سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را دیدند با جامه‏اى کهنه و پینه زده . سبب پرسیدند فرمود : ] دل را خاشع کن و نفس را خوار ، و مؤمنان بدان اقتدا کنند در کردار . همانا دنیا و آخرت دو دشمنند نافراهم ، و دو راهند مخالف هم . آن که دنیا را دوست داشت و مهر آن را در دل کاشت ، آخرت را نه پسندید و دشمن انگاشت ، و دنیا و آخرت چون خاور و باختر است و آن که میان آن دو رود چون به یکى نزدیک گردد از دیگرى دور شود . و چون دو زنند در نکاح یکى شوى که ناسازگارند و در گفتگوى . [نهج البلاغه]
بهائیت - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به وزیر اطلاعات اعلام کرد: تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در تمامی رده ها غیر قانونی بوده و وابستگی آنها به اسرائیل محرز است .
    به گزارش ایرنا، دادستان کل کشور، طی نامه ای خطاب به وزیر اطلاعات با اشاره به اصل بیستم قانون اساسی مبنی بر حقوق شهروندی همه افراد ملت و نیز اصل بیست و سوم قانون اساسی مبنی بر آزادی عقیده اظهار داشت : " داشتن یک عقیده و مرام، آزاد است ولی اعلان و ابراز آن به منظور تحریف افکار دیگران، جریان سازی و یا تبلیغ و تظاهر به قصد اغواگری و تشویش اذهان دیگران و عناوین مشابه مجاز نخواهد بود ".
    وی با اشاره به کارنامه و پیشینه شبکه و تشکیلات سیاسی - اطلاعاتی فرقه ضاله بهائیت و همچنین وجود مرکزیت آن در سرزمین های اشغالی فلسطین، آورده: " مستندات، امارات و قرائن به دست آمده حاکی از آن است که تشکیلات بهائیت با دشمنان خارجی ملت ایران در ارتباط مستقیم بوده، دارای پیوندهای دیرینه و مستحکمی با رژیم صهیونستی است و در ایران نیز به جمع آوری اطلاعات و فعالیتهای نفوذی و تخریب پایگاه های اعتقادی مردم مبادرت می نمایند ".
    وی با تاکید بر دستورات پیشین دادستان وقت کل کشور و ریاست وقت قوه قضائیه در سال 1362، مبنی بر ممنوعیت هرگونه فعالیت تشکیلاتی جریان بهائیت، اعلان داشته است: "تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در تمامی رده ها غیر قانونی و غیر رسمی بوده و وابستگی آنها به اسرائیل و ضدیت آنها با اسلام و نظام اسلامی محرز و خطر آنها برای امنیت ملی، مدلل و مستند است و لازم است با هر نوع تشکیلات جایگزین نیز که در حکم بدل از اصل عمل نمایند، طبق مقررات برخورد شود ". 
    در حال حاضر سران تشکیلات غیر قانونی فرقه بهائیت توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده و پرونده آنان در حال رسیدگی در دستگاه قضائی است و با دستور دادستان کل کشور، برخورد قاطع با عناصر تشکیلات صهیونیستی بهائیت، تا انهدام کامل آن ادامه خواهد داشت. ان شاء الله


    یاسر ::: یکشنبه 87/11/27::: ساعت 11:59 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    امروزه تشکیلات استعماری بهائیت، در سطح بین المللی فعالیت خود بر ضد ایران، اسلام و تشیع را شدت بخشیده و به یکی از بازوهای پرتحرک نظام سلطه استکبار جهانی، بویژه در خاورمیانه تبدیل شده است. همزمان با تحرک وسیع این فرقه ضاله در سطح جهان، فعالیت خزنده آن در ایران نیز گسترش یافته که حاکی از تجدید سازمان بهائیت در داخل، همسو و هماهنگ با خارج از کشور است. تشکیلات بهائیت، سیاست خود را بر تبلیغ گسترده و علنی استوار کرده و سعی دارد اهداف شوم سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود را بی پروا و گستاخانه پیش ببرد.
    مرکز تشکیلات جهانی بهائیت، مستقر در اسرائیل، به تشکیلات بهائیت در ایران دستور داده است که « تا فرا رسیدن یکصدمین سالگرد مرگ عباس افندی (یعنی تا سال 2021 میلادی) باید ده در صد از جمعیت ایران، بهائی شوند».
    برنامه های تشکیلات بهائیت در ایران، در دو بخش داخلی و خارجی، عبارتست از:

