سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روا ساختن حاجت‏ها جز با سه چیز راست نیاید ، خرد شمردن آن ، تا بزرگ نماید . پوشیدن آن ، تا آشکار گردد ، و شتاب کردن در آن ، تا گوارا شود . [نهج البلاغه]
آمریکا - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • خبرگزاری فارس:خاخام "آرنولد ژاکوب وولف"،(Rabbi Arnold Jacob Wolf)، خاخام قدیمی‌ترین کنیسه یهودیان در شیکاگو و یکی از لیبرال‌هایی که در منطقه هاید پارک ساکن بود، از طرفداران اوباما است. وی درباره اوباما می‌گوید: اوباما به نوعی یک یهودی است. تفکر او یهودی است. حتی کاریزمای او جنبه یهودی دارد. من احساس می‌کنم که اوباما یکی از خود ما یهودیان است. اوباما بخشی از دنیای یهود است.

    بسیاری از جمله تعدادی از یهودیان معتقدند رئیس جمهور جدید امریکا که با حمایت یهودیان خود را تا سمت ریاست جمهوری بالا کشاند قبل از اینکه اولین رئیس جمهور سیاهپوست آمریکا باشد، اولین رئیس جمهور یهودی آمریکا است.

    "آبنر میکوا" (Abner Mikva)، نماینده سابق شیکاگو در کنگره آمریکا، قاضی فدرال و مشاور "بیل کلینتون"، رئیس جمهور پیشین آمریکا در کاخ سفید می‌گوید "من معتقدم که پس از پایان دوره "باراک اوباما"، رئیس جمهور جدید آمریکا، مردم خواهند گفت که اوباما اولین رئیس جمهور یهودی آمریکا بود."

    «میکوا» که به مدت چندین دهه یکی از شخصیت‌های قدرتمند دموکرات در سطح ایالتی و ملی بود، یکی از تحسین‌کنندگان سناتور اوباما در سال 1990 بود؛ زمانی که وی تلاش کرد اوباما را به عنوان یک دانشجوی بسیار خوب و رئیس نشریه "بازبینی قانون هاروارد" (Harvard Law Review) در دانشگاه هاروارد به خدمت بگیرد. از آن زمان تاکنون حمایت و پشتیبانی میکوا از اوباما که سرانجام رئیس جمهور آمریکا شد، نوسان پیدا نکرده است. میکوا یکی از یهودیان ذی‌نفوذ شیکاگو است که از همان ابتدا از حامیان سرسخت اوباما بوده است.

    "نیوتن مینو"( Newton Minow)، یک دلال قدرت یهودی دموکرات که به عنوان رئیس کمیسیون ارتباطات مرکزی "جان اف کندی"، رئیس جمهور سابق آمریکا مشغول به کار بوده و اکنون مشاور ارشد شرکت "سیدلی آوستین" است، گفت: ما اوباما را به بسیاری از دوستان خود معرفی کرده و حمایت‌های مالی بسیاری را برای او جذب کردیم. اگر شما به دور و بر او نگاه کنید دوستان یهودی بسیاری را همراه او پیدا خواهید کرد. اوباما میانه بسیار خوبی را با یهودیان و ارزش ها و منافع آنها دارد. 

    اوباما در خویشاوندان خود تعدادی فرد یهودی دارد. خاخام "کیپرز فونی" در یکی از کنیسه‌ها در جنوب شیکاگو از خویشاوندان میشل اوباما است. وی از حامیان اوباما برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بود. فونی می‌گوید: من معتقدم که اوباما رابطه خوب و نزدیکی با اسرائیلی‌ها و یهودیان دارد و امیدوارم که یهودیان این نکته را درک کنند که آنها نباید از اوباما بترسند. 

    "لستر کراون"، رئیس یکی از انجمن‌های یهودی است که به واسطه نیوتن مینو با اوباما آشنا شد. وی نیز از آن زمان تاکنون یکی از حامیان اوباما بوده است. "جیمز کراون"، پسر لستر، رئیس بخش مالی ستاد انتخاباتی اوباما در ایلینویز بود.
    کراون گفت: من با اوباما بارها درباره اسرائیل صحبت کرده‌ام. او یکی از طرفداران سرسخت موضع دفاعی و امنیتی اسرائیل است. وی که قبل از ورود اوباما به عرصه سیاست اوباما را می‌شناخت، گفت: من می‌دانم که او کاملا طرفدار امنیت اسرائیل است. 

    "جک لوین"، یک وکیل امور بین‌الملل و از حامیان اوباما می گوید: من با اوباما سال‌ها درباره موضوعات مختلف کار کرده‌ام. اوباما یکی از حامیان سرسخت اسرائیل بوده است. وی می‌افزاید: رهبران یهودی در شیکاگو با تمام وجود از اوباما حمایت می‌کنند. ما می‌دانیم که او بهترین گزینه برای اسرائیل است.

    "آلن سولو" (Alan Solow)، رئیس سابق شورای روابط انجمن یهودیان که سال‌هاست اوباما را می‌شناسد، گفت: رویکرد کلی، بیانیه‌ها و رای‌های اوباما درباره اسرائیل نشان از موضع طرفدارانه او از تقویت روابط آمریکا-اسرائیل دارد. هیچ کسی نمی‌تواند اقدام خاصی را از اوباما بیابد که تردیدهایی را درباره موضع او درباره اسرائیل بوجود آورد.
    سولو افزود: ورای سیاست خارجی، موضع‌های اوباما با اکثریت جامعه یهودیان مطابق است. 



    یاسر ::: شنبه 87/11/5::: ساعت 11:10 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    اوباما «رئیس جمهور جدید آمریکا» در نخستین روزهای نشستن بر مسند استکباری آمریکا گفت:
    آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است و ما همواره از حق اسرائیل برای دفاع از خود ضد تهدیدهای مشهود دفاع می‌کنیم. حماس در طول سالها هزاران راکت را به سوی شهروندان بی گناه اسرائیلی شلیک کرد. هیچ مردمسالاری در دنیا نمی‌تواند چنین تهدیدی را ضد مردم خود بپذیرد و جامعه بین‌الملل نیز اینگونه است؟!!!

    و به این ترتیب، اوباما نیز چهره واقعی خود را نشان داد و بر همگان روشن ساخت که او نیز دشمن اسلام و مسلمانان است.
    برخی از ساده لوحان یا دلبستگان به غرب، خیال می کنند که اوباما فرشته صلح است! غافل از این که « سگ زرد برادر شغال است ». اوباما ممکن است شعارهایش با جرج بوش متفاوت باشد، ولی عمل هر دو یکی است. خوی استکباری در رگ و خون هر دو وجود دارد و اوباما نیز با عدالت و حق و آزادیخواهان واقعی جهان، دشمن است. از این رو با مسلمانان غیرتمند و با فلسطینیان مدافع از حقوقشان و با ایران و ... دشمن است.
    ما نیز باید در دشمن شناسی خود هوشیار و برای مبارزه با دشمن، آماده باشیم.
    مطمئنا خدا با ماست.



    یاسر ::: جمعه 87/11/4::: ساعت 9:58 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 24
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :184446

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    آمریکا - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<