سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دین خدا تفقّه کند، خداوند همّ وغمش را کفایت می کند و از جایی که به فکرش نمی رسد روزیش دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
انتخابات - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم بیجار :(88/2/28)

    ملت ایران در انتخابهاى خود توجه کند؛
    کسانى با رأى ملت سر کار نیایند که در مقابل دشمنان بخواهند دست تسلیم بالا ببرند و آبروى ملت ایران را ببرند.
    کسانى سر کار نیایند که بخواهند با تملق‏گوئى به غرب، به دولتهاى غربى، به دولتهاى زورگو و مستکبر، به خیال خودشان بخواهند براى خودشان موقعیتى در سطح بین‏المللى دست و پا کنند. اینها براى ملت ایران ارزشى ندارد.
    کسانى سر کار نیایند که دشمنان ملت ایران طمع بورزند که به وسیله‏ى آنها بتوانند صفوف ملت را از هم جدا کنند، مردم را از دینشان، از اصولشان، از ارزشهاى انقلابى‏شان دور کنند.
    ملت باید آگاه باشد. اگر کسانى بر سر کار بیایند که در مراکز گوناگون سیاسى یا اقتصادى به جاى اینکه به فکر ادامه‏ى راه امام و ارزشها و اصول ترسیم شده‏ى به وسیله‏ى امام باشند، به فکر به دست آوردن دل فلان قدرت غربى و فلان مستکبر بین‏المللى باشند، براى ملت ایران مصیبت خواهد بود. این آگاهى براى ملت لازم است.



    یاسر ::: جمعه 88/3/22::: ساعت 5:19 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم استان کردستان‏ در میدان آزادى سنندج‏ :(88/2/22)

    مسئله‏ى بعدى در انتخابات این است که مردم سعى کنند صالح‏ترین را انتخاب کنند. آن کسانى که نامزد ریاست جمهورى میشوند و در شوراى نگهبان صلاحیت آنها زیر ذره بین قرار میگیرد و شوراى نگهبان صلاحیت آنها را اعلام میکند، اینها همه‏شان صالحند. اما مهم این است که شما در بین این افراد صالح، بگردید و صالح‏ترین را پیدا کنید. این جا جائى نیست که من و شما بتوانیم به حداقل اکتفاء کنیم؛ دنبال حداکثر باشید؛ بهترین را انتخاب کنید.
    بهترین کیست؟ من نسبت به شخص، هیچ‏گونه نظرى ابراز نمیکنم؛ اما شاخصهائى وجود دارد. بهترین، آن کسى است که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم یگانه و صمیمى باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافیگرى خودش نباشد. آفت بزرگ ما اشرافیگرى و تجمل‏پرستى است؛ فلان مسئول اگر اهل تجمل و اشرافیگرى باشد، مردم را به سمت اشرافیگرى و به سمت اسراف سوق خواهد داد.
    اولین کار این است که ما مسئولین کشور را، افرادى انتخاب کنیم که مردمى باشند، ساده‏زیست باشند، درد مردم را بدانند و خودشان از درد مردم احساس درد کنند. این هم به نظر من شاخص مهمى است. آگاهانه بگردید؛ برسید؛ و به آنچه که رسیدید و تشخیص دادید، با قصد قربت اقدام کنید؛ با قصد قربت پاى صندوق انتخابات بروید و خداى متعال اجر خواهد داد.
    *******
    با بررسی سخنان و رفتار و عملکرد کاندیداها، به این نتیجه می رسیم که شاخص هایی که مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح، یادآور شده اند، در آقای احمدی نژاد بیش از دیگران وجود دارد. پس با قصد قربت به آقای احمدی نژاد رأی می دهیم.



