سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسلمان، برادرِ مسلمان است، به او خیانت نمی کند، او را وا نمی گذارد، بر او خرده نمی گیرد، او رامحروم نمی سازد و غیبتش را نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اتحاد و همبستگی - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • هشدار مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در سالروز عید سعید غدیر (1388/9/15)
    «... امروز تبلیغات استکبار جهانى از جمله‌ى چیزهائى که بر آن تمرکز میکند، همین وجود اختلافات در داخل کشور است. یک عده‌اى پیش خدا باید جواب بدهند؛ پیش خدا جواب بدهند که کارى بکنند که دشمن از او برداشت تفرق بکند در داخل کشور و جرى بشود. مسئله این است که دشمن را بشناسیم؛ ترفند دشمن را بفهمیم؛ بدانیم که چه داریم میگوئیم و دشمن چگونه ممکن است از هر کلمه‌ى ما استفاده بکند و جرى بشود، تشویق بشود، روحیه پیدا کند و راه‌ها را براى دخالت خود، نفوذ خود، باز کند؛ اینها چیزهائى است که باید توجه داشت....»
    آری باید نزد خداوند جوابگو باشند آنان که با سخن و رفتار و تحرکات آشکار یا پشت پرده خود، علیه مصالح نظام و مردم کار می کنند و چنین وانمود می کنند که برای مصلحت مردم دارند کار می کنند. زهی خیال باطل.
    به یقین هرکس بر خلاف منویات و رضایت مقام معظم رهبری کاری انجام دهد یا سخنی بگوید، خائن به نظام و مردم است، هرکس که باشد! بازندهخیال باطل
    برخی نیز در فضای فتنه آلود و تحت تأثیر نفس خناسان اغواگر، ناخواسته به اشتباه افتاده و در برابر دولت و یا نظام اسلامی و یا مقام معظم رهبری، به موضعگیری و یا قهر و بی اعتنایی می پردازند. نتیجه این رفتار نیز دل دشمن را شاد نموده و با برداشت وجود تفرقه، دندان طمع برای استفاده از این وضع، تیز می نماید. آیا سزاوار است که به عنوان (مثلا) دلسوزی و انجام وظیفه؟ دل دشمن را شاد نموده و  کاری کنیم که دشمن، جری شود؟! افسوس
    قابل توجه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، نخبگان دانشگاهی و حوزوی، دانشجویان و طلاب و...
    به نظر می رسد، مردم چندان مخاطب این هشدار نباشند. زیرا مردم ثابت کرده اند که غالبا کاری نمی کنند که دشمن شادکن باشد. مگر اندکی که با اعتماد به مثلا نخبگان، دچار اشتباه شده باشند. غالب مردم، دشمن شناس تر از نخبگان بوده و ولایت پذیری خود را نیز ثابت نموده اند.


    یاسر ::: دوشنبه 88/9/16::: ساعت 10:13 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم بیجار :(88/2/28)

