سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر می خواهید دوستان و برگزیدگان خدا باشید، به آن که به شما بدی می کند، نیکی کنید و از آن که به شما ستم می کند، درگذرید و بر آن که از شما روی می گرداند، سلام کنید . [عیسی علیه السلام]
پیام های نوروزی زودهنگام و تأمل برانگیز! - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • از آغاز انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران، هر ساله امام امت (امام خمینی تا سال 67 و امام خامنه ای ان شاء الله تا ظهور حضرت مهدی) هنگام سال تحویل و آغاز سال نو خطاب به ملت شریف ایران پیام نوروزی داده و می دهند که آکنده از روشنگری، صداقت و امیدبخشی است و ملت شریف ایران نیز با دل و جان منتظر شنیدن آن پیام بوده و آن را مایه خیر و برکت و اثربخش می دانند.
    اما همین دو سه روز قبل از سال تحویل، برخی (مانند آقای اوباما و آقای هاشمی) نیز عجولانه و با ادبیاتی حاکی از عصبانیت و خروج از اعتدال، خطاب به ملت ایران پیام نوروزی داده اند که تأمل برانگیز است و جای سؤال دارد.
    این گونه افراد، گویا خود را در جایگاه رهبری نسبت به ملت ایران می دانند و به اصطلاح «رهبران خودخوانده و توهمی» نامیده می شوند. شاید باورشان نشود که ملت ایران برای آنان جایگاهی، خصوصا در سطح رهبری قائل نیست و اصلا منتظر شنیدن پیام نوروزی آنان نبوده و نیست.



    یاسر ::: شنبه 94/1/1::: ساعت 2:19 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 23
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :184445

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پیام های نوروزی زودهنگام و تأمل برانگیز! - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<