سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستِ انسان، نشانه عقل اوست . [امام علی علیه السلام]
مارک اشتباهی! - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • آقای ناطق نوری در مراسم "قدرشناسی از ناطق نوری" با حضور جمعی از مسؤولین در دانشگاه مینودشت استان گلستان، گفت: دولت آقای روحانی از عنایات خفیه الهی بود!
    نامبرده گفت: من جناح راستی شناخته شده ام، که مارک اشتباهی است!
    ناطق نوری افزود: اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کردم رای داشتم اما عمر سیاسی من تمام شده است.
    وی گفت: پول نفتی که دولت قبل داشته برابر یا بیشتر از پول نفت از زمان مظفرالدین شاه تا پایان دولت خاتمی بود.
    وی با اشاره به اینکه "امروز حمله به دولت به سود آمریکا و به ضرر اسلام است" گفت: انتقاد به وضع کنونی کشور، سبب بهانه دادن به آمریکا و تضعیف اسلام است! چرا با انتقاد از دولت، آب به آسیاب دشمن بریزیم؟ اگر مسائلی در درون وجود دارد، باید در محافل داخلی بیان کرد و دیگر نیاز به مطرح کردن آن ها روی منبر و در رسانه های گروهی و اجتماعی نیست!!!

    چند اشاره:
    1- در دولت گذشته اگر سخنی از مسائل ماوراء مادی گفته می شد، مثل "هاله نور" یا توسل و تبرک به نام امام زمان (عج) و جمله "اللهم عجل لولیک الفرج"، مخالفان آن دولت که امروز دولت را در اختیار دارند، تمام قد به تخریب دولت و استهزاء و انگ زدن می پرداختند! اما امروز دولت را "عنایات خفیه الهی" می دانند!
    2-  اینکه آقای ناطق نوری خود را از جناح اصولگرا (موسوم به راست) جدا کرده و انتساب خود به این جناح سیاسی را "مارک اشتباهی" تلقی می‌کند، جای تعجب دارد. ایشان در طول فعالیت‌های سیاسی خود همواره چهره‌ای شناخته شده و وزنه‌ای سنگین برای جناح راست محسوب می‌شدند و در تاریخ سیاسی ایران، ثبت شده است.
    اگر ایشان اعلام می‌کردند که «من از چند سال پیش (از فتنه 88) تاکنون جناح راستی نیستم» این جمله قطعا منطقی تر بود و لزومی هم نداشت که گذشته خود را به کلی نفی ‌کند.
    به هرحال همه دوستان ایشان، چه اصولگرایان و چه اصلاح‌طلبان، گذشته وی را فراموش نکرده‌اند و می‌دانند آنچه امروز وی بر آن اعتقاد دارد، با سابقه تاریخی‌شان همخوانی ندارد.
    3- در مورد پیشگویی ایشان که "اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کردم رای داشتم"! سخنی نمی گوییم و دل ایشان را نمی شکنیم. بگذار دلشان به این مساله خوش باشد.
    4- اگر باور دارند که "عمر سیاسی من تمام شده است"، پس چرا تازه آستین بالا زده و پاچه ورمالیده اند و بازهم مثل سالها قبل، وارد میدان سیاست شده اند و ....؟!
    5- اینکه گفته اند: "پول نفتی که دولت قبل داشته برابر یا بیشتر از پول نفت از زمان مظفرالدین شاه تا پایان دولت خاتمی بود."، واقعا از اون حرف هایی است که در قوطی هیچ رمال و تاریخدان و ... یافت نمی شود!!! راستی این حرف را از کجا درآورده اند؟!!!
    6- ایشان فعلا معتقدند که: "امروز حمله به دولت به سود آمریکا و به ضرر اسلام است"! ایکاش ایشان و دوستانشان در زمان دولت قبل هم چنین اعتقادی داشتند و آن حمله های کذایی علیه دولت را تدارک نمی دیدند. مطمئنا حمله به دولت سابق به ضرر آمریکا و به سود اسلام نبوده است.
    7- آقای ناطق نوری با بیان اینکه: "انتقاد به وضع کنونی کشور، سبب بهانه دادن به آمریکا و تضعیف اسلام است! چرا با انتقاد از دولت، آب به آسیاب دشمن بریزیم؟"، انتقاد از دولت را تحریم نموده و بر شعار انتقاد پذیری دولت، خط قرمز کشیده است! در حالی که ایشان و دوستانشان، هنوز هم در مورد دولت سابق و منتقدان دولت یازدهم، فراتر از انتقاد، به تخریب و ... می پردازند!
    8- اینکه گفته اند: "اگر مسائلی در درون وجود دارد، باید در محافل داخلی بیان کرد و دیگر نیاز به مطرح کردن آن ها روی منبر و در رسانه های گروهی و اجتماعی نیست"، حرف درستی است. اما چگونه است که ایشان و دوستانشان، نه در گذشته و نه اکنون، خودشان به آن پایبند نیستند!

    با تشکر از وبلاگ حقیقت ناب



    یاسر ::: جمعه 93/3/23::: ساعت 11:14 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :184434

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مارک اشتباهی! - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<