سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس که در آسمان و زمین است ـ حتی ماهیان دریا ـ برای جویای دانش آمرزش می طلبند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
فشار بر مقام معظم رهبری!؟ - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • به گزارش پارسینه، اکبر هاشمی رفسنجانی در بخشی از گفتگویش با سالنامه آرمان در خصوص روابطش با رهبرمعظم انقلاب گفت: رابطه من با آقا مثل سابق نمیتواند باشد. ولی روابط عاطفی مان برقرار است.(؟) ماهی یکی دوبار دور هم می نشینیم و حرف های طلبگی و امروزی میزنیم. (؟)
    وی افزود: آخرین ملاقاتم با رهبری، یکی دو هفته پیش بود. من این بار به خاطر مسائل هسته ای به آنجا رفتم که آقا در جلسه قبلش قدری سختگیری کرده بودند، (؟) من خدمتشان رفتم که بگویم سختگیری نکنیم و الان شرایطی نیست که این گونه باشد و میخواستم بیشتر توضیح دهم. صحبت هایم را کردم، ولی ایشان آخرش گفت که دیروز آقای روحانی اینجا بود و از اینجا راضی رفت، شما نگران نباشید.

    چند نکته:
    1- موضوع رابطه آقای هاشمی با امام خامنه ای، از سال ها پیش دچار ابهام شده بود و از زمان فتنه 88 به بعد ابعاد روشن تری یافت به طوری که خود وی اقرار نموده که «رابطه من با آقا مثل سابق نمی تواند باشد».
    2- این که گفته روابط عاطفی مان برقرار است. یعنی چه؟
    3- با آشکارشدن دم خروس در جریان مذاکرات هسته ای و توطئه دشمنان برای کلاه گذاردن بر سر تیم مذاکره کننده ایرانی، امام خامنه ای تذکرات لازم را به مسئولین امر و اعضای تیم داده و در سخنرانی عمومی نیز فرمودند که «نگرانم، چون طرف مقابل حیله گر است و از پشت خنجر می زند.» در همین رابطه ظاهرا رئس جمهور و یارانش خدمت امام خامنه ای رسیده و در صدد بودند که روند مذاکرات به شکلی که مورد نظر خودشان بود را به آقا بقبولانند (تحمیل کنند)، ولی امام خامنه ای با موضع صریح و روشن بر دفاع از حقوق ملت ایران اصرار ورزیده و هشدار لازم را به آنان داده اند.
    پس از این دیدار، آقای هاشمی نیز برای اصرار بر موضع رئیس جمهور و یارانش و قبولاندن (تحمیل کردن) آن به امام خامنه ای، نزد ایشان رفته و زور خود را زده، اما امام خامنه ای به او فرموده است: «دیروز آقای روحانی اینجا بود و از اینجا راضی رفت، شما نگران نباشید.»
    4- به راستی اگر رئیس جمهوری و یاران او از ابتدا دغدغه ها و رهنمودهای امام خامنه ای را نصب العین قرار داده و بر طبق آن عمل می کردند، بهتر نبود؟



    یاسر ::: سه شنبه 93/12/26::: ساعت 11:3 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 42
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :184464

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    فشار بر مقام معظم رهبری!؟ - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<