سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و آنگاه که از خبّاب یاد کرد فرمود : ] خدا بیامرزاد خبّاب پسر أرتّ را . به رغبت اسلام آورد و از روى فرمانبردارى هجرت کرد و به گذران روز قناعت ، و از خدا راضى بود و مجاهد زندگى نمود . [نهج البلاغه]
گوناگون - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • فرارسیدن سال نو مبارک باد
    خدایا به ما خوشنامی یوسف، دلسوزی حضرت محمد (ص)، انصاف و عدل امام علی (ع)، ولایتمداری حضرت زهرا (س)، حسن خلق امام حسن (ع)، فداکاری امام حسین (ع)، رشادت حضرت ابوالفضل (ع)، لیاقت یاری امام زمان (عج) عطا فرما.
    با آرزوی سلامت، سعادت و عزت برای همه مسلمانان و شیعیان جهان



    یاسر ::: یکشنبه 89/12/29::: ساعت 8:45 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بخشی از بیانات مقام معظم رهبری دراجتماع بزرگ زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) :(88/1/1) 

    یکى از مصداق هاى عدالت، مبارزه‏ با فساد مالى و اقتصادى است که بایستى جدى گرفته شود. من سال ها پیش هم این را گفته‏ام، بارها هم تأکید کرده‏ام، تلاش هاى خوبى هم انجام گرفته است و دارد انجام می گیرد؛ اما مبارزه‏ با فساد، کار دشوارى است؛ کارى است که انسان، مخالف پیدا می کند. شایعه درست می کنند، دروغ می گویند و آن کسى که در این میدان جلوتر از دیگران حرکت کند، بیشتر از همه مورد تهاجم قرار می گیرد. این مبارزه هم لازم است و باید انجام بگیرد. خوب، کسانى که بخواهند این کارهاى بزرگ را چه در زمینه‏ى پیشرفت، چه در زمینه‏ى عدالت انجام دهند، باید مدیرانى باشند که به این چیزها معتقد باشند؛ حقیقتاً عقیده داشته باشند که باید عدالت برقرار شود، باید با فساد مبارزه شود. مدیران معتقد و مؤمن به این مبانى که داراى شجاعت باشند، داراى اخلاص باشند، داراى تدبیر و عزم راسخ باشند، قطعاً می توانند این مقاصد و این اغراض عالى الهى را تحقق ببخشند.



    یاسر ::: جمعه 88/3/22::: ساعت 4:53 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    شاید وقتی آقای میرحسین موسوی ابهامات مطرح شده در خصوص منزل مسکونی اش را تکذیب می کرد و آن را "اطلاع ناصحیح" می خواند، گمان نمی کرد روزی خواهد آمد که اسناد مربوط به مدعایش منتشر شود تا مردم از آنچه هست، مطلع شوند.
    اما خانه‌ موسوی، خانه‌ای است که در سال 71 یعنی بعد از نخست وزیری موسوی و در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی با قیمتی بسیار نازل، یعنی حداقل 70 برابر زیر قیمت، از طرف دولت به او واگذار شد. این خانه در 4 قطعه زمین به مساحت مجموعاً 517 مترمربع احداث شده است. در نامه رسمی محسن طائب، قائم مقام سرپرست نهاد ریاست جمهوری خطاب به دفترخانه اسناد رسمی آمده است: «سلام علیکم. احتراماً با عنایت به اینکه این نهاد در نظر دارد عرصه و اعیانی خانه احداثی در پلاک 2926 اصلی و 3 و 4 فرعی از 2926 اصلی و 3 فرعی از 2927 اصلی واقع در بخش 3 تهران موضوع وکالت نامه شماره 47236 مورخه 11/8/67 را به نام آقای میرحسین موسوی خامنه ای انتقال نماید. خواهشمند است وفق مقررات جاریه نسبت به انتقال اسناد پلاک های فوق الذکر به نام مشارالیه اقدام نمایند. ضمناً برادر محمد نکویی به عنوان نماینده این نهاد اسناد مربوطه را امضاء می نماید.»
    آنچه در خصوص این خانه قابل توجه است، قیمت معامله است. در حالی که ارزش مالی خانه حداقل متری 70 هزار تومان بوده است، این خانه متری 1000 تومان به موسوی واگذار شده است. مساحت ساختمان معامله شده 1011 متر مربع بوده است. در واقع مهندس موسوی خانه را با ارزش حداقل یک هفتادم بهای اصلی آن از دولت هاشمی به قیمت دوازده میلیون و هفتاد و شش هزار و هشتصد و چهل ونه ریال یعنی حدود یک میلیون و 200 هزار تومان دریافت می کند.
    موسوی در حالی این منزل را به ثمن بخس دریافت کرده است که عیار ادعای قانون‌گرایی و اخلاق وی در نطق ها و فیلم های تبلیغاتی او در فحاشی غیابی علیه احمدی‌نژاد روشن شد.



