سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ملایم باش ؛ زیرا هرکه ملایم باشد، همواره ازدوستی کسانش برخوردار می شود . [امام علی علیه السلام]
انتخابات - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • براساس گزارش پایگاه خبری کمیاب نیوز:
    مهدی هاشمی رفسنجانی و غلامحسین کرباسچی و تعداد دیگری از اعضای ستادهای میرحسین موسوی و کروبی در جلسه ای تصمیم‌ گرفتند، فضای مناظره امشب به صحنه محاکمه احمدی‌نژاد مبدل شود.
    در پی پیروزی‌های احمدی‌نژاد در مناظره‌های جداگانه تلویزیونی با میرحسین موسوی و مهدی کروبی، نامبردگان تصمیم‌گرفته‌اند جلسه مناظره امشب را تبدیل به محاکمه و تخریب احمدی‌نژاد نمایند.
    این افراد همچنین تاکید کردند: با توجه به اینکه احمدی‌نژاد در جلسه امشب حضور ندارد و نمی‌‌تواند مثل شب‌های قبل از خود دفاع کند، بهترین فرصت برای طرح ادعاهای تخریبی و ارائه اسناد مجعول وجود دارد.
    افراد فوق در این جلسه تاکید کردند: ما باید از فضای یکطرفه مناظره علیه احمدی‌نژاد حداکثر بهره را برای بازسازی چهره هاشمی رفسنجانی و خانواده و بستگان وی بدست آوریم.
    این افراد معتقدند: ما باید با بهره‌گیری از مناظره امشب، چهره احمدی‌نژاد را که در نظر سنجی‌های اخیر و پس از برگزاری دو مناظره افزایش یافته، تخریب کنیم.
    بر اساس این گزارش: بخش زیادی از عناصر افراطی که در شب‌های گذشته هم تلاشهای نافرجامی برای ایجاد تنش و درگیری در خیابان‌ها داشتند، قرار است امشب بعد از مناظره به برخی خیابان‌ها و مناطق پرتردد هجوم برده و با حرکت‌های فیزیکی و اهانت به مقدسات و فحاشی به رهگذران زمینه تحریک مردم و حامیان احمدی‌نژاد را فراهم کنند. در همین ارتباط تحریک دانشجویان کوی دانشگاه تهران در دستور کار قرار گرفته و تلاش می‌شود شبیه حادثه 18 تیر بازسازی شود.
    کمیاب نیوز می افزاید: در این جلسه که با حضور عباس عبدی (نماینده کروبی) و علیرضا بهشتی (نماینده موسوی) تشکیل شد، طرفین توافق کردند، سطح بحث از مناظره جدی درباره سوابق این دو کاندیدا و برنامه‌های آنان به نقد وضع موجود و حمله به احمدی‌نژاد اختصاص داده شود.
    عبدی در این جلسه با اشاره به بازخورد بسیار منفی مناظره شب گذشته برای کروبی در افکار عمومی و متهم شدن وی به زد و بند با افراد بدنام اقتصادی، تأکید کرده است که همان‌طور که کروبی در پایان مناظره شب گذشته‌اش با احمدی‌نژاد گفت، قصد دارد بخش دیگری از انتقاداتش به احمدی‌نژاد را امشب بیان کند.
    بهشتی هم با تأکید بر اینکه نتیجه مناظره با موسوی هم تا حد زیادی به نفع احمدی‌نژاد بود و تنها شانس مهندس این بود که تمام کننده بحث بود، تأکید کرده است که از فرصت امشب باید به طور کامل برای نقد وضع موجود استفاده کرد و ضمن تکرار اینکه ادامه این وضع، مساوی با سقوط است، مناظره را از فاز تقابل درخصوص سوابق یا اطرافیان، به برنامه‌ها برای تغییر وضع جهت‌دهی کرد.
    این هماهنگی در حالی صورت می‌گیرد که گفته می‌شد پیش از مناظره موسوی و رضایی هم جلسه هماهنگی مشابهی در منزل رضایی تشکیل شده بود.
    موسوی در مناظره با رضایی با نقض صریح دستورالعمل تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، اقدام به قرائت سخنرانی و اظهار مطالبی علیه احمدی‌نژاد (کاندیدای غایب) کرده بود.



