سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و شنید که مردى مى‏گوید « إنّا لِلَّهِ وَ إنّا إلَیْهِ راجِعُونَ » فرمود : ] گفته ما « ما از آن خداییم » اقرار ما است به بندگى و گفته ما که « به سوى او باز مى‏گردیم » اقرار است به تباهى و ناپایندگى . [نهج البلاغه]
صهیونیسم - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • مائده / 82 : لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُواْ ...
    مسلما یهودیان و کسانى را که شرک ورزیده اند، دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهى یافت...

     

    خاخام "مردخاى الیاهو" مرجع دینى نخست جریان مذهبی و ملى گراى اسرائیل در پیامى براى "ایهود اولمرت" و سایر سردمداران اسرائیل،حملات تل آویو به غزه را تبریک گفت.
    این خاخام صهیونیست، به سرمداران صهیونیست داستان کشتار معروف به "شکیم ابن حمور" را یادآور شد که چگونه سفر تکوین (از متون تورات) به یهودیان اجازه داده است با اندیشه مجازات جمعى و براساس رفتارهاى جنگى با دشمنان خود برخورد کنند.
    مردخاى الیاهو افزود: همه ساکنان غزه مسئولیت دارند. لذا آسیب رساندن به غیر نظامیان بی گناه فلسطینى نیز یک امر شرعى است.
    روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز فتواهاى تعدادى از خاخام هاى یهود اسرائیل را منتشر کرده است که در آنها عمدتاً آمده است: بر یهودیان واجب است که حکم تورات را که در مورد قوم "عملاق" آمده است در باره فلسطنیان پیاده کنند.
    این روزنامه به نقل از خاخام "یسرائیل روزین" یکى از مهمترین رهبران مذهبی صهیونیست آورده است: واجب است حکم عملاق در مورد هر کس که دشمنی اسرائیل را در دل داشته باشد، تطبیق داده شود. قوم عملاق در همین سرزمین فلسطین مى زیسته اند و تا مرزهاى شمالى مصر در رفت و آمد بوده اند.
    روزین افزوده است: بنا به حکم تورات، واجب است مردان، کودکان و حتى شیرخواران، زنان و کهنسالان کشته شوند و حتى چهارپایان نابود گردند.
    از سوى دیگر خاخام "شلوموا الیاهو" خاخام بزرگ شهر صفد نیز گفته است: اگر یکصد نفر را بکشیم ولى باز نایستند باید هزار تن را بکشیم. اگر باز هم متوقف نشوند باید 10 هزار نفر را بکشیم و همینطور پیش برویم. حتى اگر تعداد کشته هاى آنان به یک میلیون برسد باید به کشتار ادامه داد هر چند که این کار وقت زیادى را بگیرد.
    الیاهو افزوده است: به فرموده مزامیر، دشمنانم را تا بدان جا پى مى گیرم تا بر آنان چیره شوم و هرگز پیش از نابودى آنان، از حرکت باز نمى ایستم.
    "دوف لیئور" رئیس شوراى خاخام هاى شهرک هاى صهیونیست نشین در کرانه باخترى نیز فتواى کشتار غیر نظامیان فلسطینى را تأیید مى کند.
    تعدادى از خاخام ها نیز فتوایى را امضا کردند که به ارتش اسرائیل اجازه مى دهد مناطق مسکونى غزه را بمباران کند. 
    خاخام "آفی رونتسکی" نیز گفته است: احکام تورات به ما اجازه مى دهد که نه فقط خانه هاى فلسطینیان را از آسمان بمباران کنیم و هر که را در آنها هست نابود سازیم، بلکه باید افراد فعال را در خانه ها و بسترهایشان به چنگ آوریم.
     