    یاسر ::: سه شنبه 88/3/19::: ساعت 6:38 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    رحلت عالم ربانی، عارف وارسته

    اسوه معنویت و تقوا

    حضرت آیه الله العظمی بهجت

    را به

    امام زمان (عج)

    مقام معظم رهبری

    ملت شریف ایران و شیعیان جهان

    تسلیت و تعزیت می گویم



    یاسر ::: دوشنبه 88/2/28::: ساعت 12:49 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

     

    خاطره دیشب، برگی از دفتر خاطرات به یادماندنی شد. جشنی بر پا بود شاد و باشکوه که در آن 68 ستاره می درخشیدند. ستاره هایی که امیدهای آینده کشورند. و صفیه عزیز ما نیز یکی از این ستاره ها بود که فروغ ویژه ای داشت.
    جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی «دانشگاه علوم پزشکی ایران» بود که با تلاش 90 ماهه تحصیل و کسب دانش و تجربه، عنوان « پزشک » را کسب نموده و برای پذیرش مسؤولیت های سنگین آن، سوگندنامه خواندند.
    امید است پیوسته بر دانش و معلومات پزشکی خویش افزوده، مدارج عالی پزشکی را پیموده و خالصانه در راه خدمت به مردم و میهن خود بکوشند و همیشه سرفراز و سعادتمند باشند. انشاء الله 
    از اساتید محترم و همه کسانی که در آموزش و رشد و موفقیت این امیدها زحمت کشیده اند، صمیمانه متشکرم و پاداش نیک برای آنان از خداوند خواهانم. 
     