    یاسر ::: دوشنبه 88/3/18::: ساعت 1:3 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    واقعا حرف زدن چه آسان است و اهل عمل بودن، چه دشوار!
    مناظره امشب را مشاهده نمودید؟ مناظره آقایان: میرحسین موسوی و مهدی کروبی با آقای احمدی نژاد را می گویم. البته آقای احمدی نژاد در جلسه مناظره حضور نداشت!
    بحمدا... مناظره ای بین آقای موسوی و آقای کروبی رخ نداد. هر دو به نوبت گاه به دولت و آقای احمدی نژاد حمله کرده و گاه از یکدیگر تعریف و تمجید نمودند. این هم نوعی مناظره است که آقایان به تازگی اختراع نموده اند!
    آقای موسوی در مناظره با آقای احمدی نژاد، صحبت کردن درباره افراد غایب را بداخلاقی دانست ولی خود در مناظره با آقای رضایی و آقای کروبی با لحن بسیار توهین آمیز و یقینا فریبکارانه، علیه دولت و آقای احمدی نژاد سخن گفت و تقوا و شرم و اخلاق را به راحتی زیر پا گذارد و هنوز هم خود را طلبکار می داند!
    به راستی اگر آقای احمدی نژاد در ارائه نمودارها، نقش مار کشیده و مردم را فریب داده است، آیا نمودارهای ارائه شده توسط آقای موسوی، نقش مار نیست و برای فریب مردم تهیه نشده است؟!
    آقای موسوی می گوید: چرا برای حفظ کرسی قدرت به مردم دروغ می گویید. آیا خود وی برای کسب کرسی قدرت به مردم دروغ نمی گوید؟ ظاهرا چندسال دوری از قدرت، مایه دلتنگی او شده و حاضر است برای وصال یار (قدرت) به هر کاری دست بزند.
    تا قبل از این مناظره قلابی و اظهارات کینه توزانه امشب آقای موسوی هنوز نیم نگاهی به صداقت و سلامت روحی وی داشتم. ولی اکنون شکی ندارم که وی نیز شیفته قدرت است و به احتمال قوی مأموریتی برای وی تعریف شده که با قبضه نمودن قدرت، کارهای نیمه تمام اصلاح طالبان را که در راستای منافع دشمنان و تحقق اهداف آنان، از جمله «رفراندم نظام» یعنی براندازی نظام جمهوری اسلامی است، به پایان برساند.
    خداوند بزرگ را به خمسه طیبه، امام زمان (عج)، روح امام خمینی (ره) و خون شهیدان انقلاب اسلامی قسم می دهم که در این شرایط حساس، توطئه های دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان را خنثی نموده و با هدایت آرای مردم، زمینه انتخاب اصلح (آقای احمدی نژاد) را فراهم نماید. انشاء الله



    یاسر ::: دوشنبه 88/3/18::: ساعت 12:31 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع تعدادى از خانواده‏هاى شهداء (88/3/3)   

    همه‏ى مسئولین نظام باید به این نکته توجه کنند و به اسلام و احکام اسلام و به ارزش هاى اسلامى افتخار کنند. درست است که دشمنان اسلام - یعنى دشمنان ملت ایران - این را نمى‏پسندند. بدیهى است شما وقتى در مقابل یک دشمنى قرار بگیرید، اراده‏ى قوى داشته باشید، اسلحه‏ى کارآمد داشته باشید، دشمن این را نمى‏پسندد؛ می خواهد اراده‏ى شما را، از شما بگیرد و شما را تضعیف کند؛ اسلحه را از دستتان بگیرد. دشمنان ایران و ایرانى می دانند که مایه‏ى ایستادگى و اقتدار این ملت و اراده‏ى مستحکم او، همین ایمان اسلامى او بود؛ می خواهند این را از او بگیرند. آنها تبلیغات جهانى را در همین جهت سازماندهى می کنند. ما باید هوشیار باشیم؛ مسئولین ما باید هوشیار باشند؛ نامزدهاى انتخابات باید هوشیار باشند. مبادا نامزدهاى انتخابات ریاست جمهورى در تبلیغات خود براى دلخوشى دشمنان حرفى بر زبان جارى کنند. رضایت خدا را باید در نظر گرفت، رضایت اولیاء را باید در نظر گرفت. آن چیزى را باید معیار قضاوت قرار داد که مایه‏ى ایستادگى ملت است، مایه‏ى استحکام ملت است، مایه‏ى استقامت مردم است و او پایبندىِ محکم به اسلام است.