    یاسر ::: دوشنبه 87/11/14::: ساعت 11:4 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

     

    خبرگزاری فارس: یک خاخام یهودی ساکن در سرزمین های اشغالی با صدور فتوایی در پاسخ به سوال یکی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، کشتار و به گروگان گرفتن غیرنظامیان فلسطینی را جایز دانست.
    خاخام "لی اور " در پاسخ به سوال یک نظامی صهیونیست مبنی بر اینکه "آیا در زمان جنگ که تشخیص بین نظامیان و غیرنظامیان سخت است، می توان غیرنظامیان را کشت و یا آنها را به گروگان گرفت؟ "، گفت: "بر اساس آموزهای دینی یهود، در زمان جنگ مجازات دسته جمعی غیر نظامیان و کشتن افراد بی گناه جایز است. "
    این خاخام صهیونیست اضافه نمود: "اگر ارتش به جایی برسد که تروریست های فلسطینی در منازل غیرنظامیان حضور داشته باشند، بمباران آن منازل جایز بوده، هرچند افراد بی گناه در آن آسیب ببینند. " 
    بنا بر فتوای خاخام لی اور، "زمانی که فرماندهان تشخیص دهند که کشتن تروریست ها لازم است، می توانند آن ها را از بین ببرند. همچنین گروگانگیری آن ها نیز نیازی به کسب اجازه ندارد. "

    منظور از تروریست های فلسطینی، همان رزمندگان و مردم مظلوم فلسطین هستند که از حقوق خود دفاع می کنند و با مقاومت در برابر جنایت های صهیونیست ها، مانع رسیدن آنان به اهداف شومشان می شوند.



    یاسر ::: دوشنبه 87/11/14::: ساعت 9:30 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    آل عمران : وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ    « 54 » 

    و [دشمنان] مکر ورزیدند، و خدا [در پاسخشان] مکر در میان آورد، و خداوند بهترین مکر انگیزان است.

    And they (the disbelievers) schemed, and Allah schemed (against them): and Allah is the best of schemers

    همه دست به دست هم دادند، غربی و شرقی، عرب و عجم، آمریکا و اروپا و اسرائیل و سران خائن عرب، تا مقاومت غزه را درهم شکنند، توطئه ها کردند و نقشه ها کشیدند و جنایت ها آفریدند، و سرانجام خداوند قهار، تار و پود نقشه های عنکبوتی آنان را از هم گسست و شکست ذلت باری را بر آنان وارد ساخت.
    اینک که پایه های رژیم پوشالی و جعلی اسرائیل به لرزه درآمده است، سران جنایتکار غربی و برخی سران عرب خائن و شیوخ بی شرم، در شرم الشیخ گرد آمدند تا امنیت اسرائیل و نابودی مقاومت فلسطین را تأمین و تضمین نمایند. غافل از آن که بازهم خداوند بزرگ، مکر و توطئه آنان را بر سرشان واژگون خواهد ساخت و بر روسیاهی و ذلتشان خواهد افزود.



    یاسر ::: یکشنبه 87/10/29::: ساعت 11:44 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    حضور زنان صهیونیست در صحنه جنگ وحشیانه بر ضد زنان و کودکان و مسلمانان غزه.
    Persianv.com At site

    آری، زنان صهیونیست نیز دست کمی از مردانشان ندارند و پا به پای آنان بر ضد مسلمانان، جنایت می آفرینند.



    یاسر ::: یکشنبه 87/10/29::: ساعت 11:41 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    چند روز پیش، مسؤولان قوه قضائیه کشورمان اعلام کردند که دادگاه ویژه محاکمه و مجازات جنایتکاران جنگی اسرائیل در غزه، در ایران تشکیل می گردد و از مردم مظلوم غزه خواسته شد که شکایات خود را برای رسیدگی، ارسال نمایند.

    این اقدام اگر انجام شود، کار بسیار لازم و خوبی است. اما اگر در حد شعار و حرف باشد، نگفتنش بهتر است. اکنون با گذشت چند روز از طرح این مسأله، خبری از تشکیل و اقدام آن نیست و ای کاش به صورت انقلابی و جدی اجرا می شد. خدا نکند تشکیل این دادگاه وقتی اعلام شود که مصداق نوش دارو بعد از مرگ سهراب باشد.



