سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در آنچه فراگرفته نیک بیندیشد، دانشش را استوار کرده است و آنچه را نفهمیده بفهمد . [امام علی علیه السلام]
نامه به علی مطهری و درخواست کاندیداتوری - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • به گزارش پارسینه؛ یک هفته پس از حمله به علی مطهری در شیراز، جمعی از شهروندان این شهر در نامه‌‏ای از این نماینده مجلس درخواست کرده‏‌اند برای انتخابات سال آینده از حوزه انتخابیه شیراز نامزد شود تا بتواند فراتر از مسئولین فعلی این شهر، مدافع حقوق مخدوش‌شده شهروندان شیرازی باشد.

      متن نامه شهروندان شیرازی به علی مطهری به این شرح است:
     جناب آقای دکتر علی مطهری
    فرزند پاره‌ی تن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)
    با سلام
    احتراما اینجانبان جمعی از اهالی شهرستان شیراز به نمایندگی از بخشی از شهروندان و خانواده‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس با اعلام این که بیش از این تاب و تحمل تحقیر شهرمان توسط عناصری افراطی و معلوم‌الحال نداریم و نظر به پایمردی و مواضع حق‌مدارانه جنابعالی و همچنین با توجه به وقایع اخیر صورت گرفته که منجر به هتک حرمت از نظام و جنابعالی گردید؛ لذا نظر به اقبال موجود از گفتمان مطهری و از سوی دیگر در پاسخ به داعشیان شیراز و به جهت اثبات موضع اقلیت ایشان  در این شهر، بدینوسیله از جنابعالی دعوت می‌گردد در انتخابات آتی مجلس، از حوزه‌ی انتخابیه شیراز جهت حضور در مجلس اقدام فرمایید تا انشا الله با رأی حداکثری مردم شریف شهرستان شیراز فراتر از مسئولین فعلی شهرمان مدافع حقوق مخدوش‌شده شهروندان این دیار باشید.
    با احترام - جمعی از مردم شیراز
    گفته می شود به دنبال انتشار نامه جمعی از مردم شیراز به علی مطهری و درخواست کاندیداتوری او از حوزه شیراز، جمعی از مردم آمریکا نیز در نامه ای مشابه درخواست کاندیداتوری او از کشورشان را نموده اند. متن نامه به این شرح است:
    جناب آقای دکتر علی مطهری
    با سلام
    احتراما اینجانبان جمعی از اهالی کشور آمریکا به نمایندگی از بخشی از شهروندان با اعلام این که بیش از این تاب و تحمل تحقیر کشورمان را توسط عناصری افراطی و معلوم‌الحال نداریم و نظر به پایمردی و مواضع حق‌مدارانه جنابعالی و همچنین با توجه به وقایع اخیر صورت گرفته که منجر به هتک حرمت از جنابعالی گردید؛ لذا نظر به اقبال موجود از گفتمان شما و از سوی دیگر در پاسخ به داعشیان کشورمان و به جهت اثبات موضع اقلیت ایشان  در این کشور، بدینوسیله از جنابعالی دعوت می‌گردد در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا جهت حضور در کاخ سفید اقدام فرمایید تا انشا الله با رأی حداکثری مردم شریف آمریکا فراتر از مسئولین فعلی کشورمان مدافع حقوق مخدوش‌شده شهروندان این دیار باشید.
    با احترام - جمعی از مردم آمریکا
    البته این دو نامه، فاقد امضا بوده و به اصطلاح به صورت شب نامه منتشر شده است. بهرحال آقای علی مطهری اکنون بر سر دوراهی قرار دارد که کدام دعوت را بپذیرد؟ نمایندگی از شیراز؟ یا ریاست جمهوری آمریکا؟ شاید دومی را انتخاب کند، چون مصالح و منافع بین المللی بر آن مترتب است.


    یاسر ::: سه شنبه 93/12/26::: ساعت 10:40 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 27
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :184449

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    نامه به علی مطهری و درخواست کاندیداتوری - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<