    یاسر ::: جمعه 88/3/15::: ساعت 7:18 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    آقای میرحسین موسوی در مناظره با آقای رضایی، سخن گفتن درباره دیگران را که حضور ندارند تا از خود دفاع کنند، نوعی بداخلاقی دانستند. حرف درستی بود، اما حیف که به حرف خود عمل نکرد!
    زیرا متأسفانه خودش در آغاز و پایان همین مناظره، آقای احمدی نژاد را سخت مورد حمله قرار داده و با عباراتی توهین آمیز و اتهاماتی که امکان دفاع در این جلسه وجود نداشت، به جای بحث و مناظره با رقیب حاضر خود، انتقام شب گذشته را از رقیب غایب گرفت.
    شگفت آور است که انسان این قدر کم یاد و هوش باشد که سخنی را بگوید و فورا آن را فراموش کرده و بر خلاف آن عمل نماید. شاید هم ....
    وی در سخنرانی های خود، بسیار از صداقت دم می زند، ولی متأسفانه آن طور که معلوم است، بسیاری از سخنانش هم بر خلاف واقعیت است!
    معروف است که دنیای سیاست (البته غیر خداییش) صداقت و انصاف را بر نمی تابد.



    یاسر ::: جمعه 88/3/15::: ساعت 12:59 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    در برگه تبلیغاتی «طلوع سبز» از ستاد تبلیغات انتخاباتی میرحسین موسوی در قم، خبر از کشف مهمی داده شده است، البته با مقداری تحریف. کشف مهم، این است که : "در پی صدور بیانیه رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر حمایت اکثریت اعضای این جامعه از آقای احمدی نژاد، خبرنگار «آینده» در قم به فهرست علمای شاخص و برجسته جامعه مدرسین که مخالف اعلام حمایت این جامعه از دکتر احمدی نژاد بوده اند، دست یافت. بنا بر این گزارش، اکثر اعضای شاخص و چهره های برجسته جامعه مدرسین، نامشان در این فهرست به چشم می خورد و در میان اعضای باقیمانده جامعه مدرسین، تنها حضور چهار چهره شاخص این جامعه، شامل آیه الله یزدی، آیه الله خزعلی، آیه الله جنتی و  آیه الله مصباح یزدی در فهرست حامیان احمدی نژاد به چشم می خورد.

    چند سؤال درباره این کشف مهم:
    1 - این که اکثریت اعضای جامعه مدرسین، موافق اعلام حمایت از آقای احمدی نژاد بوده اند یا مخالف، رئیس جامعه مدرسین بهتر تشخیص می دهد یا خبرنگار آینده؟
    2 - در حالی که جامعه مدرسین از میرحسین موسوی حمایت نکرده است، این کشف مهم، چه سودی عاید موسوی خواهد کرد؟
    3 - برفرض که کشف ستاد انتخابات موسوی، صحیح باشد و حتی اگر جامعه مدرسین بالاتفاق از موسوی حمایت کنند، چه ضرری برای احمدی نژاد خواهد داشت؟ در دوره قبل نیز جامعه مدرسین و جامعه های دیگر، اصلا از احمدی نژاد حمایت نکرده بودند و حمایت سنگین از رقیب او داشتند، ولی در ترازوی رای مردم اثر نکرد و با انتخاب احمدی نژاد، ثابت شد که «میزان، رای مردم است»، نه حمایت های این و آن و یا تخریب های ابلهانه ای که در این روزها نیز متاسفانه شاهد آن می باشیم.
    ? - نام بردن فقط چهار چهره شاخصی که در زمان حکومت اصلاح طالبان، مورد هجوم بیرحمانه و توهین های بی ادبانه اصلاح طالبان بوده و جو عملیات روانی سنگینی علیه آنان راه انداخته بودند، چه غرض و هدفی را دنبال می کند؟ آیا بازهم ستاد عملیات روانی اصلاح طالبان فرمان آتش صادر نموده است؟



    یاسر ::: شنبه 88/3/9::: ساعت 7:15 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    در بخش اخبار برگه تبلیغاتی «طلوع سبز» از ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در قم، آمده است:
    « زهرا رهنورد، همسر مهندس موسوی در جمع دانشجویان تبریز به زبان ترکی گفت: « من یک جمله با شما به زبان آذری صحبت می کنم و آن این است که اگر چه من فارس هستم ولی دومین وطنم آذربایجان است»!

