سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روا ساختن حاجت‏ها جز با سه چیز راست نیاید ، خرد شمردن آن ، تا بزرگ نماید . پوشیدن آن ، تا آشکار گردد ، و شتاب کردن در آن ، تا گوارا شود . [نهج البلاغه]
انتخابات - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • از ‏بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم آذربایجان‏ به مناسبت روز 29 بهمن:
    من اصرارم در همه‏ى انتخاباتها بر حضور است. باید آمد سر صندوق رأى، به کورى چشم دشمن بایستى رأى داد. دشمن می خواهد که ملت، انتخابات نداشته باشد، راهپیمائى بیست و دو بهمن نداشته باشد، راهپیمائى قدس نداشته باشد، حضور در مراسم عظیم دینى نداشته باشد، احساسات دینى نداشته باشد. جوان ما بى‏تفاوت و بى‏رگ و بى‏اعتنا و دلسپرده‏ى به شهوات و غرق در فساد و در مواد مخدر باشد. دشمن این را می خواهد؛ این براى دشمن خوب است، لذا این را ترویج می کنند؛ گاهى به زبان بیان ایدئولوژى، گاهى به زبان تهدید سیاسى، گاهى به زبان تهدید نظامى، گاهى به وسیله‏ى باندهاى قاچاق مواد مخدر، گاهى به وسیله‏ى ترویج فیلمهاى مهیج شهوت؛ دشمن همه‏جور وارد میدان می شود و تلاش می کند و خودکشون می کند که بلکه بتواند این ملت را از این حرکت مستقیم و قوى و عزیز منصرف کند. وقت انتخابات هم که می شود غالباً قبل از انتخابات یک حرفى می زنند که معنایش این است که مردم در انتخابات شرکت نکنید؛ کارهائى می کنند، تلاش می کنند؛ گاهى به وسیله‏ى آدمهاى غافل و فریب خورده، گاهى به وسیله‏ى آدمهاى وابسته، کارهائى می کنند که بلکه مردم را از شرکت در این مراسم عظیم باز بدارند. انتخابات یکى از مراسم بسیار عظیم است.
    من توصیه‏ام به مردم در درجه‏ى اول این است که بیایند وارد میدان انتخابات شوند، صندوقهاى رأى را پر رونق کنند. خود این صفوفى که ایستادند، ممکن است زحمت هم داشته باشد؛ در هواى سرد؛ یک ساعت - کمتر، بیشتر - اما این مجاهدت است، این جهاد است؛ این زحمت پیش خداى متعال اجر دارد. بروند رأى بدهند.



    یاسر ::: دوشنبه 86/12/20::: ساعت 11:16 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    مواضع گروه ها در مورد شرکت در انتخابات ?? اسفند ??


     سلطنت طلبها و افراد ضد انقلاب:
    از مردم ایران می خواهیم در انتخابات شرکت نکنند. زیرا ما برای مجلس شورای اسلامی در هیچ حوزه ای کاندیدا نداریم و طرفداران ما امکان ورود به مجلس شورای اسلامی را ندارند.

    ائتلاف اصلاح طالبان:
    از مردم ایران می خواهیم در حوزه هایی که ما کاندیدا نداریم در انتخابات شرکت نکنند. زیرا طرفداران ما در آن حوزه ها امکان ورود به مجلس شورای اسلامی را ندارند.

    بوش و سران استکبار جهانی:
    از مردم ایران می خواهیم که در انتخابات شرکت نکنند. زیرا ما برای مجلس شورای اسلامی در هیچ حوزه ای کاندیدا نداریم و طرفداران ما امکان ورود به مجلس شورای اسلامی را ندارند.

    مردم سرفراز ایران:
    به کوری چشم دشمنان و به عنوان یک وظیفه اسلامی، به یاری خداوند در انتخابات شرکت خواهیم کرد و به افراد شایسته نمایندگی مجلس شورای اسلامی رأی خواهیم داد.



    یاسر ::: دوشنبه 86/12/20::: ساعت 11:15 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بخشی از بیانیه سازمان فولوکس سرنشین:
    سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، که به گفته رهبرشان، بهزادخان، تمام اعضای آن در یک فولوکس جا می گیرند، طی بیانیه ای اعلام داشته که : به عنوان جریانی اصلاح‌طلب خود را در موقعیتی ارزیابی می‌کند که از یک سو نمی‌تواند اقداماتی مغایر با روح انقلاب و اساس نظام را تایید کند و از سوی دیگر نمی‌تواند نسبت به سرنوشت جنبش اصلاحی و مجموعه اصلاح‌طلبان بی‌تفاوت باشد. از این رو با توجه به شرایط کنونی اصلاح‌طلبان، به این جمع بندی رسید که همگام و همراه با ائتلاف اصلاح‌طلبان، شرکت خود را در انتخابات به حضور در آن دسته از حوزه‌های انتخابیه‌ای که دارای شرایط رقابتی هستند محدود ساخته و به احترام تصمیم ستاد ائتلاف، خود را ملزم به شرکت در انتخابات در قالب ائتلاف اصلاح‌طلبان می‌دانیم.
    -------------------------------
    از این بیانیه هم استفاده می شود که بحث شایستگی و صلاحیت افراد، فراموش شده است و اساس کار این آقایان بر جناح بازی و باندپرستی و خودمحوری است. به طوری که اگر در حوزه ای فردی شایسته تر از خودشان هم باشد، حاضر نیستند در آن حوزه در انتخابات شرکت کنند و به آن فرد شایسته، رأی بدهند. بلکه شرکت در آن حوزه را تحریم می کنند.
    این آقایان، بر سر دو راهی قرار گرفته و خود را در موقعیتی ارزیابی کرده اند که مثلا « نمی توانند اقداماتی مغایر با روح انقلاب و اساس نظام را تأیید کنند و از سوی دیگر نمی توانند نسبت به سرنوشت مجموعه اصلاح طلبان (یعنی باند خودشان) بی تفاوت باشند» و سرانجام  راه دوم را برگزیده ا ند که مغایر با روح انقلاب و اساس نظام است. چرا که مردم را به تردید انداختن نسبت به شرکت در انتخابات (در حوزه هایی که آقایان از شرکت در انتخابات آن حوزه ها قهر نموده اند) اقدامی مغایر با مصالح نظام و کشور و موجب خشنودی دشمنان ملت شریف ایران است. شاید هم با این موضع گیری خود در مورد انتخابات خواسته اند به نحوی آبروی خود را نزد مردم  حفظ کنند و بگویند مثلا ما انتخابات را تحریم نکردیم، و هم دشمنان ملت را از خود راضی نگه دارند به این که مثلا دیدید که ما انتخابات در خیلی از حوزه ها را تحریم کردیم، البته بدون آن که لفظ تحریم را بر زبان جاری کنیم. شاید این هم یک درسی بوده که در مکتب فرنگ آموخته اند، و شاید هم یک مأموریت. بعید نیست که کتابش را هم بنویسند و منتشر کنند، با عنوان « مأموریت برای وطنم ».



    یاسر ::: یکشنبه 86/12/19::: ساعت 10:13 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    امام خمینی (ره):
    اگر در انتخابات مسامحه کنیم، مطمئن باشید از راه مجلس به ما لطمه می زنند. باید منتخبین شما اشخاصی باشند که متعهد به اسلام باشند، بازیگر نباشند.

    مقام معظم رهبری:
    ملت عزیز ایران انتخابات را باید به عنوان یک تکلیف الهی و یک تکلیف اسلامی محاسبه کند.



    یاسر ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 8:6 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    <      1   2   3   4   5      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 17
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184606

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    انتخابات - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<