دعاها و شعارهای ملت در مراسم عمومی و پس از نمازهای جماعت، جمله "خامنه ای رهبر، به لطف خود نگهدار!" مطرح می گردید، که هنوز هم ادامه دارد.
    از طرفی، آن روزها بحث مرجعیت مقام معظم رهبری نیز مطرح نبود که بعدها به خواست خداوند، مطرح گردید و امروزه مرجعیت مقام معظم رهبری، حضرت آیه الله العظمی خامنه ای (دام ظله) در صدر لیست مراجع تقلید قرار دارد.
    بر اساس قانون رشد و تکامل، که شامل شعارها نیز می باشد، جا دارد که درباره این شعار نیز تجدید نظر شود.
    در برخی از مجامع و مساجد که مردمان انقلابی و ولایتمدار حضور دارند، در دعا و شعار خود چنین می گویند:
    "خامنه ای امام، مرجع عالی مقام، به لطف خود نگهدار!" 
    این همان رشد و تکاملی است که در شعار چندین ساله پدید آمده است و جا دارد که در ترویج و گسترش آن سهیم باشیم. مگر ما به امامت و مرجعیت مقام معظم رهبری، حضرت آیه الله العظمی، امام خامنه ای (دام ظله) باور نداریم؟! پس شایسته است که باور خود را به شعارمان منتقل کنیم و با هم بخوانیم:
    خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما!
    خامنه ای امام، مرجع عالی مقام، به لطف خود نگهدار!
    رزمندگان اسلام، نصرت عطا بفرما!
    آمین یا رب العالمین!



    یاسر ::: پنج شنبه 93/3/15::: ساعت 8:16 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    خلاصه ای از گزارش پارسینه:
    آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در تارخ 12/3/93 در جمع اعضای کاروان پیاده عازم حرم امام خمینی(ره) با عنوان «عاشقان حسینی، زائران خمینی(ره)» اظهار داشت: رحلت حضرت امام خمینی(ره)، مصیبت بسیار بزرگی برای ملت ایران بوده و هست، اما از رحلت ایشان برکاتی به وجود آمد. همانگونه که شهادت سیدالشهدا(ع) هرچند مصیبتی غم بار بود، اما اگر ایشان شهید نمی‌شد، این برکات عظیم و احیاء اسلام نیز میسر نمی‌شد. 
    وی ادامه داد: خوب است در این مسیر درباره دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس تفکر کرده و آسیب‌هایی را که ممکن است این انقلاب را تهدید کند، شناسایی کنید تا در حد امکان از آن پیشگیری شود و اگر آسیبی نیز وجود دارد، برای مقابله با آن، خود را آماده کنید.
    وی  با اشاره به این‌که اگر این آگاهی‌ها نباشد، کم‌کم خط امام(ره) فراموش می‌شود، اظهار داشت: در ابتدای نهضت امام خمینی(ره) عده‌ای می‌گفتند نباید با شاه در افتاد، چرا که تنها شاه شیعه در جهان است و باید با مسالمت و مدارا از حکومت وی برای نشر تشیع استفاده شود. حتی در هشت سال دفاع مقدس نیز عده‌ای معتقد بودند این جنگ هرچه زودتر باید تمام شود، چرا که جنگ غیر از از دست دادن جوان‌ها و بیوه شدن زنان و تخریب منابع و ضربه به اقتصاد کشور، حاصل دیگری ندارد! ... این نحوه تحلیل‌ها و تفسیر‌ها از صدر اسلام تا کنون وجود داشته و دارد... امام(ره) هنوز در پاریس بودند که مهندس بازرگان که یک شخصیت اسلامی و مورد احترام تلقی می‌شد، از سر دلسوزی و خیرخواهی به امام پیشنهاد کرد که اختلافات با شاه را تمام کنند، چرا که نمی‌توان با شاه و ارتشی که دارد، مقابله کرد و این مقابله وضع را بدتر می‌کند و البته امام (ره)، پس از سخنان وی، شاه را رفتنی دانسته و ارتش را برادران خود خطاب کردند که بعد از رفتن شاه به جمهوری اسلامی می‌پیوندند....