    یاسر ::: جمعه 88/1/21::: ساعت 7:2 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بشار اسد رئیس جمهور سوریه، از مشارکت « سیا » و « موساد » در ترور دانشمندان هسته ای عراق پرده برداشت . وی در سخنان خود طی کنفرانسی در دمشق فاش کرد که آمریکائی ها در ترور هدفمند و مستمر دانشمندان هسته ای عراق نقش داشته اند و حتی با درخواستهای مکرر خود از سوریه خواسته اند دمشق با تصمیمات و اقدامات خود به طور غیرمستقیم آنها را در دام آمریکائی ها بیندازد تا بتوانند با دست بازتری به قلع و قمع آنها بپردازند. بعدها مشخص شد که نیروهای آمریکائی شماری از این دانشمندان و اندیشمندان عراقی را کشته اند.
    مطابق جدیدترین گزارش های منتشر شده، عوامل سازمانهای جاسوسی سیا و موساد طی 5 سال گذشته حدود 5500 دانشمند عراقی را به قتل رسانده اند .
    آمریکا و هم پیمانانش از بازرسی های باصطلاح کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی سوء استفاده نموده و با اعزام جاسوسان کار کشته تحت عنوان کارشناسان آژانس، رژیم عراق را « تخلیه اطلاعاتی » کرده و محل نگهداری تجهیزات و اسامی دانشمندان عراقی و محل زندگی و سایر خصوصیات آنها را از رژیم صدام به دست آورده و پس از اشغال عراق به سراغ آنها رفته اند و بیشتر دانشمندان اتمی عراق را سر به نیست کرده اند. گزارش ها نشان می دهند جاسوسان آمریکا و اسرائیل دستکم 5500 نفر از دانشمندان عراقی را به قتل رسانده اند .
    در نخستین ماههای اشغال عراق یک گروه مشترک از جاسوسان سیا و موساد در طول دوره حاکمیت ژنرال « جی گارنر » نخستین حاکم آمریکائی عراق به بررسی فعالیتهای اتمی این کشور پرداخته و تمامی اسناد، مدارک، تجهیزات و حتی دست نوشته های دانشمندان عراقی را توسط کانتینرهائی به شمال کشور حمل کرده و سپس از عراق خارج کرده اند. امریکا سپس به سازماندهی دانشمندان عراقی پرداخت و چنین وانمود کرد که درصدد بهره گیری از دانش و مهارت فنی ـ تخصصی آنهاست ولی در میدان عمل فقط به شناسائی و جداسازی آنها از جامعه پرداخت و سپس در اولین فرصت آنها را سر به نیست کرد.
    صرفنظر از جنبه های ظاهری فجایع عراق که به قتل عام 2/1 میلیون شهروند عراقی و آوارگی 4 میلیون تن و معلول و مجروح شدن 3 میلیون نفر منجر شده، آمریکا با انهدام زیرساختهای اقتصاد کلان و زیربنای صنعتی عراق سعی کرده است عراق را دستکم 50 سال به عقب باز گرداند و با ایجاد فضای جهنمی ترور و ارعاب و تهدید، مانع بازسازی و نوسازی این کشور شود. این همان فضائی است که آمریکا سرگرم ایجاد آن در افغانستان هم هست . البته اوضاع افغانستان حتی در دوران حاکمیت سیاه ارتش سرخ و اشغال توسط اتحاد شوروی هم به ویرانی گرائیده بود ولی آنچه را روسها ویران نکرده بودند آمریکا و ارتشهای ناتو نابود کردند و چنین وانمود ساختند که گویا سرگرم سرکوب تروریستها هستند! 
    اکنون آمریکا و مزدورانش سرگرم تلاش برای بدست آوردن اطلاعات درباره دانشمندان سایر کشورها هستند تا در فرصتی مناسب آنها را هم به سرنوشت دانشمندان عراقی دچار کنند. اصرار جنون آمیز آمریکا و مزدورانش برای شناسائی و در اختیار داشتن نام و مشخصات و نشانی محل سکونت و فعالیت دانشمندان اتمی ایران و سایر کشورها دقیقا از همین زاویه است که معنی و مفهوم واقعی خود را پیدا می کند.



    یاسر ::: دوشنبه 87/2/2::: ساعت 11:35 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    مرد بلغارستانی که از سومین ازدواجش رضایت مند نبود، زنش را در قبال یک بز به دوستش فروخت !
    « استویل پانایاتف » که ادعا می کرد زن سومش النا نتوانسته است برایش فرزندی به دنیا بیاورد، او را به بازار فروش حیوانات شهر « پلودیو » برد و با یک بز معاوضه کرد. 
    پانایاتف گفته است یک روز قبل از معامله، یکی از دوستانش به او گفته بود از زنش خوشش آمده و حاضر است در برابر یک بز او را مال خود بکند! 
     روزنامه جمهوری اسلامی 2/2/87



    یاسر ::: دوشنبه 87/2/2::: ساعت 11:18 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، خانواده های محترم شهیدان، جانبازان و تمامی کسانی که نوروز را گرامی می دارند، بویژه ملت سرافراز ایران، تبریک می گویم

    *******

    در آستانه سال نو، خانه تکانی کردیم و غبار وسایل و اثاث زندگی را زدودیم. سر و وضع ظاهری خودمان را نیز مرتب نمودیم، اما
    آیا خانه دل و فکرمان را نیز خانه تکانی کردیم؟ غبار کینه را از دل و افکار ناصواب را از فکرمان زدودیم؟
    صورت خود را آراسته نمودیم، اما
    آیا سیرت خود را نیز آراسته ساختیم؟
    خدا کند که چنین کرده باشیم



    یاسر ::: چهارشنبه 86/12/29::: ساعت 11:8 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 28
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :184450

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    گوناگون - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<