سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، فراوان است و کردار، اندک . [امام علی علیه السلام]
وابستگی تشکیلات فرقه ضاله بهائیت به اسرائیل - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به وزیر اطلاعات اعلام کرد: تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در تمامی رده ها غیر قانونی بوده و وابستگی آنها به اسرائیل محرز است .
    به گزارش ایرنا، دادستان کل کشور، طی نامه ای خطاب به وزیر اطلاعات با اشاره به اصل بیستم قانون اساسی مبنی بر حقوق شهروندی همه افراد ملت و نیز اصل بیست و سوم قانون اساسی مبنی بر آزادی عقیده اظهار داشت : " داشتن یک عقیده و مرام، آزاد است ولی اعلان و ابراز آن به منظور تحریف افکار دیگران، جریان سازی و یا تبلیغ و تظاهر به قصد اغواگری و تشویش اذهان دیگران و عناوین مشابه مجاز نخواهد بود ".
    وی با اشاره به کارنامه و پیشینه شبکه و تشکیلات سیاسی - اطلاعاتی فرقه ضاله بهائیت و همچنین وجود مرکزیت آن در سرزمین های اشغالی فلسطین، آورده: " مستندات، امارات و قرائن به دست آمده حاکی از آن است که تشکیلات بهائیت با دشمنان خارجی ملت ایران در ارتباط مستقیم بوده، دارای پیوندهای دیرینه و مستحکمی با رژیم صهیونستی است و در ایران نیز به جمع آوری اطلاعات و فعالیتهای نفوذی و تخریب پایگاه های اعتقادی مردم مبادرت می نمایند ".
    وی با تاکید بر دستورات پیشین دادستان وقت کل کشور و ریاست وقت قوه قضائیه در سال 1362، مبنی بر ممنوعیت هرگونه فعالیت تشکیلاتی جریان بهائیت، اعلان داشته است: "تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در تمامی رده ها غیر قانونی و غیر رسمی بوده و وابستگی آنها به اسرائیل و ضدیت آنها با اسلام و نظام اسلامی محرز و خطر آنها برای امنیت ملی، مدلل و مستند است و لازم است با هر نوع تشکیلات جایگزین نیز که در حکم بدل از اصل عمل نمایند، طبق مقررات برخورد شود ". 
    در حال حاضر سران تشکیلات غیر قانونی فرقه بهائیت توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده و پرونده آنان در حال رسیدگی در دستگاه قضائی است و با دستور دادستان کل کشور، برخورد قاطع با عناصر تشکیلات صهیونیستی بهائیت، تا انهدام کامل آن ادامه خواهد داشت. ان شاء الله


    یاسر ::: یکشنبه 87/11/27::: ساعت 11:59 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 26
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184615

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    وابستگی تشکیلات فرقه ضاله بهائیت به اسرائیل - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<