    از همان روزی که امام (ره) در پاریس بود، بسیاری- چه بسا از سر خیر اندیشی – از امام (ره) خواستند تند و سخت برخورد نکنند، چرا که آنها روحیه برخورد نداشتند، و می‌خواستند راحت‌طلبی خود را با صلح و مدارا حفظ کنند و هرگز اجتماع و تظاهرات را برنمی‌تافتند، چه برسد به جان دادن.
     آیه الله مصباح یزدی با اشاره به این‌که تعداد کسانی که امروز حاضرند برای بقای نظام اسلامی جان خود را فدا کنند، بسیار بیش از تعداد چنین افرادی در آغاز انقلاب است، اظهار داشت: این به برکت تربیت افراد توسط امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان که نسخه بدل امام خمینی(ره) در دفاع از ارزش‌ها و آرمان هاست، میسر شده است....
    به تصریح قرآن کریم، دشمنان تا زمانی که شما دست از دینتان برندارید، دائما با شما در حال جنگ هستند. اما امروز دشمنان هم به این نتیجه رسیده‌اند که از طریق نظامی نمی‌توان به مقابله با ایران پرداخت، و لذا جنگ نرم را در پیش گرفته‌اند.
    وی با اشاره به نفوذ جنگ نرم دشمن در تفکرات افراد افزود: تقریبا همه مسئولین ما در دوره‌های مختلف در ته دلشان باور نداشتند که بتوان حریف آمریکا شد و معتقدند که ایران در علم، تکنولوژی، صنعت و نظایر اینها به آمریکا نیازمند است و چاره‌ای جز رابطه با آمریکا وجود ندارد و البته این رابطه، هزینه‌ای هم دارد که طبیعتا باید پرداخت شود. یعنی از یک طرف عامل فکری و از طرف دیگر عامل روانی که راحت‌طلبی و رفاه‌طلبی است سبب شده تا این افراد، رابطه با آمریکا را مصلحت بدانند!
    حتی برخی از افراد عمامه به سر که دارای مسئولیت هستند، در واکنش به اجتماع مردم در خصوص بدحجابی و نگرانی علما از وضع دین و فرهنگ و تجمع روحانیت در فیضیه، آن‌ها را کسانی معرفی می‌کنند که اسلام را نشناخته‌اند و آن‌ها را متهم به توهم می‌کنند. باید از وی پرسید مگر خود تو دینت را از کجا یاد گرفته‌ای؟ از فیضیه یا از انگلستان؟
    آیه الله مصباح یزدی با اشاره به هشدار امام(ره) در خصوص نفوذ نامحرمان، اظهار داشت: برخی مسئولین به گونه‌ای رفتار می‌کنند که زمینه عملی شدن این هشدار امام(ره) را فراهم کنند... جدایی دین از سیاست و بیان این مطلب که دین وظیفه روحانیت است، نه دولت، همان شعار جبهه ملی است که متأسفانه امروز از سوی برخی مسئولین عمامه به سر مطرح می‌شود.
    امام(ره) اولین وظیفه دولت را حفظ دین مردم می‌دانست. اگر امام(ره) احساس خطر می‌کرد و اگر نجف و مشهد را به خاطر ساکت بودنشان مورد خطاب قرار داده و سکوت را بر علما حرام می‌دانست، به خاطر احساس خطر برای اسلام بود، نه برای اقتصاد، نفت و تحریم.
    این‌که عده‌ای بگویند دولت وظیفه‌ای برای دین مردم ندارد، بلکه وظیفه دولت فقط برداشتن تحریم‌ها و آن هم نه با مقاومت، بلکه از راه دیپلماسی است، بر خلاف خط امام(ره) است. مگر امام(ره) برای تحریم و اقتصاد قیام کرد؟ مگر این همه شهید برای شکم و تحریم، جان خود را فدا کردند؟ مگر نه این است که همه شهدا در وصیت نامه هایشان، اسلام و پیروی از امام(ره) را گوشزد کرده‌اند؟
    امروز امام سر از مدفن برآورَد و ببیند که مسئولین کشور چه می‌گویند؟ همان مسئولینی که از سخنانشان بر می‌آید که امام(ره) هم اسلام را نشناخته بود؛ همان مسئولینی که برخی از کارهای اول انقلاب را اشتباه عنوان می‌کنند، در حالی که امام(ره) با قوت آن را تأیید کرده‌اند.
