سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادران، کسی است که برایش به رنج افتند. [امام علی علیه السلام]
لیدر فتنه آینده چه کسی است؟ - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • به گزارش پایگاه 598، ‌حجت الاسلام مهدی طائب در اختتامیه هفتمین نشست کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی گفت: یکی از راههای شناخت فتنه این است که ببینیم ایادی فتنه های قبلی در حال حاضر کجا و در چه حالی به سر می برند.
    وی بابیان اینکه حامیان حسین علی منتظری نظیر مهاجرانی و کدیور و . . . در خارج از کشور در تریبون های ضد انقلاب بر علیه نظام ایران سخنرانی می کنند، تاکید کرد: اگر موسوی و کروبی هم فرصت و حالش را پیدا می کردند مثل مسعود رجوی و پسر شریعتمداری و امثال این ها،‌به خارج می گریختند.
    حجت السلام طائب با تاکید بر اینکه اگر فتنه آینده را خوب نشناسیم ممکن است دچار اشتباه در سرمایه گذاری شویم، خاطرنشان کرد: دیگر دشمن در بین عوامل داخلی فرد قدرتمندی را برای ایجاد فتنه ندارد. چراکه فتنه 88 تمام معادلات فتنه گران داخلی را بر هم زد.
    وی با اشاره به فتنه پس از انتخابات 88 خاطرنشان کرد: پس از فتنه 88 نگاه مردم نسبت به رهبری به گونه ای عمیق شده است که هیچ عنصر داخلی نمی تواند در ایران ایجاد فتنه کند و شخص قدرتمندی که بتواند لیدری جریان فتنه را به عهده بگیرد و جود ندارد. افرادی هم که در فتنه 88 پیرو موسوی و کروبی شدند، به خاطر سابقه قبلی آنها بود ولی در حال حاضر دیگر کسی وجود ندارد که معاندان داخلی بتوانند زیر چتر وی متحد شوند.
    حجة الاسلام طائب با انتقاد از عملکرد افرادی چون علی شمخانی در فتنه 88 گفت: علت اینکه فردی مثل علی شمخانی در حمایت از جریان فتنه قرار می گیرد این است که طرف مقابل و لیدر جریان کسی مثل میر حسین موسوی است که عنوان 8 سال نخست وزیری دوران جنگ را با خود یدک می کشد.
    وی با اشاره به اینکه فتنه آینده که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند جهانی است، تاکید کرد: دنیا دارد به هم میریزد و آنچنان در حال نابودی است که اگر حواسمان را جمع نکرده باشیم گرد وخاکش کورمان میکند.
    وی با تاکید مجددبراین نکته که فتنه بعدی این ظرفیت را ندارد که داخلی باشد ادامه داد: هاشمی رفسنجانی درحدی نیست که فتنه بعدی را رهبری کند چراکه فتنه 88 نیروهای خودی را به خوبی بیدار کرد.
    رئیس قرارگاه عمار بابیان اینکه برای عبور از فتنه یک راه بیشتر وجود ندارد تاکید کرد: گوش به فرمان رهبری بودن تنها راه عبور از فتنه های آینده است.



    یاسر ::: پنج شنبه 91/10/14::: ساعت 8:29 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 14
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184603

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    لیدر فتنه آینده چه کسی است؟ - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<