سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از خنده زیاد برحذر باش که دل را می میراند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
آنان که بر تفرقه، صحه می گذارند! - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • هشدار مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در سالروز عید سعید غدیر (1388/9/15)
    «... امروز تبلیغات استکبار جهانى از جمله‌ى چیزهائى که بر آن تمرکز میکند، همین وجود اختلافات در داخل کشور است. یک عده‌اى پیش خدا باید جواب بدهند؛ پیش خدا جواب بدهند که کارى بکنند که دشمن از او برداشت تفرق بکند در داخل کشور و جرى بشود. مسئله این است که دشمن را بشناسیم؛ ترفند دشمن را بفهمیم؛ بدانیم که چه داریم میگوئیم و دشمن چگونه ممکن است از هر کلمه‌ى ما استفاده بکند و جرى بشود، تشویق بشود، روحیه پیدا کند و راه‌ها را براى دخالت خود، نفوذ خود، باز کند؛ اینها چیزهائى است که باید توجه داشت....»
    آری باید نزد خداوند جوابگو باشند آنان که با سخن و رفتار و تحرکات آشکار یا پشت پرده خود، علیه مصالح نظام و مردم کار می کنند و چنین وانمود می کنند که برای مصلحت مردم دارند کار می کنند. زهی خیال باطل.
    به یقین هرکس بر خلاف منویات و رضایت مقام معظم رهبری کاری انجام دهد یا سخنی بگوید، خائن به نظام و مردم است، هرکس که باشد! بازندهخیال باطل
    برخی نیز در فضای فتنه آلود و تحت تأثیر نفس خناسان اغواگر، ناخواسته به اشتباه افتاده و در برابر دولت و یا نظام اسلامی و یا مقام معظم رهبری، به موضعگیری و یا قهر و بی اعتنایی می پردازند. نتیجه این رفتار نیز دل دشمن را شاد نموده و با برداشت وجود تفرقه، دندان طمع برای استفاده از این وضع، تیز می نماید. آیا سزاوار است که به عنوان (مثلا) دلسوزی و انجام وظیفه؟ دل دشمن را شاد نموده و  کاری کنیم که دشمن، جری شود؟! افسوس
    قابل توجه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، نخبگان دانشگاهی و حوزوی، دانشجویان و طلاب و...
    به نظر می رسد، مردم چندان مخاطب این هشدار نباشند. زیرا مردم ثابت کرده اند که غالبا کاری نمی کنند که دشمن شادکن باشد. مگر اندکی که با اعتماد به مثلا نخبگان، دچار اشتباه شده باشند. غالب مردم، دشمن شناس تر از نخبگان بوده و ولایت پذیری خود را نیز ثابت نموده اند.


    یاسر ::: دوشنبه 88/9/16::: ساعت 10:13 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 4
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184593

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    آنان که بر تفرقه، صحه می گذارند! - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<