سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در گشاده رویی برای جز نزدیکانش زیاده روی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
ایام الله - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • توفیق درک ضیافت الهی و عید سعید فطر بر مسلمانان جهان

    بویژه شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) مبارک باد



    یاسر ::: پنج شنبه 89/6/18::: ساعت 11:27 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    « در بهار آزادی، جای شهدا خالی »

    بهار سی و دومین سال انقلاب اسلامی را به شهیدانی که جان خود را فدای اسلام نمودند و به مادران و پدران بزرگوارشان و به تمامی خانواده های شهدا و ملت بزرگ ایران که حافظ راه شهیدان می باشند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
    آری، گرچه به ظاهر جای شهدا در میان ما خالی است، اما، بهار آزادی که ارمغان فداکاری آن شهیدان بزرگ است، حاکی از آن است که ارواح بلند پرواز شهیدان، همچنان در فضای جامعه ما در پرواز اند و با بال گشودن آنان بر فضای جامعه، عطر و نسیم بهاری برای ما دل انگیزتر و شورآفرین تر می شود.
    شهیدان، در میان ما حضور واقعی دارند و نظاره گر اعمال ما می باشند. آنان می نگرند که ما چگونه از خون بهای شهدا، یعنی انقلاب و جمهوری اسلامی دفاع و حمایت می کنیم؟ در برابر توطئه های رنگارنگ، از سبز تا سیاه، چگونه واکنش نشان می دهیم؟ در بیعت و پیمانمان با امام شهیدان، خمینی بزرگ (ره) و خلف صالح او، مصداق کامل ولایت فقیه و رهبر آگاه و شجاع، حضرت آیه الله العظمی خامنه ای، استوار مانده ایم؟
    آری، ملت سرفراز ایران، در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان و مزدورانشان، سربلند و استوار ایستاده و مردانه پاسخ نامردان روزگار را می دهند و پوزه استکبار جهانی و دنباله های داخلیشان را به خاک ذلت می مالند.
    به روان پاک شهیدان، درود می فرستیم و از آنان می خواهیم که در شرایط سخت فتنه، الهام بخش و هدایتگر ما بوده و به درگاه الهی، شفیع ما باشند.

    یادشان گرامی و راهشان پاینده باد!



    یاسر ::: شنبه 88/12/29::: ساعت 6:24 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    شب گذشته می خواستم درباره وظیفه حضور در راهپیمایی 22 بهمن بنویسم و توصیه ای بر حضور همگانی داشته باشم. اما با خودم گفتم، مگر من کی هستم که دیگران را فرا بخوانم؟ مردم آگاه ایران خودشان خوب می دانند که چه باید بکنند و حقا که وظیفه شناس ترین هستند. کافی است بدانند، دشمن از چه می هراسد و مقام معظم رهبری از چه خشنود است، همان را وظیفه الهی خود می دانند که رضای خداوند نیز در آن است.
    حتی اگر صدا و سیما بخشی از برنامه تبلیغی خود و پخش دعوت ها از سوی افراد سیاسی و مذهبی را نیز حذف نماید. چه بسا بهتر است. زیرا برخی از این افراد شاید باورشان شود که مردم به خاطر دعوت آنان حضور یافته اند! در حالی که هرگز چنین نیست.
    ملت رشید و سرافراز ایران، براستی آگاه و وظیفه شناسند و حتی نیاز به تقدیر و تشکر من و امثال من و خیلی از رجال سیاسی و مذهبی هم ندارند. می دانند که انجام وظیفه شان، مورد تقدیر و تشکر خداوند متعال، امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری قرار می گیرد. و همین برای آنان بس است. من نیز در اینجا پیام تشکر مقام معظم رهبری را می آورم و برای سلامت او و امت بیدارش، دعا می کنم.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ملت عظیم الشأن و شگفتی آفرین ایران
    خسته مباد گامهای استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز،‌ صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق می سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آراید.
    و سپاسی از ژرفای دل و جان،‌ آفریننده‌ی هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما نمایان ساخت و در سی و یکمین سالروز تولد جمهوری اسلامی، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که بر ایمان و اعتماد به نفس ملتی کهن تکیه زده است، بیش از همیشه به رُخ دشمنان کشید.
    آیا سی و یک سال آزمون و خطای چند دولت متکبّر و زورگو کافی نیست که آنان را از خواب غفلت بیدار کند و بیهودگی تلاش برای سیطره بر ایران اسلامی را به آنان تفهیم نماید؟
    آیا حضور دهها میلیون انسان بصیر و پُر انگیزه در جشن سی و یک سالگی انقلاب کافی نیست که معاندان و فریب خوردگان داخلی را که گاه ریاکارانه دَم از "مردم" می زنند، به خود آورد و راه و خواست مردم را که همان صراط مستقیم اسلام ناب محمدی صلّی الله علیه و آله و راه امام بزرگوار است، به آنان نشان دهد؟
    دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت، راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و برای رسیدن به قلّه‌ی پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که خداوند به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت. کمک و توفیق الهی یار این ملت و دعای حضرت بقیه الله ارواحنا فداه پشتیبان آنان باد.
    سیّد علی خامنه ای
    22/بهمن/1388