    در داخل کشور:
    - تبلیغ مسلک بهائیت به صورت آشکار و پنهان.
    - تلاش برای بالا نشان دادن تعداد بهائیان در ایران، به عنوان گامی مقدماتی جهت دستیابی به رسمیت قانونی.
    - تغییر ذهنیت مردم ایران درباره این تشکیلات از یک مسلک منحرف پوشالی و دستگاه جاسوسی برای بیگانگان، به شهروند عادی.
    - پخش مداوم شبهات فکری و عقیدتی درباره اصول و فروع دین اسلام و تشیع از طریق رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری، بویژه اینترنت.
    - ترویج فمنیسم در جهت معارضه با استحکام و سلامت خانواده و تضعیف احکام اسلام.
    - بازگشت سرمایه داران و نخبگان فرهنگی بهائی (اخراجی یا فراری) به ایران جهت نفوذ در اقتصاد و فرهنگ کشور و تأمین پشتوانه مالی برای تبلیغ بهائیت و پیشبرد اهداف تشکیلات.
    - تلاش جهت نفوذ در اداره ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی به منظور پیشبرد اهداف تشکیلات، از جمله: دسترسی به اسرار نظام و کاستن از حساسیت و مقاومت مسؤولان نظام در برابر خطر بهائیت.
    - احیای اماکن به اصطلاح مقدس بهائیت در ایران از طریق نفوذ در سازمان میراث فرهنگی و سوق دادن ایرانیان و افراد توریست به عنوان بازدید از اماکن باستانی، به اماکن یادشده.
    - تلاش جهت نزدیکی به محافل روشنفکری در ایران، به منظور پذیرش جامعه بهائیت به عنوان عضوی از جامعه مدنی ایران.
    - نفوذ در  «ان. جی. او» ها.

    در خارج از کشور:
    - تلاش جهت جلب حمایت استکبار جهانی، بویژه آمریکا در پوشش دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان و عقیده که به حمایت رسمی از تشکیلات بهائیت ایران پرداخته است. آمریکا تلاش می کند در راستای فشارهای سیاسی و نظامی خویش بر ضد جمهوری اسلامی ایران، همپای شرایطی چون صلح خاور میانه و پرونده هسته ای ایران، آزادی بهائیت را به عنوان یک اقلیت دینی مطرح سازد. تشکیلات بهائیت نیز از این فرصت جهت پیشبرد اهداف خویش بهره می برد.
    - ارتباط با اپوزیسیون خارج از کشور و جلب حمایت آنان از تشکیلات بهائیت ایران.
    - نفوذ در سازمان ملل، به طوری که تشکیلات بهائیت تنها سازمان غیر دولتی عضو سازمان ملل است که از این طریق جهت پیشبرد اهداف خود در کشورها بهره می برد.
    - ایفای نقش مهم و مؤثر بهائیان ایرانی تبار مهاجر در عملیات سازمان یافته تشکیلات بهائیت. بهائیانی که از ایران به خارج رفته اند، علاوه بر تبلیغ بهائیت، در ضدیت با اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، فعالند و طبق برنامه های تشکیلات از هیچ تلاشی جهت مقابله با مصالح ایران اسلامی دریغ نمی ورزند.
    - تبلیغ گسترده بهائیت در اینترنت.
    - کارشکنی در روند پرونده هسته ای ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی.
    --------------------------
    فعالیت تشکیلات بهائیت ایران، در سال 1362 به علت جاسوسی برای بیگانگان، از سوی دادگاه انقلاب اسلامی ممنوع اعلام شد و عضویت در تشکیلات بهائیت نیز جرم به شمار آمد. اما طی چند سال گذشته، تشکیلات بهائیت با نادیده گرفتن تعهدات رسمی خود مبنی بر عدم تبلیغ در کشور، به تبلیغات خود همسو و هماهنگ با خارج از کشور، پرداخته و همچنان ادامه می دهد.
    به ا مید آن که:
    - مسؤولان متعهد و دلسوز نظام، بویژه مسؤولان فرهنگی کشور، در راستای مقابله با توطئه خزنده بهائیت صهیونیستی و افشای چهره واقعی عوامل آن، اقدام مناسبی داشته باشند.
    - جوانان غیرتمند و یاران روح الله، برای مقابله با توطته دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی، از پای ننشینند و با تلاش فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود، توطئه دشمنان را خنثی نمایند.



