سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادران، کسی است که برایش به رنج افتند. [امام علی علیه السلام]
قتل عام دانشمندان عراقی توسط آمریکا - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • بشار اسد رئیس جمهور سوریه، از مشارکت « سیا » و « موساد » در ترور دانشمندان هسته ای عراق پرده برداشت . وی در سخنان خود طی کنفرانسی در دمشق فاش کرد که آمریکائی ها در ترور هدفمند و مستمر دانشمندان هسته ای عراق نقش داشته اند و حتی با درخواستهای مکرر خود از سوریه خواسته اند دمشق با تصمیمات و اقدامات خود به طور غیرمستقیم آنها را در دام آمریکائی ها بیندازد تا بتوانند با دست بازتری به قلع و قمع آنها بپردازند. بعدها مشخص شد که نیروهای آمریکائی شماری از این دانشمندان و اندیشمندان عراقی را کشته اند.
    مطابق جدیدترین گزارش های منتشر شده، عوامل سازمانهای جاسوسی سیا و موساد طی 5 سال گذشته حدود 5500 دانشمند عراقی را به قتل رسانده اند .
    آمریکا و هم پیمانانش از بازرسی های باصطلاح کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی سوء استفاده نموده و با اعزام جاسوسان کار کشته تحت عنوان کارشناسان آژانس، رژیم عراق را « تخلیه اطلاعاتی » کرده و محل نگهداری تجهیزات و اسامی دانشمندان عراقی و محل زندگی و سایر خصوصیات آنها را از رژیم صدام به دست آورده و پس از اشغال عراق به سراغ آنها رفته اند و بیشتر دانشمندان اتمی عراق را سر به نیست کرده اند. گزارش ها نشان می دهند جاسوسان آمریکا و اسرائیل دستکم 5500 نفر از دانشمندان عراقی را به قتل رسانده اند .
    در نخستین ماههای اشغال عراق یک گروه مشترک از جاسوسان سیا و موساد در طول دوره حاکمیت ژنرال « جی گارنر » نخستین حاکم آمریکائی عراق به بررسی فعالیتهای اتمی این کشور پرداخته و تمامی اسناد، مدارک، تجهیزات و حتی دست نوشته های دانشمندان عراقی را توسط کانتینرهائی به شمال کشور حمل کرده و سپس از عراق خارج کرده اند. امریکا سپس به سازماندهی دانشمندان عراقی پرداخت و چنین وانمود کرد که درصدد بهره گیری از دانش و مهارت فنی ـ تخصصی آنهاست ولی در میدان عمل فقط به شناسائی و جداسازی آنها از جامعه پرداخت و سپس در اولین فرصت آنها را سر به نیست کرد.
    صرفنظر از جنبه های ظاهری فجایع عراق که به قتل عام 2/1 میلیون شهروند عراقی و آوارگی 4 میلیون تن و معلول و مجروح شدن 3 میلیون نفر منجر شده، آمریکا با انهدام زیرساختهای اقتصاد کلان و زیربنای صنعتی عراق سعی کرده است عراق را دستکم 50 سال به عقب باز گرداند و با ایجاد فضای جهنمی ترور و ارعاب و تهدید، مانع بازسازی و نوسازی این کشور شود. این همان فضائی است که آمریکا سرگرم ایجاد آن در افغانستان هم هست . البته اوضاع افغانستان حتی در دوران حاکمیت سیاه ارتش سرخ و اشغال توسط اتحاد شوروی هم به ویرانی گرائیده بود ولی آنچه را روسها ویران نکرده بودند آمریکا و ارتشهای ناتو نابود کردند و چنین وانمود ساختند که گویا سرگرم سرکوب تروریستها هستند! 
    اکنون آمریکا و مزدورانش سرگرم تلاش برای بدست آوردن اطلاعات درباره دانشمندان سایر کشورها هستند تا در فرصتی مناسب آنها را هم به سرنوشت دانشمندان عراقی دچار کنند. اصرار جنون آمیز آمریکا و مزدورانش برای شناسائی و در اختیار داشتن نام و مشخصات و نشانی محل سکونت و فعالیت دانشمندان اتمی ایران و سایر کشورها دقیقا از همین زاویه است که معنی و مفهوم واقعی خود را پیدا می کند.



    یاسر ::: دوشنبه 87/2/2::: ساعت 11:35 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 29
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184618

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    قتل عام دانشمندان عراقی توسط آمریکا - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<