سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد خداوند در روز قیامت، فرمان برترینِ آنها نسبت به او و پرهیزگارترینِ آنان است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ایام الله - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  

    میلاد مسعود امیرمؤمنان، امام علی (ع) بر انسان های آزاده جهان، مسلمانان و شیعیان و محبان او مبارک باد

    شیر خدا و لنگر عرش خدا، علی ا ست   مرآت حق و آینه حق نما، علی است

    در روز حشر، شافع امت، محمد است    باب النجات سلسله انبیا، علی است

    بعد از وجود اقدس خاتم، حبیب حق    بر کل جن و انس و ملک، رهنما علی است

    اول کسی که دین نبی را قبول کرد    آن دومین ز خمسه آل عبا، علی است

    نفس نبی و باب علوم محمد است    چارم نفر که رفته به زیر کسا، علی است

    گر افتخار دیگری از بهر او نبود    این افتخار بس که شه لافتی علی است

    در جنگ بدر و غزوه خندق، صف احد    مردی که بود در خور صد مرحبا، علی است

    دست خدا که فوق همه دست ها بود    دست علی ولی خدا، مرتضی علی است

    شعر از علی اکبر پیروی



    یاسر ::: سه شنبه 87/4/25::: ساعت 9:58 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

     

     رهبر معظم انقلاب اسلامی :

    22 بهمن، روز نگرانی و عصبانی شدن سرویس‌های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس است.

     حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح روز پنجشنبه (18/11/86) در دیدار فرماندهان و هزاران نفر از اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات روانی دشمنان را برای تضعیف روحیه ملت ایران، نشانه ضعف و استیصال آنان خواندند و تأکید کردند: این ملت بزرگ، روز 22 بهمن، گرم­تر، پرشورتر و فعال­تر از همیشه، در سراسر میهن عزیز، به میدان می آید و به جهانیان ثابت می کند که همچنان با هوشیاری و قدرت، به راه پرافتخار خود ادامه می دهد.
    ایشان یکی از اهداف عملیات روانی دشمنان را کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانستند و افزودند: روز 22 بهمن، روز نگرانی و عصبانی شدن سرویسهای امنیتی و جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس است و مردم امسال نیز با حضور پرشکوه خود باعث می شوند این دشمنان به شدت حرص بخورند و نا امید شوند... ملت ایران از 27 سال پیش، سینه خود را در مقابل توطئه ها و تلاشها و حیله های دشمنان سپر کرده است و با تکیه بر توانایی‌های درونی و برونی و ریشه های عمیق خود، همه توطئه ها را ناکام گذاشته و روز به روز نیرومندتر شده است.
    حضرت آیت الله خامنه‌ای، تهدید و ترساندن را شیوه قدیمی و همیشگی سلطه گران برای «تضعیف اراده و عزم ملتها و چپاول منابع کشورها» دانستند و افزودند: ترس و تسلیم در برابر دشمن، شیوه ملتها و مسئولان کشورهایی است که قدرت عزم و اراده ملی را درک نکرده‌اند، اما ملت ایران با شکستن طلسم تهدید و ارعاب سلطه گران و با اتکا به تجربیات موفق 27 سال اخیر خود، در مقابل هر تهدیدی مقتدرانه می ایستد و مثل همیشه ثابت می کند که وعده الهی مبنی بر یاری ملتهای مؤمن، آزاده و عدالت خواه، وعده‌ای تخلف ناپذیر است.
    ایشان با اشاره به سخنان کسانی که می گویند قدرت دشمن را دستکم نگیرید افزودند: این حرف درستی است و در فرهنگ عمیق ملت ایران نیز مورد تأکید است، اما آیا عاقلانه است که دشمن را دستکم نگیریم، اما عظمت و توانایی‌های ملت ایران را نادیده بگیریم؟! دشمنان نظام اسلامی با ملتی روبرو هستند که در پاسخ به توطئه ها و حیله های دشمن، روز 22 بهمن در سراسر کشور به خیابان ها می آید و با فریادهای پرشور، قدرت و هوشیاری و استقامت خود را در دفاع از اسلام و انقلاب و ایران نشان خواهد داد.
    حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به شایعه حمله آمریکا به ایران، تأکید کردند: ملت ایران را با این مسائل نترسانند زیرا مگر تا به حال آمریکا به ایران حمله نکرده است ضمن آنکه، دشمنان خوب می دانند که هرگونه تعرض، عکس العمل همه جانبه ملت ایران را نسبت به متعرضان و منافع آنها در همه نقاط جهان به دنبال خواهد داشت... تحلیلگران و سیاست سازان آمریکایی این را می فهمند که ملت ایران، هیچ تعرضی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.
    رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان، پیشرفتهای سریع علمی و فناوری ایران را نشانه توان درونی این ملت برای اوج گیری علمی برشمردند و افزودند: ملت بزرگ و مؤمن ایران، در پرتو اسلام عزیز همچنان پیگیر اهداف بلندی همچون استقلال – آزادی از قید و سلطه زورگویان – رشد مادی و معنوی – سازندگی و پیشرفت اقتصادی – قدرت دفاع همه جانبه از حیثیت و امنیت کشور و برخورداری از اخلاق اسلامی و فضایل انسانی است و در این راه تاکنون به موفیتهای چشمگیری دست یافته است.
    ایشان، همت عمومی و باور به توانایی های ملی را پشتوانه تحقق اهداف ملت خواندند و افزودند: هرکس در هر جا هست با همت بلند و عزم و اراده مستحکم، وظایف خویش را انجام دهد تا حرکت عمومی به سوی آینده درخشان میهن اسلامی شتاب بیشتری گیرد.



    یاسر ::: یکشنبه 86/11/21::: ساعت 10:34 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل

    امروز روز قدس بود. روز بیداری جهانیان، روز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، روزی که در آن همه مسلمانان با غیرت و آزادیخواه جهان بر ضد اسراییل غاصب در خیابانها راهپیمایی نموده و انزجار خود را از جنایات اسراییل غاصب اعلام کردند.



    یاسر ::: جمعه 86/7/13::: ساعت 2:12 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بسم الله الرحمن الرحیم

    در خجسته روز میلاد موعود الهی و منجی بشریت، ولی عصر، امام زمان، حجت بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه ، وبلاگ «گوهر حقیقت» را آغاز می نمایم.

    پیش از این وبلاگ «گوهر انسانیت» و «حقیقت ناب» را در پرشین بلاگ داشتم. امیدوارم در وبلاگ جدید «گوهر حقیقت» در پارسی بلاگ، نیز بتوانم مطالب مفیدی را عرضه نمایم.
    ان شاء الله

    میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف

     بر مقام معظم رهبری و همه دوستان آن حضرت، مبارک باد!



    یاسر ::: چهارشنبه 86/6/7::: ساعت 2:47 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    <      1   2      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 13
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184602

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ایام الله - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<