سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند متعال بنده ای را دوست بدارد، مویه گری از اندوه را در قلبش قرار می دهد ؛ زیرا خداوند، هرقلب اندوهگین را دوست دارد [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
غزه و خواست جهانی؟ - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • زنکه سنگدل جنایتکار صهیونیست، چند روز قبل گفت: «ما نماینده ارزش ها در جهان آزاد هستیم و کشتار فلسطینی ها در غزه نیز برای دفاع از ارزش هاست و به آن افتخار می کنیم»!!!

    امروز نیز چنین گفته  است: « اهداف ما حمله به غزه و کشتار فلسطینی های غزه، خواست جهانی است! و از جهانیان می خواهیم که چند روز دیگر به ما فرصت بدهند تا به آنچه که خواست آنان است، برسیم»!!!

    واقعا بی شرمی و خباثت تمام وجودشان را گرفته است! مردم بی گناه، زنان و کودکان را هر ساعت وحشیانه می کشند و آن را خواست مردم جهان می دانند!!! و برای این که جنایت خود را به جایی برسانند که دیگر اثری از مردم مقاوم غزه باقی نماند، از جهانیان مهلت می طلبند!

    مردم جهان، اعم از مسلمان و غیر مسلمان، حتی یهودی های جهان، نیز جنایت صهیونست ها در غزه را شدیدا محکوم نموده و خواهان نابودی صهیونیسم هستند. پس منظور صهیونیست ها از خواست جهانی، چیست؟

    شکی نیست که مردم جهان و خواست آنان نزد صهیونیست ها و حامیانشان، هیچ ارزشی ندارند. بنابراین منظورشان از جهانیان، همان سردمداران کفر و استکبار، سران اروپا و حاکمان خائن عرب است که خواهان نابودی حماسه مقاومت در کشورهای اسلامی و در حال حاضر خواهان نابودی حماس و مقاومت غزه می باشند.

    این که صهیونیست ها مهلت می خواهند تا به اهداف شومشان برسند، یعنی این که مجامع به اصطلاح حقوق بشر، شورای امنیت، اتحادیه اروپا، کنفرانس سران اسلامی، اتحادیه عرب، شورای همکاری خلیج فارس و... چند روز دیگر هم به سکوت خائنانه خود ادامه دهند و قطعنامه ای جهت آتش بس پیشنهاد نکنند، تا صهیونیست ها نسل کشی خود در غزه را کامل نمایند. این همان چیزی است که خواست سردمداران خائن جهان است.

    به امید آنکه بیداری ملت ها و خواست الهی به نابودی صهیونیست جنایتکار بینجامد و به زودی شاهد پیروزی اسلام و مردم مقاوم غزه باشیم. ان شاء الله



    یاسر ::: دوشنبه 87/10/16::: ساعت 11:5 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 7
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184596

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    غزه و خواست جهانی؟ - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<