    یاسر ::: جمعه 88/3/22::: ساعت 5:12 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم استان کردستان‏ در میدان آزادى سنندج‏ :(88/2/22)

    عزیزان من! انتخابات یکى از آزمونهاى بزرگ ملت ایران در مقابل چشم دشمنان است؛ به همین جهت روى انتخابات ما حساسند. از حدود یک سال پیش، دستگاههاى تبلیغاتى دشمنان ملت ایران، با یک شیب ملایمى شروع کردند علیه این انتخابات حرف زدن و اقدام کردن و مطلب ساختن؛ دستگاههاى امنیتى‏شان هم مشغول شدند به خبرگیرى و گمانه‏زنى و پیشنهاد دادن. روى این انتخابات حساسند. امروز هم شما وقتى به خبرهاى رسانه‏هاى گوناگون خارجى - که بسیارى از اینها دل پرکینه و پردشمنى‏اى نسبت به ملت ایران دارند - نگاه کنید، خواهید دید نسبت به انتخابات ما بى‏تفاوت نیستند و سعى میکنند اغراض خودشان را عمل کنند. این اغراض چیست؟ در درجه‏ى اول، هدفشان تعطیل شدن انتخابات است که انتخابات نباشد. در یک دوره‏اى سعى کردند انتخابات مجلس شوراى اسلامى را به انواع و اقسام حیله‏ها متوقف کنند. خداى متعال نخواست و اراده‏ى مردان مؤمن نگذاشت؛ نتوانستند. از این مأیوسند که انتخابات را بکلى تعطیل کنند. در درجه‏ى بعد، هدفشان این است که انتخابات سبک و سرد برگزار بشود. میخواهند ملت ایران حضور فعالى در انتخابات نداشته باشد.
    ملت عزیز ایران! من به شما عرض میکنم، درست در نقطه‏ى مقابل خواست دشمنان، همه‏ى ما باید در انتخابات حضور فعالى داشته باشیم. انتخابات آبروى ملى ماست؛ انتخابات یکى از شاخصهاى رشد ملى ماست؛ انتخابات وسیله‏اى براى عزت ملى است. وقتى ببینند که ملت ایران با شور و با شعور و با درک کامل و آگاهى پاى صندوقهاى رأى میروند، معنایش چیست؟ معنایش این است ملت براى خود حق و توان تصمیم‏گیرى قائل است؛ میخواهد در آینده‏ى کشور اثر بگذارد و مسئولان کشور و مدیران اصلى کشور را انتخاب کند.
    انتخاب رئیس جمهور یعنى انتخاب رئیس قوه‏ى مجریه و کسى که اغلب امکانات کشور در اختیار اوست. و مى‏بینید اگر چنانچه رئیس جمهورى شور و نشاط و شوق و اراده داشته باشد، چه خدمات بزرگى را براى این کشور انجام میدهد؛ میخواهند این نباشد. من عرض میکنم: همه باید اصرار داشته باشید که در انتخابات شرکت کنید. به نظر من مسئله‏ى اول در انتخابات، مسئله‏ى انتخاب این شخص یا آن شخص نیست؛ مسئله‏ى اول، مسئله‏ى حضور شماست. حضور شماست که نظام را تحکیم میکند، پایه‏هاى نظام را مستحکم میکند، آبروى ملت ایران را زیاد میکند، استقامت کشور را در مقابل دشمنى‏ها زیاد میکند و دشمن را از طمع ورزیدن به کشور و از فکر ضربه زدن و توسعه و فساد و فتنه منصرف میکند. این یک مسئله‏ى بسیار مهم است؛ پس مسئله‏ى اول، شرکت در انتخابات است.



    یاسر ::: جمعه 88/3/22::: ساعت 5:11 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعى از معلمان، پرستاران و کارگران :(88/2/9)