    یاسر ::: چهارشنبه 87/10/18::: ساعت 10:9 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    همچنان در سخنان برخی مسؤولان، سکوت سران کشورهای اسلامی و مجامع بین المللی مطرح و محکوم می شود! در حالی که اصلا در مورد آنان سکوت معنا ندارد. کاری که آنان می کنند، سکوت نیست، بلکه همکاری با جنایتکار و متجاوز است. برای همین است که سران صهیونیست از مجامع بین المللی و به قول خودشان از مجامع جهانی خواسته اند که چند روز دیگر به آنان مهلت دهند تا به اهدافشان برسند. (اهدافی که خواست همان مجامع جهانی و سران کفر و خیانتکار است. یعنی: نابودی مقاومت مردم غزه)

    سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز در مصاحبه امروزش «بی حالی مفرط مجامع بین المللی» را مورد نکوهش قرار داده بود!!! کدام بی حالی؟

    سکوت، آن است که همراهی با جنایتکار نداشته باشند ولی از جنایت او هم جلوگیری نکنند و سکوتشان (به قول سخنگوی وزارت خارجه) از سر بی حالی یا ترس و... باشد. ولی اگر با جنایتکار قرار گذاشته باشند که او جنایت کند و آنها با سکوتشان مانع هرگونه اقدام پیشگیرانه و یا بازدارنده از تجاوز او شوند؛ آیا باز هم سکوت و بی حالی مفرط، معنا دارد؟!!!

    کاری که مجامع بین المللی و سران کشورهای عربی در حال حاضر انجام می دهند، همراهی و همیاری با صهیونیست های جنایتکار است و همه آنان در این جنایت کاری، شریکند و اگر روزی دادگاه عدلی برپا شود تمامی آنها باید به محاکمه و مجازات برسند.



    یاسر ::: دوشنبه 87/10/16::: ساعت 11:18 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    زنکه سنگدل جنایتکار صهیونیست، چند روز قبل گفت: «ما نماینده ارزش ها در جهان آزاد هستیم و کشتار فلسطینی ها در غزه نیز برای دفاع از ارزش هاست و به آن افتخار می کنیم»!!!

    امروز نیز چنین گفته  است: « اهداف ما حمله به غزه و کشتار فلسطینی های غزه، خواست جهانی است! و از جهانیان می خواهیم که چند روز دیگر به ما فرصت بدهند تا به آنچه که خواست آنان است، برسیم»!!!

    واقعا بی شرمی و خباثت تمام وجودشان را گرفته است! مردم بی گناه، زنان و کودکان را هر ساعت وحشیانه می کشند و آن را خواست مردم جهان می دانند!!! و برای این که جنایت خود را به جایی برسانند که دیگر اثری از مردم مقاوم غزه باقی نماند، از جهانیان مهلت می طلبند!

    مردم جهان، اعم از مسلمان و غیر مسلمان، حتی یهودی های جهان، نیز جنایت صهیونست ها در غزه را شدیدا محکوم نموده و خواهان نابودی صهیونیسم هستند. پس منظور صهیونیست ها از خواست جهانی، چیست؟

    شکی نیست که مردم جهان و خواست آنان نزد صهیونیست ها و حامیانشان، هیچ ارزشی ندارند. بنابراین منظورشان از جهانیان، همان سردمداران کفر و استکبار، سران اروپا و حاکمان خائن عرب است که خواهان نابودی حماسه مقاومت در کشورهای اسلامی و در حال حاضر خواهان نابودی حماس و مقاومت غزه می باشند.

    این که صهیونیست ها مهلت می خواهند تا به اهداف شومشان برسند، یعنی این که مجامع به اصطلاح حقوق بشر، شورای امنیت، اتحادیه اروپا، کنفرانس سران اسلامی، اتحادیه عرب، شورای همکاری خلیج فارس و... چند روز دیگر هم به سکوت خائنانه خود ادامه دهند و قطعنامه ای جهت آتش بس پیشنهاد نکنند، تا صهیونیست ها نسل کشی خود در غزه را کامل نمایند. این همان چیزی است که خواست سردمداران خائن جهان است.

