سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با دادن صدقه و پیوند با خویشاوندان، گناهانتان را پاک کنید و محبوب خداوند شوید . [امام علی علیه السلام]
دروغ بزرگ - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • آقای هاشمی رفسنجانی در اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش در سالن همایش های برج میلاد، با اشاره به انتخابات سال 92 گفت: مردم ما وقتی همه چیز از طرف دولت، شورای نگهبان و نیروهای امنیتی فشار می آورد که از یک انتخاب درست از سوی آنها جلوگیری شود، متحول شدند. در آن زمان مردمی که فکر می شد مأیوس و ناامید هستند ناگهان در یک لحظه در سراسر کشور یک زلزله ای برپا شد و جوانان خواست خود را بدون هزینه نشان دادند و این آنها را ترساند و حداقل تصمیم گرفتند که آن دروغی که می خواستند انجام دهند را نکنند.
    وی با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر حق الناس بودند رأی مردم، گفت: این جمله رهبر انقلاب یک نهیبی به برخی مسئولان زد و با انیکه توانستند در یک مرحله راه مردم را سد کنند ولی در مرحله بعد ناباورانه خواسته مردم به نتیجه رسید. (روزنامه ابتکار- چهارشنبه 14 مرداد 94)

    به نظر می رسد، سخنان آقای هاشمی، یک دروغ بزرگی است که شبیه آن را در سال 88 نیز مطرح کرده بود. آن زمان بحث تقلب را مطرح کرد و فتنه 88 را دامن زد. امروز نیز در آستانه انتخابات اسفند 94 با طرح این دروغ بزرگ آیا در پی دامن زدن به فتنه ای دیگر است؟
    سخنان آقای هاشمی آیا به مصلحت نظام و کشور است؟ یا به مصلحت دشمنان نظام و کشور؟
    آیا آقای هاشمی که ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد، مصلحت نظام را در این می بیند که نظام را به تقلب و دروغ سازی و ... متهم کند؟! وقتی به گفته او «دولت، شورا نگهبان و نیروهای امنیتی فشار می آورد که از یک انتخاب درست از سوی مردم جلوگیری شود!» با این گفته، آبرویی برای نظام می ماند؟ آیا نتیجه این اتهام زدن ها و منفی بافی های آقای هاشمی جز دست مریزاد دشمن، هست؟
    براستی چرا آقای هاشمی این نسخه های ضد مصلحت نظام را می پیچد؟ و مشکل او چیست؟
    خدا همه را عاقبت به خیر کند!



    یاسر ::: جمعه 94/5/16::: ساعت 2:14 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 44
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :184466

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    دروغ بزرگ - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<