سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ کارها نزد خدا، شادمان ساختن مؤمن است، از طریق برطرف ساختن گرسنگی اش و یا زدودن اندوهش . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
علت مخالفت با رئیس جمهور - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • به گزارش پایگاه 598، ‌حجت الاسلام مهدی طائب در اختتامیه هفتمین نشست کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی گفت: نسبت به احمدی نژاد نباید با بی انصافی برخورد کرد.
    حجت الاسلا مهدی طائب با اشاره به انتقادات گسترده از احمدی نژاد گفت: در بحران هایی که به وجودآمده است دولت عملکرد عالی دارد .
    وی با تاکید بر اینکه احمدی نژاد در این بحران ها خوب حرکت می کند ادامه داد: درست در زمان برگزاری اجلاس غیر متعهدها زلزله اهر اتفاق افتاد و بیش از 10هزار خانه خراب شد و 10 هزار خانه درخواست شده بود. در همین زمان که دولت 12 هزار نفر مهمان داشت، وزرا ساعت ها در مناطق زلزله زده بودند و  رسیدگی به زلزله زدگان به خوبی انجام می شد و در هیچ کدام از آنها کمبودی احساس نمی شد.علاوه بر این در همین موقع بود که مدارس نیز آغاز شده بود. در این تلاقی چند بحران، دولت انصافا موفق بود.
    وی با بیان اینکه حساب جریان انحرافی و دولت از هم جداست، یاد آور شد: مقام معظم رهبری هم در یکی از دیدارها با اعضای هیئت دولت علل مخالفت های زیاد با دولت احمدی نژاد را، یک، پرکاری و دو، پایداری براصول، اعلام کردند.
    طائب با اشاره به انتقاد برخی از عناصر اصلاح طلب از دو لت گفت: اصلاح طلبان با این دولت قابل مقایسه نیستند. آنها تمام انقلاب را به عقب بردند... دیدگاه مانسبت به این دولت این است که این دولت اگر سرعتش قراربوده 100باشد چرا به 80 تقلیل پیدا کرده است؟ اما اصلاح طلبان در این معادله اصلا به حساب نمی آیند.
    طائب خاطر نشان کرد: با کمال افتخار می گوییم ما برای دوره یازدهم ریاست جمهوری، احمدی نژادی را می خواهیم که مشایی نداشته باشد.
    طائب با اشاره به گرانی های اخیر در بازار و انتقادات گسترده از دولت دراین باره گفت: اگر منصفانه نگاه کنیم بیش از70 درصد گرانی ها در اثر تحریم ها است و یک سوم گرانی ها در اثر سوء مدیریت دولت است... این دوره از تحریم ها بی سابقه است و ما برای اولین بار در صادرات تحریم شده ایم... گرانی ها و تحریم نفتی مثل حمله صدام است که امام (ره) درباره آن فرمود: "از الطاف خفیه الهی است".
    تحریمها باعث افزایش تولیدات داخلی خصوصا در بخش کشاورزی و کاهش شدید قاچاق کالا شده است. اینجاست که اهمیت تاکید مکرر حضرت آقا بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی بیشتر مشخص می شود.
    حجت الاسلام طائب افزود: اقتصاد ایران وابسته به واردات و صادرات نفت است و مسبب اصلی این وابستگی دولت های قبلی هستند.
    وی با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو گروهی که برای خودکفا شدن ایران برنامه بیاورد برنده است، تاکید کرد: اگر بصیرت موجود به جریان فتنه را حفظ کنیم انتخابات پیش رو از نظر آرامش و شکوه و خروجی، بی نظیر می شود.
    رئیس قرارگاه عمار بابیان اینکه جریان اصول گرا باید به مردم درباره گرانی ها توضیح بدهد تاکید کرد: اگر این اتقاق نیفتد جریان فتنه و ضد انقلاب از این فرصت سوء استفاده می کنند.
    طائب در پایان با ذکر این مهم که مردم ایران را، این گرانی ها از پای در نمی آورد، خاطر نشان کرد: در طول 33سال انقلاب مردم مقاومت و ایستادگی خود بر اصول انقلاب را ثابت کرده اند مگر اینکه حس کنند عده ای خیانت می کنند. پس باید این را از ذهن مردم خارج کرد.



    یاسر ::: پنج شنبه 91/10/14::: ساعت 8:47 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 26
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184615

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    علت مخالفت با رئیس جمهور - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<