    یاسر ::: شنبه 87/8/25::: ساعت 11:28 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    هشدار به مسؤولان فرهنگی کشور!

    هشدار به مؤمنان و شیفتگان امام زمان (عج)!

    هشدار به جوانان بسیجی پیرو روح الله!

    شنیده شده که یکی از عوامل فعال بهائیت در تهران، با ایجاد آموزشگاه رایگان، فرزندان کارگران افغانی شاغل در یکی از مناطق تهران را جذب نموده و آنان را تحت آموزش های خاص این فرقه صهیونیستی قرار می دهد.

    دور از غیرت مسلمانی ماست که اجازه دهیم عوامل صهیونیستی بهائیت با برنامه و هزینه آمریکا و اسرائیل به منحرف نمودن جوانان مسلمان پرداخته و فرقه ضاله صهیونیستی بهائیت را گسترش دهند.



    یاسر ::: دوشنبه 87/7/8::: ساعت 9:30 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    دارالتبلیغ تشکیلات مرکزی بهائیت در اسرائیل، با ارسال پیام به کلیه تشکل های بهائی کشور، تأکید کرده که « زنان در فرقه بهائیت از اهمیت ویژه و حقوق مساوی با مردان برخوردارند و در وضعیت فعلی لازم است آنان پا به پای مردان بهائی به تکلیف خود در میدان تبلیغ بکوشند.»

    بر اساس این دستور صادر شده از مرکز صهیونیستی بهائیت، بهائیان موظفند برای تبلیغ بهائیت و فریب جوانان مسلمان، از زنان بهائی به عنوان یک کالای سکسی استفاده نموده و بهائیت را گسترش دهند.

    ظاهرا این دستور، حلقه ای از زنجیره تهاجم فرهنگی بر ضد نظام جمهوری اسلامی است که در آمریکا و اسرائیل، کلید خورده است.