    متأسفانه کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، عمامه به سر هستند! آیا این عده فکر می‌کنند مردم نمی‌فهمند؟ آیا فکر می‌کنند با تعارف‌های توخالی و استفاده دائم از لفظ "مقام معظم رهبری"، در حالیکه عملشان بر خلاف صریح فرمایشات رهبری است، می‌توانند مردم را فریب دهند؟
    هدف اصلی باید حفظ دین باشد. امروز دشمن در تلاش است که ولایت شیطان را به جای ولایت الله به خورد ما بدهد و عده‌ای نیز زمینه آن را فراهم می‌کنند.
    والله برخی از بچه‌های خردسال از سیاست‌مداران غرب‌زده بیشتر می‌فهمند! مردم متوجه می‌شوند که دشمن در برابر وادادگی مسئولین، جلوتر آمده و پرروتر می‌شود، اما برخی از مسئولین هنوز نفهمیده‌اند.
     آیه الله مصباح یزدی در پایان با اشاره به این‌که به تصریح مقام معظم رهبری، مراد ایشان از فرهنگ، فرهنگ اسلامی انقلابی است، اظهار داشتند: باید شعارهای دین و انقلاب را بیشتر درک کنیم و بدانیم فرهنگ، نه رقص‌های محلی و لهجه‌ها و گویش‌ها، نه اسلام آمریکایی، نه اسلام سازش و نه اسلام دیپلماتیک، بلکه اسلام انقلابی است.



    یاسر ::: چهارشنبه 93/3/14::: ساعت 3:7 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    وبلاگ حقیقت ناب، در مطلب جدید خود نوشته:
    بعد از اینکه جفتک اندازان ضد انقلاب در سایت های خود، اتهام جفتک اندازی علیه مقام معظم رهبری را به یکی از عالمان بستند و از سوی آن عالم تکذیب نشد!؟ شنیده شده که برخی اطرافیان آن عالم (ظاهرا پسرش) گفتند اند: منظور آقاجان از این جفتک اندازی، یکی از عالمان عراقی بوده که مدتی است بحث آیه الله شدن و مرجعیت او مطرح شده است!
    البته این توجیه، آن اتهام جفتک اندازان ضد انقلاب را تا اندازه ای برطرف می کند! اما تعبیر این عالم به اینکه «کار به جایی رسیده که بعضی ها یک جفتک می اندازند آیت الله می شوند، یک جفتک دیگر می اندازند آیت الله العظمی می شوند، حالا هم جفتک انداخته می خواهند مرجع تقلید اعلم شوند». این تعبیر خودش مصداقی از جفتک اندازی است. زیرا از یک عالم دین خیلی بعید و دور از شان اوست که علیه یک عالم دین دیگر چنین تعبیر بی ادبانه ای را به کار ببرد.
    راستی مگر آیه الله شدن با جفتک اندازی محقق می شود؟ آیا این کار سابقه داشته؟ و آیا این عالم در این باره تجربه ای اندوخته که اینک دیگران را به آن متهم می کند؟ مبادا خود او را هم متهم کنید که با جفتک اندازی آیه الله و سپس با جفتک اندازی مرجع شده است!



    یاسر ::: شنبه 93/3/3::: ساعت 8:20 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    به روایت وبلاگ حقیقت ناب: این روزها جفتک اندازان ضد انقلاب در سایت های خود، با شادمانی و پایکوبی، یک جفتک اندازی علیه مقام معظم رهبری و ولی فقیه عالیقدر را به یکی از عالمان نسبت داده اند! خدا کند که این نسبت زشت، دروغ باشد! گرچه متأسفانه از سوی بیت آن عالم و در سایتشان این نسبت ناروا، تکذیب نشده است! که جای تأمل دارد!