    یاسر ::: پنج شنبه 88/11/22::: ساعت 11:51 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    عید قربان عید پیروزی

    عید قربان عید پیروزی وظیفه و شکوفایی روح ایثار است 

    هرگاه انسان بر سر دو راهی غریزه و وظیفه قرار گرفت و غریزه را انتخاب کرد، به سوی حیوانات گرویده بلکه از حیوانات هم پست تر شده است، چون از عقل و فکر و رهنمودهای انبیا استفاده نکرده است . اما اگر انسان در این دو راهی خطرناک، وظیفه را انتخاب کرد و در خط ملائکه و پاکان قرار گرفت، به خداوند مهربان نزدیک شده است و  شایسته آن است که آنرا جشن و عید بگیرد.

    به حضرت ابراهیم (ع) وحی می شود که فرزند دلبند خویش، اسماعیل را به قربانگاه برده و سر از تنش جدا کند! غریزه فرزند دوستی به حضرت ابراهیم (ع) می گوید: اسماعیل(ع) را ذبح نکن، اما وظیفه می گوید: او را ذبح نما. حضرت ابراهیم(ع) در این دو راهی، رضای خداوند و وظیفه را بر تمایلات شخصی خود مقدم داشته و بر غریزه پیروز می گردد و خداوند برای بزرگداشت این وظیفه شناسی، آن روز را بر ابراهیم (ع) و پیروان او عید قرار می دهد. 

    روز دهم ماه ذی الحجه، روز عید قربان و از عیدهای بزرگ مسلمانان جهان می باشد. 



    یاسر ::: جمعه 88/9/6::: ساعت 8:24 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    توفیق اتمام ضیافت الهی و عید سعید فطر

    به مسلمانان جهان

    بویژه شیعیان مولا علی (علیه السلام)