    یکى از دشمنى‏ها همین است که این پدیده‏ى باارزشِ تأثیر حضور مردم و نقش‏آفرینى مردم در اداره‏ى کشور و مدیریت کشور را در تبلیغات خودشان نفى کنند یا ندیده بگیرند یا انکار کنند. بارها و بارها در اظهارات صریحشان، در اظهارات کنایه‏آمیزشان، در انتخابات کشورمان خدشه کردند. نه؛ انتخابات کشور ما از انتخابات اکثر این کشورهاى مدعى دمکراسى، هم آزادتر است، هم پرشورتر است، هم انگیزه‏ى مردم در این انتخابات بیشتر است. انتخابات پرشور، انتخابات خوب، سالم. دشمن خدشه میکند. از دشمن انتظارى هم جز دشمنى نیست؛ چه انتظارى هست؟ بى‏توقعى از دوستان است. بى‏توقعى از کسانى است که جزو این ملتند؛ واقعیات را دارند مى‏بینند؛ مى‏بینند که این انتخابات چگونه سالم و متقن انجام میگیرد، در عین حال، همان حرفى را که دشمن میزند، اینها هم میزنند! من انتظارم این است: کسانى که با ملت ایرانند، جزو ملت ایرانند، توقع دارند ملت ایران به آنها توجه کنند، اینها دیگر علیه ملت ایران حرف نزنند و انتخابات ملت ایران را زیر سؤال نبرند. مرتب تکرار نکنند که آقا این انتخابات سالم نیست؛ انتخابات، انتخابات نیست. چرا دروغ میگویند؟ چرا بى‏انصافى میکنند؟ چرا خلاف واقع میگویند؟ چرا این همه زحماتى را که این ملت و مسئولین در طول این سالهاى متمادى متحمل شدند، ندیده میگیرند؟ چرا؟ چرا ناسپاسى میکنند؟
    انتخابات در دوره‏هاى گذشته سالم بوده. در مواردى که شبهاتى پیش مى‏آمد، ما فرستادیم تحقیق کردند، دنبال کردند. در یکى از مجالس گذشته شایعاتى پیدا شد، بعضى‏ها دلائلى آوردند، حرفهائى زدند که انتخابات ناسالم است؛ توقع داشتند که در برخى از شهرهاى مهم از جمله تهران، انتخابات ابطال شود. ما افراد وارد و مطلعى را فرستادیم تحقیق کردند، مطالعه کردند؛ دیدند نه، خدشه در انتخابات نیست. در بین هزارها صندوق ممکن است در دو تا، پنج تا صندوق خدشه‏هائى به وجود بیاید. این، انتخابات را خراب نمیکند. این هم مال بعضى از اوقات بوده است. گاهى یک گروهى، یک جناحى - از این جناحهاى معمولى کشور که شماها این جناح‏بندى‏ها را میشناسید - که بر سر کار بودند، نتیجه‏ى انتخابات به ضرر آنها و به نفع جناح مقابل شده؛ مکرر این اتفاق افتاده. چطور این انتخابات را کسى ممکن است زیر سؤال ببرد؟
    ان‏شاءاللَّه در انتخابات همه شرکت کنید؛ همه‏ى ملت ایران به کورى چشم دشمنان در انتخابات آینده هم با شور، با علاقه، با صمیمیت پاى صندوقهاى رأى مى‏آیند و انتخاباتى خواهند آفرید که دشمنان را خشمگین و عصبانى کند.



    یاسر ::: جمعه 88/3/22::: ساعت 5:6 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بخشی از بیانات مقام معظم رهبری دراجتماع بزرگ زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) (1/1/88)
    (درباره انتخابات) چند نکته را عرض می کنم: اولاً انتخابات در کشور ما یک حرکت نمایشى نیست. پایه‏ى نظام ما همین انتخابات است. یکى از پایه‏ها، انتخابات است. مردم‏سالارى دینى با حرف نمی شود؛ مردم‏سالارى دینى با شرکت مردم، حضور مردم، اراده‏ى مردم، ارتباط فکرى و عقلانى و عاطفى مردم با تحولات کشور صورت می گیرد؛ این هم جز با یک انتخابات صحیح و همگانى و مشارکت وسیع مردم ممکن نیست. این مردم‏سالارى، عامل پایدارى ملت ایران است. اینکه شما توانسته‏اید در طول این سى سال از نهیب ابرقدرت ها نترسید، اینکه ابرقدرت ها هم غیر از نهیب نتوانستند ضربه‏ى اساسى به شما بزنند، اینکه جوانان کشور در ورود به میدان هاى گوناگون این شجاعت و اخلاص را نشان می دهند، ناشى از مردم‏سالارى دینى است؛ این را باید خیلى قدر بدانیم. انتخابات سرمایه‏گذارى عظیم ملت ایران است؛ مثل اینکه شما سرمایه‏ى سنگین و عظیمى را در بانک می گذارید، بانک با آن کار می کند و شما از سودش استفاده می کنید؛ انتخابات یک چنین چیزى است. ملت ایران سرمایه‏گذارى عظیمى را می کند، سپرده‏گذارى بزرگى را انجام می دهد و سود آن را می برد. آراء یکایک شما مردم سهمى است از همان سرمایه‏گذارى و سپرده‏گذارى. هر رأیى که شما در صندوق مى‏اندازید، مثل این است که یک بخشى از پول آن سپرده را دارید تأمین می کنید. یک رأى هم اهمیت دارد. هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنانش دیده خواهد شد؛ براى ملت ایران حرمت بیشترى خواهند گذاشت؛ دوستان شما هم در دنیا خوشحال می شوند. عظمت ملت ایران را حضور مردم در انتخابات نشان می دهد؛ انتخابات این است. بنده همواره در درجه‏ى اول در انتخابات سعیم بر این است که به مردم عرض کنم حضور شما در این انتخابات مهم است. این، تصدیق و تأیید و مستحکم کردن نظام جمهورى اسلامى است. مسئله فقط یک مسئله‏ى سیاسى و فردى و اخلاقىِ محض نیست؛ یک مسئله‏ى همه‏جانبه است. انتخابات با سرنوشت مردم سر و کار دارد؛ بخصوص انتخابات ریاست جمهورى که سپردن قوه‏ى اجرائیه‏ى کشور به دست یک نفر و یک مجموعه است که کشور را براى مدت چند سال اداره کنند؛ اینقدر انتخابات اهمیت دارد.