    اگر این نسبت جفتک اندازی به آن عالم، واقعیت داشته باشد، چرایی آن را باید در روایت نبوی جست که فرمود: «آفة العلم الحسد». حسادت، آفت علم است. یعنی در بین عالمان، حسد ورزیدن، به عنوان یک آفت، وجود دارد و عالمانی که از هوای نفس پاک نشده اند، گرفتار این آفت می شوند.
    بهرحال از آن عالم، که ان شاء الله گرفتار هوای نفس نیست! انتظار می رود این نسبت ناروا به خود را تکذیب نموده و مراتب ایمان خود به ولایت فقیه و حمایت خود از نظام و رهبری نظام را شفاف و صریح اعلام نماید.
    ان شاء الله.



    یاسر ::: پنج شنبه 93/3/1::: ساعت 12:0 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بخشی از بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان و جمعى از کارکنان‌ نیروى هوائى ارتش جمهورى اسلامى ایران‌:

    البته دشمن اذیت میکند، آزار میکند، اما جز اذیت و آزار کارى از او برنمى‌آید. خداى متعال مى‌فرماید: «لن یضرّوکم الّا اذى»؛ کار آنها این است که به شما آزار برسانند، اما نمیتوانند جلوى شما را سد کنند، نمیتوانند راه شما را ببندند. این همه آمریکایى‌ها در طول این سى‌سال علیه ملت ایران رجزخوانى کردند، هرچه در توان داشتند گفتند، کردند، تبلیغ کردند، امپراطورى خبیث رسانه‌اى را علیه ملت ایران به کار گرفتند؛ نتیجه این شده است: امروز ملت ایران به فضل الهى از همیشه شاداب‌تر، عازم‌تر، جازم‌تر، فعال‌تر، شکوفایى بیشتر در عرصه‌هاى مختلف را دارد مشاهده میکند؛ سعى آنها این بوده است که ملت را از نظام جمهورى اسلامى، از انقلاب جدا کنند. هر سال در 22 بهمن، ملت ایران با حضور خودشان در این عرصه‌ى نمایش عمومى ملى و انقلابى، دشمن را ناکام کردند؛ سعى‌شان این است که ملت را جدا کنند. وزیر خارجه‌ى بى تجربه‌ى قبلى آمریکا صریحا گفت که ما این تحریمها را براى این میگذاریم که مردم ایران را در مقابل نظام جمهورى اسلامى قرار بدهیم؛ ملت ایران جواب آنها را در حرکات خود، در راهپیمایى‌هاى خود داده‌اند و خواهید دید در روز 22 بهمن، ملت ایران با حرکت کوبنده‌ى خود، یک‌بار دیگر دشمن را ناکام خواهد کرد...
    و ان‌شاءاللّه روز 22 بهمن، مردم باز هم نشان خواهند داد به فضل پروردگار، به توفیق الهى، که براى حفظ پایه‌هاى این انقلاب، همه‌ى ملت در صحنه هستند و آماده هستند و همدل و همزبان و هم‌جهتند و بى‌شک توفیق الهى هم شامل حال آنها خواهد بود.