    ملت ایران این حرکت عظیمى را که موجب حیرت بینندگان جهانى شد، به کمک سه عنصر اساسى انجام داد: یکى اتحاد؛ یکى، حضور، و یکى آگاهى. ملت ایران با اتحاد خود، با حضور خود، با آگاهى خود این گام بلند را برداشت و تمدنى جدید، حرکتى جدید، جریانى نو در اندیشه‏ى سیاسى دنیا به وجود آورد. ملتهاى مسلمان احساس هویت کردند، شخصیت پیدا کردند. احساس کردند میتوانند عقب‏افتادگى‏هایشان را که بر امت اسلامى تحمیل شده بود، جبران کنند. لذا شما مى‏بینید حرکت ملت ایران بر روى ملتهاى مسلمان - از شمال آفریقا تا شرق آسیا - اثر گذاشت، ملتها را بیدار کرد. در قضیه‏ى فلسطین، در قضیه‏ى لبنان، در مسائل عراق و افغانستان جا به جا و قدم به قدم، تأثیر نفَس شما ملت ایران محسوس است. این کار بزرگ به برکت این سه عنصر بود.
    نکته‏ى اول، اتحاد ملى. دلها به هم نزدیک شد، حنجره‏ها یک فریاد را به گوش همه رساندند، مردم سراسر کشور از اقوام مختلف، با مذاهب مختلف، دنبال جمهورى اسلامى و برافراشته شدن پرچم اسلام با یکدیگر هم‏دست و هم‏پیمان و هم‏سخن شدند. این یکپارچگى در آغاز انقلاب توانست آن چنان فشارى بر دشمن وارد بیاورد که کمر رژیم طاغوت را بشکند. بعد از آن هم تا امروز در آزمونهاى گوناگون، همین وحدت ملت ایران بوده است که سخن آخر را به گوش دشمنان رسانده است و دشمن را از اینکه بتواند در صفوف ملت ایران رخنه کند، مأیوس کرده است. این وحدت را باید حفظ کرد. وحدت اقوام ایرانى، وحدت مذاهب اسلامى، وحدت جریانهاى گوناگون سیاسى، تضمین کننده‏ى ابهت کشور است... با یکدیگر برادر باشید، با یکدیگر هم‏راه و هم‏دست باشید، به یکدیگر کمک کنید.
    نکته‏ى دوم، حضور. حضور مردم در صحنه‏ها توانست دشمن را مأیوس کند. اگر مردم در این سى سال در انتخاباتها شرکت نمیکردند، در راهپیمائى‏هاى بیست و دو بهمن و روز قدس شرکت نمیکردند، در مراسم گوناگون، حضور خودشان و این حجم عظیم ملت ایران را به رخ دشمن نمیکشیدند، مسلماً هیبت ملت ایران، آنچنان که امروز هست، نمیبود. این حضور را حفظ کنید.
    اینکه ما در همه‏ى انتخاباتها تأکید میکنیم که مردم در صحنه‏ها حاضر باشند و در صحنه‏هاى گوناگون حضور داشته باشند، به خاطر این است. این حضور فقط در عرصه‏ى سیاست نیست، فقط در انتخابات نیست؛ در عرصه‏هاى سازندگى، در عرصه‏ى اقتصادى، مردم حضور داشته باشند.
    مسئله‏ى آگاهى، یعنى آن سومین عنصر، نقش بسیار مهمى دارد. مثل نقش اتحاد و وحدت و مثل نقش حضور در صحنه. ملت ایران نشان دادند ملت آگاهى هستند.
    اگر آگاهى ملت ایران نبود، آن دولتهاى متزلزل و بى‏اعتقاد به انقلاب در سالهاى اول انقلاب، یقیناً سرنوشت بدى را براى این کشور رقم میزدند. آنهائى که خودشان صریحاً میگفتند به انقلاب عقیده ندارند، آنهائى که میگفتند از آمریکا میترسند - صریحاً این را میگفتند - آنهائى که نشان میدادند که متمایل به نرمش و تذلل و تواضع در مقابل قدرتهاى بزرگند، اگر بنا بود در رأس کار بمانند، امروز ملت ما مسیر و وضع دیگرى داشت و از این عزت، از این پیشرفت، از این ابهت جهانى براى ملت ایران خبرى نبود.
    امام بزرگوار ما محکم ایستاد و مردم به خاطر آگاهى، به برکت آگاهى‏شان پشت سر امام ایستادند. این آگاهى به مردم کمک کرد.
     من میخواهم عرض کنم عزیزان من! این آگاهى همیشه لازم است. امروز هم لازم است، فردا هم لازم است. نسل جوان ما خوشبختانه امروز یک نسل غالب در سرتاسر کشور است. جوانها بهوش باشند، بیدار باشند. معیارها مشخص است. در انتخابات، این آگاهى باید اثر کند؛ در بیان خواسته‏هاى ملت این آگاهى باید تأثیر بگذارد؛ در حضور گوناگون، در مسائل مختلف، این آگاهى بایستى اثر بگذارد.



    یاسر ::: جمعه 88/3/22::: ساعت 5:19 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 21
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :184443

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اتحاد و همبستگی - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<