    بخصوص ملت عزیز ایران

    مبارک باد

    {#emotions_dlg.174}{#emotions_dlg.174}{#emotions_dlg.174}



    یاسر ::: یکشنبه 88/6/29::: ساعت 12:14 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود. بلکه همان‌گونه که بسیاری از دولتمردان آمریکائی، اسرائیلی و اروپائی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌‌اند، انقلاب از دیدگاه آنان « زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب » بود.
    گذشته از آنکه آمریکا مطلوبترین شرائط جغرافیائی، اقتصادی و نظامی را در یکی از حساسترین مناطق جهان، از دست می‌‌داد، امواج این انفجار بزرگ رژیم های وابسته به غرب را در کشورهای اسلامی و عربی، متزلزل و بیمناک کرده بود. پیام اصلی انقلاب اسلامی ماهیتی فرهنگی داشت و مبتنی بر اندیشه دینی و ارزش های معنوی بود.
    پیروزی انقلاب اسلامی، به معنای صدور پیام و ارزش های آن و به حرکت در آمدن موجی از خیزش های رهایی بخش در کشورهای اسلامی و جهان سوم بود. مردم لبنان و فلسطین پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند و جهاد خویش را در شکلی نوین و ملهم از انقلاب اسلامی آغاز کردند.
    انقلابی در جهان معاصر و در منطقه امن غربی ها پیروز شده بود که شعار اصلی آن « نه شرقی نه غربی » بود. نهضت امام خمینی (ره) در ایران مستقیماً با امپریالیسم آمریکا درافتاده بود و شکست را بر او تحمیل کرده بود و برای نخستین بار در عصر حاضر، دین را به عنوان عاملی حرکت‌زا در پهنه مبارزات ملت ها مطرح می‌ساخت.
    چنین بود که از صبحدم 22 بهمن 1357 خصومت با نظام نوپای جمهوری اسلامی در پهنه‌ای گسترده آغاز شد. جبهه دشمنی ها را آمریکا رهبری می‌کرد و دولت انگلیس و دولت های اروپایی دیگر به همراه تمامی رژیم های وابسته به غرب، در آن مشارکت فعال داشتند.
    اما امام ‌خمینی (ره) با همان منطقی که نهضت اسلامی را آغاز کرده بود، در اوج فتنه‌ها و فشارهای داخلی و خارجی، انقلاب را هدایت کرد و آن را با اراده خویش به دوره سازندگی و ثبات هدایت نمودنهضتی که امام‌‌خمینی (ره) پرچمدار و پایه‌گذار آن بود، توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی اسلام را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند. به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان « انقلاب امام‌‌ خمینی » شناخته شده است.
    نهضتی که در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید، امروزه برای بسیاری از ملت های جهان، چراغ راه زندگی است. مهمترین دستاوردهای این انقلاب در صحنه‌ بین‌المللی تاکنون به قرار زیر بوده است:
    1. تجدید بنای تفکر انقلابی بر مبنای دین.
    2. مطرح شدن اسلام به عنوان یک ایدئولوژی انقلابی.
    3. تلفیق موفقیت آمیز رهبری سیاسی و مذهبی.
    4. احیای اخوت اسلامی در میان مسلمانان جهان.
    5. احیای روحیه گرایش به معنویت و ارزش های دینی در میان مسلمانان جهان.
    6. احیای روحیه خودباوری و سلطه ستیزی در میان ملت ها.
    7. منفعل شدن دولت ها و قدرت ها در برابر اراده ملت ها.
    از این رو  باید از «22 بهمن» به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ عطفی در روند بیداری و مبارزات ملت ها یاد کرد.



    یاسر ::: سه شنبه 87/11/22::: ساعت 10:16 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    مقام معظم رهبری:
    روز 22 بهمن روز نگرانی و عصبانی شدن سرویس های امنیتی و جاسوسی آمریکا اسرائیل و انگلیس است و مردم، امسال نیز با حضور پرشکوه خود باعث می شوند این دشمنان به شدت حرص بخورند و ناامید شوند.



    یاسر ::: سه شنبه 87/11/22::: ساعت 9:39 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    ما مسلمانیم
    اسلام دین ماست
    قرآن کتاب آسمانی ماست
    کعبه قبله ماست
     و بیت المقدس قبله نخستین ماست
    ما اسلام، قرآن، کعبه و بیت المقدس را ناموس خود می دانیم
    و با مال و جان و خونمان از آن دفاع می کنیم
    ما امروز با فریادمان مرگ آمریکا و اسرائیل را اعلام می کنیم
    و آنگاه که فرمان مولایمان صادر شود، با گلوله هایمان
    مرگ دشمنان را حتمی خواهیم ساخت
    و رژیم جنایتکار اسرائیل را نابود خواهیم کرد
    زنده باد اسلام
    زنده باد قرآن
    زنده باد کعبه و بیت المقدس
    زنده باد جمهوری اسلامی ایران
    و زنده باد فلسطین
    مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس



    یاسر ::: جمعه 87/7/5::: ساعت 5:47 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    هفته دفاع مقدس گرامی باد
    یاد شهیدان گلگون کفن جمهوری اسلامی ایران گرامی باد
    یاد جانفشانی جانبازان انقلاب اسلامی گرامی باد
    یاد رنج و شکنجه های آزادگان سرفراز گرامی باد
    یاد صلابت بسیجیان فداکار میهن اسلامی ایران گرامی باد
    یاد پایداری سپاهیان و ارتشیان سرفراز جمهوری اسلامی ایران گرامی باد

    زنده باد جمهوری اسلامی ایران



    یاسر ::: دوشنبه 87/7/1::: ساعت 6:54 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    میلاد منجی عالم بشریت، خاتم الاوصیاء

    بقیه الله الاعظم، ولی عصر، امام زمان

    حجت ابن الحسن العسکری

    حضرت مهدی (عج)

    مبارک باد



    یاسر ::: یکشنبه 87/5/27::: ساعت 12:53 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 30
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :184452

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ایام الله - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<