    یاسر ::: جمعه 91/11/20::: ساعت 8:31 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بخشی از بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان و جمعى از کارکنان‌ نیروى هوائى ارتش جمهورى اسلامى ایران‌:

    با یک نگاه متعارف و معمولى به نیروى هوایى ارتش جمهورى اسلامى ایران در طول این سالهاى متمادى، انسان حقایق مهمى را درک میکند. یک روزى بود که شما حتى یک قطعه‌ى هواپیماهایى را که در اختیار داشتید، نمیتوانستید و اجازه نداشتید تعمیر کنید و روى آن کار کنید. امروز شما هواپیماى آموزشى میسازید؛ جنگنده میسازید؛ شبیه‌ساز میسازید؛ کارهاى مهمِ رادارى انجام میدهید؛ قطعه‌هاى پیچیده را تولید میکنید. جریان عظیم استعداد و عشق و ابتکار و حرکتِ در جهتِ خودباورى و خودکفایى در نیروى هوایى، در کل ارتش، در دست نیروى‌هاى مسلح و در سراسر کشور، یک جریانى است که امروز حتى مخالفین جمهورى اسلامى، دشمنان جمهورى اسلامى هم نمیتوانند منکر آن بشوند. نظام سلطه که به کمک زر و زور و به کمک سلاح و تهاجم نظامى تلاش کرده بود اختیار ملتها را و کشورها را در سراسر دنیا در دست بگیرد و بباوراند که ملتها بدون تکیه‌ى به ابرقدرتها و صاحبان زر و زور - که پشت سرشان هم کمپانى‌هاى صهیونیستى و غیرصهیونیستى صف کشیده بودند - نمیتوانند راهى به عظمت و شخصیت و هویت و استقلال پیدا کنند، شما این را در هم شکستید. امروز شما ملاحظه کنید؛ ملت ایران را مقایسه کنید با ملتهایى که سى سال در سیطره‌ى قدرت آمریکا بودند؛ ببینید شما کجایید، آنها کجایند. ملت ایران سى سال حرف مستقل خود را گفت؛ سخن حق خود را تکرار کرد؛ به سلطه‌گران «نه» گفت و اینجاست. دولتهایى، ملتهایى هستند و بودند که در این سى سال در سیطره‌ى آمریکا بودند - دولتهاى سرسپرده‌ى آمریکا که ملتهاشان را زیرپاى سلطه‌گران انداخته بودند - آنها هم هستند؛ ببینید آنها کجایند، شما کجایید. ملت ایران با حرکت خود، با استقلال خود، با خودباورى خود، با توکل به خدا، اثبات کرد که میتوان و میباید در مقابل سلطه‌ى بیگانگان و سلطه‌جویان ایستاد و میتوان ایستاد. این را ملت ایران اثبات کرده است. سى سال پیش ملت ایران در قافله‌ى علم و تمدن و پیشرفت و فناورى و نفوذ سیاسى کجا بود؟ امروز کجاست؟ به برکت ایستادگى، به برکت توکل به خدا، به برکت به میدان آوردنِ همه‌ى استعدادهاى خود؛ این یک تجربه است؛ هم براى خود ملت ایران و نسل‌هاى آینده تجربه است، هم براى ملتهاى دیگر تجربه است و نیروى هوایى جمهورى اسلامى یکى از نمونه‌هاست در این ایستادگى و حرکتى که متکى به خودباورى بود. این را باید ادامه بدهیم، ما ملت ایران باید این را ادامه بدهیم. این راه، راه پربرکتى است.
     دشمنان ملت ایران در این سى و چند سال هر چه در توان داشتند، علیه این ملت به کار گرفتند؛ چیزى در چنته ندارند که علیه ملت ایران به کار نگرفته باشند؛ تحریکات کردند، جنگ راه انداختند، از دشمن جمهورى اسلامى با همه‌ى توان حمایت کردند، معارضه‌ى سخت کردند، معارضه‌ى نرم کردند؛ هر چه در توان داشتند، با این ملت مبارزه کردند؛ اما ملت ایستاد، ایستادگى کرد؛ نه فقط نتوانستند او را به زانو در بیاورند و بشکنند، نتوانستند جلوى پیشرفت او را بگیرند - این ملت پیشرفت کرده است - از هر کارى که در اختیارشان بود و میتوانستند، استفاده کردند؛ توطئه کردند، کودتا راه انداختند، تحریک نظامى کردند، حمله به هواپیما کردند، تحریمهاى سخت و شدید کردند؛ روزبه‌روز تحریمها را زیاد کردند، به امید اینکه بتوانند ملت را از صحنه خارج کنند؛ بتوانند ملت را ناامید کنند؛ بتوانند ملت را نسبت به اسلام و جمهورى اسلامى بدبین کنند؛ اما ناکام ماندند. این کارنامه‌ى جمهورى اسلامى است.
