سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با آبْ خود را از بوی آزارنده پاک کنید و به خودتان برسید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پلشتی را که هرکس کنارش بنشیند، از [بوی بد] او رنجه شود، دشمن می دارد . [امام علی علیه السلام]
تشکیلات صهیونیستی بهائیت - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • مسلک استعماری بهائیت در قرن نوزدهم میلادی در عصر قاجار، مخلوق سرویس های جاسوسی روس و انگلیس بود و در سال های اخیر در اختیار آمریکا قرار گرفت و هم اکنون سران آن در اسرائیل مستقرند. بهائیان در عصر قاجار با شعار نسخ اسلام و شعار جهان وطنی، به تخریب هویت ایرانی، یعنی نفی ملیت و نفی اسلام پرداختند و این همزمان بود با دورانی که هویت ایرانی از سوی استعمارگران روس و انگلیس و سپس آمریکا مورد تهدید جدی قرار گرفته بود. در واقع بهائیان از آن تاریخ به این سو با اهداف استعمارگران و به مثابه عوامل میدانی آنها، به تخریب و هتک هویت ملی و دینی ایرانیان پرداخته اند.
    امروزه اخبار فراوانی با مضمون گسترش تشکیلاتی این فرقه صهیونیستی در ایران گزارش می شود که حکایت از تجدید سازمان بهائیت در داخل، همسو و هماهنگ با خارج از کشور دارد.
    بهائیت فرقه ای است که اعضای آن در حال حاضر سیاست خود را در دروغ پراکنی علیه اسلام و ایران، با استفاده از شستشوی مغزی جوانان این مرز و بوم بنا کرده اند و اهداف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود را به شکل سریع و بی پروا پیش می برند. شیوه این فرقه نیز این است که با راه اندازی یک تشکیلات پیچیده و با استفاده از مضامین دینی سعی در تحقق اهداف غیر انسانی خود دارند.
    این تشکیلات ضد بشری سعی دارد با تخریب هویت انسانی و گذاشتن یوغ تشکیلاتی بر گردن مریدان خود در کوچکترین مظاهر اختیار و اراده انسانی اعضای خود نیز دخالت نموده و آنان را تحت سلطه خود در آورد و از این طریق است که می تواند بر اراده عده ای فریب خوردگان جامعه استیلا پیدا نموده و به چپاول هویت و زندگی آنها بپردازد. ثروت های هنگفت تشکیلات بهائیت و سران آن در داخل و خارج کشور، مؤید این مدعا است. این بی خبران از معنویت نه تنها اسلام را مورد هجمه ناجوانمردانه قرار داده اند، بلکه حتی به انسانیت و اصول آن هم پایبند نبوده و نیستند و حاضرند جهت نیل به اهداف نامشروع و غیر انسانی خود حقوق اولیه انسانی را از یاران بهائی خود نیز سلب نمایند و با درگیر نمودن آنان با جامعه اسلامی و اعمال قدرت تشکیلاتی، منافع داخلی و خارجی بسیاری را عاید خود کنند.
    بهائیت، تشکیلات خطرناک و خائنی است که رهبریت آن در اسرائیل، به عنوان دشمن درجه یک اسلام و ایران، قرار دارد.
    هدف نهایی تشکیلات بهائیت، به رسمیت شناخته شدن آن در ایران است، که البته هشیاری و مراقبت مردم، مانع از تحقق این هدف شوم غیر انسانی خواهد شد.
    ملت هوشیار و مؤمن ایران اسلامی، از مسؤولان نظام می خواهند که بساط این تشکیلات صهیونیستی را جمع کرده و اجازه ندهند که این عوامل اسرائیلی، آمریکایی در کشور جمهوری اسلامی ایران، به فعالیت و گسترش اهداف خود بپردازند.



    یاسر ::: جمعه 87/7/5::: ساعت 10:50 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 14
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184603

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    تشکیلات صهیونیستی بهائیت - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<