    یاسر ::: جمعه 88/3/22::: ساعت 4:54 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    به گزارش خبرنگار سحر نیوز، زهرا جبار زاده دانشجوی 3 ستاره ای که در فیلم کروبی حضور داشت دارای سوابق زیر می باشد:

    1- دادان بیانیه های هتاکانه بر علیه مقام معظم رهبری و شهدا

    2- اخلال در نظم دانشگاه و تخریب وسیع اموال دانشگاه

    3- داشتن پرونده کیفری و اخلاقی در دادگستری ملایر

    با توجه به مسائل مطرح شده، جای سوال دارد که آیا حجت الاسلام کروبی که بارها خود را انقلابی و در خط رهبری دانسته اند از این موضوعات اطلاع داشته اند یا باز هم کارشناسان! برای فیلم ایشان تصمیم گرفته اند.



    یاسر ::: چهارشنبه 88/3/20::: ساعت 12:43 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    سحرنیوز: پس از آنکه تمامی نظرسنجی ها و پیش بینی های انتخاباتی حاکی از پیروزی قاطع دکتر احمدی نژاد در انتخابات آتی است، برخی گزارش های واصله حاکیست میرحسین موسوی و حامیان اصلی وی تصمیم گرفته اند تا وی به بهانه عدم عدالت در برنامه های سیما و برخی مسائل واهی دیگر، انصراف دهد.
    به گزارش سحرنیوز، این اقدامات به قصد ایجاد خلل در روند برگزاری انتخابات و ایجاد آشوب و اغتشاش های خیابانی صورت می گیرد و تنها دلیل اصلی آن نیز اطمینان کامل از عدم اقبال مردمی است. به نظر می رسد این راه حل تنها راه حل نهایی برای فرار از شکست حتمی ارزیابی شده و به نوعی می توان از آن به «انتحار سیاسی» یاد کرد.
    آنانکه هیچ گاه نخواستند به نظر ملت احترام بگذارند و در طول 4 سال گذشته بدترین اهانتها را به منتخب ملت رواداشته اند، اکنون تمام امیدهای خود رابر باد رفته می بینند و برآنند تا با توسل به آشوب و اغتشاش، از ملت و دولت منتخب آن انتقام بگیرند.
    لازم به ذکر است امروز روزنامه میرحسین موسوی (کلمه سبز) نیز، اهانت به ملت را آغاز کرده و در کاریکاتوری موهن و بی ادبانه تصویری وقیح از مردم ایران ارائه کرده است.