     این روزها، روزهاى دهه‌ى فجر، فرصت خوبى است که فرزانگان ما، آگاهان ما، جوانان ما، آحاد ملت ما به ارزیابىِ کارى که در این سى و چند سال کرده‌اند، بپردازند؛ ببینند پیشرفتهاى خودشان را؛ ببینند تلاش موفق خودشان را؛ ببینند کمکهاى الهى را؛ ببینند ضعفِ مکرِ دشمنان را؛ که «و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین». این شد یک دستور العملِ کلى براى ما که ببینیم راه آینده‌مان را چگونه باید انتخاب کنیم. شما در نیروى هوایى با همین نگاه، با همین جهتگیرى حرکت کنید؛ پیش بروید. بخشهاى مختلف کشور، آحاد ملت، مسئولان کشور با این نگاه حرکت بکنند.



    یاسر ::: جمعه 91/11/20::: ساعت 8:23 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (رایانه) از سوم تا ششم بهمن در قم برگزار می گردد. امروز بعد از ظهر جهت بازدید، به نمایشگاه رفتیم، برای اولین بار در رابطه با نمایشگاه های استان قم با مسأله ای مواجه شدیم که شگفت انگیز بود، جلو ورودی نمایشگاه، فردی نسبتا تنومند (پهلوان) ایستاده بود و به کسانی اجازه ورود می داد که بلیت پنجهزار ریالی در دست داشته باشند! تازه متوجه شدیم که باید (الزامی است) بلیت بخریم! چاره ای نبود، بلیت را خریدیم و ارائه کردیم و اذن ورود دادند. وقتی وارد شدیم مشاهده کردیم روی صندوق شیشه ای که جهت انداختن بلیت ها در آن، اختصاص داده بودند، نوشته شده بود: «بازدید از نمایشگاه رایگان است، جهت شرکت در قرعه کشی بلیت خریداری شود». خانمی هم که آنجا نشسته بود توضیح می داد که: البته کسانی که برای بازدید از نمایشگاه ثبت نام اینترنتی نمایند، شرکت در قرعه کشی رایگان است!
    سؤالی که به ذهن می رسد و باید مسؤولان ارشاد اسلامی و مسؤولان مسلمان نمایشگاه پاسخ دهند، این است که: وقتی بازدید از نمایشگاه رایگان است و برای شرکت در یک قرعه کشی بی اساس بلیت پنجهزار ریالی فروخته می شود، آیا این بلیت، چیزی جز بلیت بخت آزمایی است؟ و مگر بلیت بخت آزمایی که خرید و فروش آن حرام است، چیزی جز خرید بلیتی جهت شرکت در یک قرعه کشی به امید برنده شدن است؟ بنابراین حکم شرعی آن چیست؟ آیا مسؤولان این گونه برنامه ها جهات اسلامی تصمیمات خود را بررسی می کنند؟ 
    علاوه بر شبهه دینی، این کار نوعی تیغ زدن و گوش مردم بریدن نیز هست، زیرا با بهانه دادن جایزه، جیب هزاران نفر را می زنند، آن هم در روز روشن و با مجبور کردن مردم! و الا حق ورود به نمایشگاهی که بازدید آن رایگان است را ندارند!
    از این مسأله که بگذریم، نمایشگاه چندان هم محتوای جالبی نداشت و چنگی به دل نمی زد. غرفه های بی ربط با فن آوری اطلاعات و رایانه هم که در جای خود سؤال برانگیز بود، مثلا غرفه آب و فاضل آب! پوزخند
    در سال های گذشته نمایشگاه های غنی تر و مفید تری برگزار می شد. امسال از جهت سخت افزاری و نرم افزاری، نمایشگاه تهی و فقیری به نظر می رسد، علت چیست؟ نمی دانم! شاید همینطور که از بازدیدکنندگان باجگیری می شود، از غرفه داران نیز باجخواهی شده و بسیاری حاضر به دادن باج نشده و از شرکت در نمایشگاه محروم شده اند.