    به امید آنکه بیداری ملت ها و خواست الهی به نابودی صهیونیست جنایتکار بینجامد و به زودی شاهد پیروزی اسلام و مردم مقاوم غزه باشیم. ان شاء الله



    یاسر ::: دوشنبه 87/10/16::: ساعت 11:5 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    این روزها که اوج شقاوت و جنایت اسرائیل و هم پیمانان او در کشتار مردم بی دفاع غزه، بر همگان روشن شده است، برخی در سخنان و بیانیه های خود « سکوت » حکومت های عربی و حاکمان کشورهای اسلامی و مجامع اسلامی و عربی را محکوم می نمایند! در حالی که اصلا بحث سکوت نیست، بلکه اکثر سران کشورهای عربی و اسلامی، هماهنگ با اسرائیل، خواهان نابودی مقاومت اسلامی فلسطین می باشند و در جلسات مخفیانه با سران آمریکا و اسرائیل، برای رسیدن به این هدف شوم، هم پیمان شده اند و اینک طبق سناریوی از پیش طراحی شده، به تکلیف خود در قبال اسرائیل و آمریکا عمل می نمایند. آنان سکوت نکرده اند، بلکه به گونه ای مرموز زمینه ساز جنایات اسرائیل شده اند.



    یاسر ::: پنج شنبه 87/10/12::: ساعت 11:4 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    در حالی اسرائیل از دریا و هوا مردم بی دفاع غزه را به خاک و خون می کشد که هیچ راهی را برای تأمین نیازمندی های آنان باز نگذارده است. سلاح و مهمات که نه، حتی غذا و دارو هم نمی گذارند به این مردم مظلوم برسد. غزه از سه طرف در محاصره اسرائیل جنایتکار است. تنها راه امید، گذرگاه رفح است که مرز غزه با مصر است و می تواند مردم غزه را از بحران غذا و دارو و سایر نیازمندی ها برهاند. اما بر این گذرگاه، سگی را گماشته اند که به نفع اسرائیل جنایتکار، پارس می کند، پاچه انسان ها را می گیرد و نمی گذارد کسی به کمک مردم مظلوم غزه بشتابد. این ننگ بزرگی است برای ملت مصر.

    مردم مصر وظیفه دارند بپا خیزند و این سگ اسرائیلی را بکشند و به این وسیله راه را برای کمک به برادران مظلوم خود در غزه بگشایند.

    نیروهای مسلح مصر، اگر غیرت داشته باشند، ننگ حمایت از اسرائیل را تحمل نمی کنند و خائنان حامی اسرائیل را از اریکه قدرت در کشور مصر به زیر می کشند.

    امروز مردم مصر باید قیام کنند، فرهیختگان و جوانان غیور مصر و نظامیانی که سوگند یاد کرده اند که حامی عزت و شرف مصر باشند، باید قیام کنند و کشور خود را از چنگال خائنان سرسپرده استکبار و هم پیمان با اسرائیل، نجات دهند. این وظیفه الهی، انسانی و ملی آنان است و اگر بپا خیزند، خداوند یاریشان می نماید. 



    یاسر ::: پنج شنبه 87/10/12::: ساعت 10:42 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    غم انگیز تر از اوضاع کنونی غزه، کجا ؟

    نسل کشی، جنایت، خیانت؛ توسط مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و سران خائن عرب.

    مظلوم تر از مردم بی دفاع غزه، چه کسی؟

    جنایت کار تر از سران اسرائیل و آمریکا، چه کسی؟

    بی غیرت تر از سران عرب، چه کسی؟

    بی شرف تر از سران کشور مصر، عربستان و اردن، چه کسی؟

    اتحادیه عرب، مجمع بی عرضه های خائن عربی است که در کشتار عرب غزه به دست صهیونیست های جنایتکار، شریکند. آنان به سران اسرائیل اطمینان داده اند که مانع جنایات او نخواهند شد. با ارباب خود، (آمریکا) نیز پیمان بسته اند که از موجودیت اسرائیل حمایت کنند، حتی با خیانت به مسلمانان فلسطین و غزه.

    کنفرانس سران کشورهای اسلامی، مضحکه ای است که اکثر سران عضو آن نه به اسلام می اندیشند و نه غم مسلمانان را می خورند. اسیر دنیای خویش و مزدور استکبارند.



    یاسر ::: پنج شنبه 87/10/12::: ساعت 8:12 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 40
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :184462

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    صهیونیسم - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<