    یاسر ::: دوشنبه 87/7/8::: ساعت 9:22 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    مسلک استعماری بهائیت در قرن نوزدهم میلادی در عصر قاجار، مخلوق سرویس های جاسوسی روس و انگلیس بود و در سال های اخیر در اختیار آمریکا قرار گرفت و هم اکنون سران آن در اسرائیل مستقرند. بهائیان در عصر قاجار با شعار نسخ اسلام و شعار جهان وطنی، به تخریب هویت ایرانی، یعنی نفی ملیت و نفی اسلام پرداختند و این همزمان بود با دورانی که هویت ایرانی از سوی استعمارگران روس و انگلیس و سپس آمریکا مورد تهدید جدی قرار گرفته بود. در واقع بهائیان از آن تاریخ به این سو با اهداف استعمارگران و به مثابه عوامل میدانی آنها، به تخریب و هتک هویت ملی و دینی ایرانیان پرداخته اند.
    امروزه اخبار فراوانی با مضمون گسترش تشکیلاتی این فرقه صهیونیستی در ایران گزارش می شود که حکایت از تجدید سازمان بهائیت در داخل، همسو و هماهنگ با خارج از کشور دارد.
    بهائیت فرقه ای است که اعضای آن در حال حاضر سیاست خود را در دروغ پراکنی علیه اسلام و ایران، با استفاده از شستشوی مغزی جوانان این مرز و بوم بنا کرده اند و اهداف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود را به شکل سریع و بی پروا پیش می برند. شیوه این فرقه نیز این است که با راه اندازی یک تشکیلات پیچیده و با استفاده از مضامین دینی سعی در تحقق اهداف غیر انسانی خود دارند.
    این تشکیلات ضد بشری سعی دارد با تخریب هویت انسانی و گذاشتن یوغ تشکیلاتی بر گردن مریدان خود در کوچکترین مظاهر اختیار و اراده انسانی اعضای خود نیز دخالت نموده و آنان را تحت سلطه خود در آورد و از این طریق است که می تواند بر اراده عده ای فریب خوردگان جامعه استیلا پیدا نموده و به چپاول هویت و زندگی آنها بپردازد. ثروت های هنگفت تشکیلات بهائیت و سران آن در داخل و خارج کشور، مؤید این مدعا است. این بی خبران از معنویت نه تنها اسلام را مورد هجمه ناجوانمردانه قرار داده اند، بلکه حتی به انسانیت و اصول آن هم پایبند نبوده و نیستند و حاضرند جهت نیل به اهداف نامشروع و غیر انسانی خود حقوق اولیه انسانی را از یاران بهائی خود نیز سلب نمایند و با درگیر نمودن آنان با جامعه اسلامی و اعمال قدرت تشکیلاتی، منافع داخلی و خارجی بسیاری را عاید خود کنند.
    بهائیت، تشکیلات خطرناک و خائنی است که رهبریت آن در اسرائیل، به عنوان دشمن درجه یک اسلام و ایران، قرار دارد.
    هدف نهایی تشکیلات بهائیت، به رسمیت شناخته شدن آن در ایران است، که البته هشیاری و مراقبت مردم، مانع از تحقق این هدف شوم غیر انسانی خواهد شد.
    ملت هوشیار و مؤمن ایران اسلامی، از مسؤولان نظام می خواهند که بساط این تشکیلات صهیونیستی را جمع کرده و اجازه ندهند که این عوامل اسرائیلی، آمریکایی در کشور جمهوری اسلامی ایران، به فعالیت و گسترش اهداف خود بپردازند.



    یاسر ::: جمعه 87/7/5::: ساعت 10:50 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    امروز در مسیر راهپیمایی روز قدس، مردم مؤمن روزه دار طوماری را امضا نمودند که در آن آمده بود « اخیرا فرقه صهیونیستی بهائیت که مرکز اصلی رهبری آن در اسرائیل است، در صدد گسترش گمراه سازی خود در کشور جمهوری اسلامی ایران است و با شگردها و ترفندهایی، حرکت های خزنده ای را آغاز نموده که موجب انحراف جوانان را فراهم می سازد. لذا از دادستان کل کشور می خواهیم که با این فرقه صهیونیستی و ضاله استعماری برخورد قاطع نموده و تشکیلات بهائیت را در ایران، منحل و نابود نماید»
    خداوند را شاکرم که من هم توانستم این طومار را امضا نمایم و در اجر اقدام خدا پسند مردم مؤمن، شریک باشم.
    به امید روزی که اسرائیل و مرکز بهائیت و این فرقه گمراه و گمراه کننده و سران کفر جهانی نابود گردند. انشاء الله



    یاسر ::: جمعه 87/7/5::: ساعت 6:17 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 41
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :184463

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    بهائیت - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<