    وقتی از نمایشگاه خارج می شدیم، صحنه نازیبایی را مشاهده کردیم، تعدادی بچه های دانش آموز 12 - 13 ساله قصد بازدید از نمایشگاه را داشتند و ظاهرا نمی توانستند بلیت بخرند، پهلوان باجگیر هم اجازه ورود به آنان نمی داد، واقعا صحنه زشت و مشمئز کننده ای بود دلم شکست، حیف که مسؤولان نمایشگاه این جور مسائل را مهم نمی دانند. قابل بخشش نیست



    یاسر ::: سه شنبه 91/11/3::: ساعت 10:33 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    به گزارش پایگاه 598، ‌حجت الاسلام مهدی طائب در اختتامیه هفتمین نشست کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی گفت: نسبت به احمدی نژاد نباید با بی انصافی برخورد کرد.
    حجت الاسلا مهدی طائب با اشاره به انتقادات گسترده از احمدی نژاد گفت: در بحران هایی که به وجودآمده است دولت عملکرد عالی دارد .
    وی با تاکید بر اینکه احمدی نژاد در این بحران ها خوب حرکت می کند ادامه داد: درست در زمان برگزاری اجلاس غیر متعهدها زلزله اهر اتفاق افتاد و بیش از 10هزار خانه خراب شد و 10 هزار خانه درخواست شده بود. در همین زمان که دولت 12 هزار نفر مهمان داشت، وزرا ساعت ها در مناطق زلزله زده بودند و  رسیدگی به زلزله زدگان به خوبی انجام می شد و در هیچ کدام از آنها کمبودی احساس نمی شد.علاوه بر این در همین موقع بود که مدارس نیز آغاز شده بود. در این تلاقی چند بحران، دولت انصافا موفق بود.
    وی با بیان اینکه حساب جریان انحرافی و دولت از هم جداست، یاد آور شد: مقام معظم رهبری هم در یکی از دیدارها با اعضای هیئت دولت علل مخالفت های زیاد با دولت احمدی نژاد را، یک، پرکاری و دو، پایداری براصول، اعلام کردند.
    طائب با اشاره به انتقاد برخی از عناصر اصلاح طلب از دو لت گفت: اصلاح طلبان با این دولت قابل مقایسه نیستند. آنها تمام انقلاب را به عقب بردند... دیدگاه مانسبت به این دولت این است که این دولت اگر سرعتش قراربوده 100باشد چرا به 80 تقلیل پیدا کرده است؟ اما اصلاح طلبان در این معادله اصلا به حساب نمی آیند.
    طائب خاطر نشان کرد: با کمال افتخار می گوییم ما برای دوره یازدهم ریاست جمهوری، احمدی نژادی را می خواهیم که مشایی نداشته باشد.
    طائب با اشاره به گرانی های اخیر در بازار و انتقادات گسترده از دولت دراین باره گفت: اگر منصفانه نگاه کنیم بیش از70 درصد گرانی ها در اثر تحریم ها است و یک سوم گرانی ها در اثر سوء مدیریت دولت است... این دوره از تحریم ها بی سابقه است و ما برای اولین بار در صادرات تحریم شده ایم... گرانی ها و تحریم نفتی مثل حمله صدام است که امام (ره) درباره آن فرمود: "از الطاف خفیه الهی است".
    تحریمها باعث افزایش تولیدات داخلی خصوصا در بخش کشاورزی و کاهش شدید قاچاق کالا شده است. اینجاست که اهمیت تاکید مکرر حضرت آقا بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی بیشتر مشخص می شود.
    حجت الاسلام طائب افزود: اقتصاد ایران وابسته به واردات و صادرات نفت است و مسبب اصلی این وابستگی دولت های قبلی هستند.