    یاسر ::: چهارشنبه 88/3/20::: ساعت 12:15 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    خبرنامه دانشجویان ایران: سایت کلمه متعلق به ستاد میرحسین موسوی با درج خبری تحت عنوان "جزئیات ضرب و شتم میرحسین در صدا و سیما" فاز جدید دروغ پراکنی را در آستانه انتخابات کلید زد.
    به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از یکی از همراهان کروبی، پس از آنکه ستاد میرحسین موسوی در ایجاد موج نهایی برای کشاندن انتخابات به دور دوم ناموفق شده و پیروزی احمدی نژاد در دور اول برای اعضای این ستاد مسجل گردیده است، پروژه شانتاژ و دروغ پراکنی محوریت مناسبات ستاد موسوی را در دست گرفته است.
    بنا بر این گزارش ماجرا از این قرار بود که پس از "شبه مناظره" موسوی و کروبی و ایراد اتهامات عجیب موسوی به رئیس جمهور در غیاب احمدی نژاد، فردی به صورت کاملا عادی و محترمانه از موسوی راجع به منبع آمارهای ارائه شده توسط وی سوال می کند که میرحسین با عصبانیت و لحنی خشمگین خطاب به فرد مذکور می گوید: "تو هم یکی از همان پرونده سازها هستی."
    پس از این برخورد (اخلاقی و با ادب) میرحسین، محافظ موسوی به شدت به سمت فرد مذکور حمله ور شده و پس از هل دادن و گلاویز شدن، وی را محکم به درب شیشه ای که در نزدیکی قرار داشت میکوبد، به طوری که درب شیشه ای خرد شده و فرو می ریزد.  
    این گزارش می افزاید، در همین حین شخص دیگری که سعی کرد خود را یک فرد عادی حامی میرحسین معرفی نماید، بدون اینکه کسی متعرض وی شده باشد ناگهان با داد و فریاد خطاب به موسوی مدعی شد که وی را کتک زده اند! جالب اینجاست که فرد مذکور که خود را فردی عادی معرفی می کرد در فیلم تبلیغاتی موسوی در کرج کنار میرحسین ایستاده است!
    گفتنی است سایت کلمه و جمهوریت با دروغ پراکنی آشکار سعی دارند از این اتفاق که توسط محافظین موسوی رخ داده است به نفع خود بهره برداری روانی و تبلیغاتی کنند.



    یاسر ::: سه شنبه 88/3/19::: ساعت 10:39 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    این روزها، روزنامه های جریان اطلاح طالبان را که مرور می کردم با تیترها و عناوین مختلف مطرح کرده بودند که باید اخلاق و ادب را از کاندیدایی که در رنگبازی (یا عوامفریبی) خود رنگ سبز را انتخاب کرده است، آموخت.
    مناظره ها و سخنرانی های تبلیغات انتخاباتی او را که مشاهده نمودم، توصیه روزنامه های آن جریان را پسندیدم، جدا باید از محضر آن کاندیدای رنگباز، اخلاق و ادب آموخت. چرا که از قدیم گفته اند:
    ادب از که آموختی؟ از بی ادبان

    یاسر ::: سه شنبه 88/3/19::: ساعت 6:20 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    برخی از روشنفکرهای... در مقام مقایسه، ایران را همیشه عقب مانده می دانند، می گویند: فرنگی ها چیزهایی دارند که ما نداریم و از این جهت ملت ایران سرافکنده و ذلیل است و باید برای عزت و عظمت خود سعی کند این چیزها را از مسؤولان خود بخواهد، مثلا:
    رئیس جمهورهای آنها، کروات دارند، ولی رئیس جمهور ما ندارد.
    رئیس جمهورهای آنها، سگ دارند، ولی رئیس جمهور ایران ندارد. دغدغه آقای اوباما برای انتخاب سگ برای کاخش و دخترش را که دیدید.
    رئیس جمهورهای آنها، شرابخوار و قمار بازند، ولی رئیس جمهور ما، نه. فیلم جام شراب برهم زدن بوش و پادشاه عربستان را که دیدید.
    و و و....
    یکی از چیزهایی هم که رئیس جمهور های دیگر دارند و ایران از این جهت عقب افتاده محسوب می گردد، همراه داشتن زنانشان در مراسم های رسمی و عمومی و... می باشد.
    البته اصلاح طالبان، برای کسب این عزت و عظمت برای ملت ایران، برنامه ریزی هایی دارند و کاندیدای آنان در نطق های تبلیغاتی و در مستند دومش، ملکه رهنورد را به همراه می آورد، باهم برای مردم دست تکان می دهند، گل می گیرد و گل می دهد و به صراحت می گوید: آمده ام که... آمده ام که... آمده ام که... و آمده ام که عزت و عظمت را به ایران بازگردانم.



    یاسر ::: سه شنبه 88/3/19::: ساعت 6:17 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    <      1   2   3   4   5      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184590

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    انتخابات - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<