    وی با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو گروهی که برای خودکفا شدن ایران برنامه بیاورد برنده است، تاکید کرد: اگر بصیرت موجود به جریان فتنه را حفظ کنیم انتخابات پیش رو از نظر آرامش و شکوه و خروجی، بی نظیر می شود.
    رئیس قرارگاه عمار بابیان اینکه جریان اصول گرا باید به مردم درباره گرانی ها توضیح بدهد تاکید کرد: اگر این اتقاق نیفتد جریان فتنه و ضد انقلاب از این فرصت سوء استفاده می کنند.
    طائب در پایان با ذکر این مهم که مردم ایران را، این گرانی ها از پای در نمی آورد، خاطر نشان کرد: در طول 33سال انقلاب مردم مقاومت و ایستادگی خود بر اصول انقلاب را ثابت کرده اند مگر اینکه حس کنند عده ای خیانت می کنند. پس باید این را از ذهن مردم خارج کرد.



    یاسر ::: پنج شنبه 91/10/14::: ساعت 8:47 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    به گزارش پایگاه 598، ‌حجت الاسلام مهدی طائب در اختتامیه هفتمین نشست کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی گفت: یکی از راههای شناخت فتنه این است که ببینیم ایادی فتنه های قبلی در حال حاضر کجا و در چه حالی به سر می برند.
    وی بابیان اینکه حامیان حسین علی منتظری نظیر مهاجرانی و کدیور و . . . در خارج از کشور در تریبون های ضد انقلاب بر علیه نظام ایران سخنرانی می کنند، تاکید کرد: اگر موسوی و کروبی هم فرصت و حالش را پیدا می کردند مثل مسعود رجوی و پسر شریعتمداری و امثال این ها،‌به خارج می گریختند.
    حجت السلام طائب با تاکید بر اینکه اگر فتنه آینده را خوب نشناسیم ممکن است دچار اشتباه در سرمایه گذاری شویم، خاطرنشان کرد: دیگر دشمن در بین عوامل داخلی فرد قدرتمندی را برای ایجاد فتنه ندارد. چراکه فتنه 88 تمام معادلات فتنه گران داخلی را بر هم زد.
    وی با اشاره به فتنه پس از انتخابات 88 خاطرنشان کرد: پس از فتنه 88 نگاه مردم نسبت به رهبری به گونه ای عمیق شده است که هیچ عنصر داخلی نمی تواند در ایران ایجاد فتنه کند و شخص قدرتمندی که بتواند لیدری جریان فتنه را به عهده بگیرد و جود ندارد. افرادی هم که در فتنه 88 پیرو موسوی و کروبی شدند، به خاطر سابقه قبلی آنها بود ولی در حال حاضر دیگر کسی وجود ندارد که معاندان داخلی بتوانند زیر چتر وی متحد شوند.
    حجة الاسلام طائب با انتقاد از عملکرد افرادی چون علی شمخانی در فتنه 88 گفت: علت اینکه فردی مثل علی شمخانی در حمایت از جریان فتنه قرار می گیرد این است که طرف مقابل و لیدر جریان کسی مثل میر حسین موسوی است که عنوان 8 سال نخست وزیری دوران جنگ را با خود یدک می کشد.
    وی با اشاره به اینکه فتنه آینده که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند جهانی است، تاکید کرد: دنیا دارد به هم میریزد و آنچنان در حال نابودی است که اگر حواسمان را جمع نکرده باشیم گرد وخاکش کورمان میکند.
    وی با تاکید مجددبراین نکته که فتنه بعدی این ظرفیت را ندارد که داخلی باشد ادامه داد: هاشمی رفسنجانی درحدی نیست که فتنه بعدی را رهبری کند چراکه فتنه 88 نیروهای خودی را به خوبی بیدار کرد.
    رئیس قرارگاه عمار بابیان اینکه برای عبور از فتنه یک راه بیشتر وجود ندارد تاکید کرد: گوش به فرمان رهبری بودن تنها راه عبور از فتنه های آینده است.



    یاسر ::: پنج شنبه 91/10/14::: ساعت 8:29 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    <      1   2   3   4      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 32
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :184454

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<