    1 - ظاهرا سخن رهنورد، در راستای بیان یک مسأله فقهی برای کامل خواندن نمازهای چهار رکعتی در سفر به آذربایجان بوده و خواسته این مسأله را به اطلاع عموم برساند که او در مسأله وطن، تابع شوهرش می باشد. البته اگر موسوی از آذربایجان اعراض نکرده باشد.
    2 - گیرم که ایشان هموطن با شوهرش و آذربایجانی باشد، چه ربطی به مسأله انتخاب رئیس جمهور دارد که ملاک ها و معیار های خاص خود را دارد و هموطن بودن جزو معیارهای آن نیست؟
    3 - راستی عجب دورانی است، کسانی که ادعای فرهیختگی می کنند و دیگران را متهم به عوام فریبی می نمایند، چگونه خودشان از ابزار عوام فریبی استفاده می کنند! آن هم در دانشگاه و در بین دانشجویان!؟



    یاسر ::: شنبه 88/3/9::: ساعت 7:14 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    در بخش اخبار برگه تبلیغاتی «طلوع سبز» از ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در قم، آمده است:
    «دو نفر از اعضای ستاد مهندس موسوی پس از پایان برنامه او در تبریز، هنگام خروج از ورزشگاه، توسط افراد مسلح لباس شخصی که گاز فلفل و اشک آور همراه داشتند، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند»!
    1 - ستاد مذکور مشخص نکرده است که این دو نفر در بین آن همه جمعیت، چه غلطی کرده بودند که مأموران با آنان برخورد کرده اند؟
    2 - جمله «افراد مسلح لباس شخصی» یاد آور روزهای فتنه اصلاح طالبان در توطئه آشوب دانشگاه تهران است که مکرر در یک عملیات روانی بر علیه نیروهای مدافع نظام، همین جمله را به کار می بردند و انگار همان عاملان جنگ روانی علیه نظام، دوباره شروع به جوسازی نموده اند. 



    یاسر ::: شنبه 88/3/9::: ساعت 7:13 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    آیت الله مهدوی‏کنی، دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ، در خصوص حمایت از دکتر احمدی‏نژاد گفته : به شدت عملکرد دولت قابل دفاع است و این بدین معنا نیست که انتقاد یا اشکالی نداریم. بحث فراتر از این دعواهای بیهوده سیاسی است. بحث جریان است، اگر طرف نیروهای انقلاب نباشیم کدام طرف هستیم؟ روحانیت باید به وظیفه تاریخی خود دقت کند و طوری رفتار نکنیم که با رها کردن ما، همه نیروهای اصیل به جهت و طرفی بروند که انتظار نیست.
    آیت الله مهدوی‏کنی حمایت از دکتر احمدی‏نژاد را حمایت از گفتمان امام، انقلاب و رهبری ذکر کرد و گفت: شعارهای آقای احمدی‏نژاد انقلابی است و نشان می‏دهد ایشان محکم پیرو خط امام و رهبریست و ایستادگی وی هم بر ارزش‌ها و اصول چه در عرصه داخلی و چه عرصه بین‏المللی بی‏نظیر است.
    دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به ویژگی‏های شخص رییس‏جمهور گفت: آقای احمدی‏نژاد با برخورداری از روحیه ساده‌ زیستی، مبارزه با اشرافی‌گری و روحیه مردمی، شایسته حمایت روحانیت است.
    به دنبال تصمیم آیت‏الله مهدوی‏کنی مبنی بر حمایت از دکتر محمود احمدی‏نژاد، آقای هاشمی‏رفسنجانی، تهدیدکرد، در صورت حمایت جامعه روحانیت مبارز از محمود احمدی‏نژاد، از این تشکل موثر روحانی، استعفا خواهد داد. هاشمی‏رفسنجانی در تماس تلفنی با آیت‏الله مهدوی‏کنی از احتمال حمایت جامعه روحانیت مبارز از احمدی‏نژاد ابراز نگرانی کرده و از استعفای خود در این صورت خبر داده است.

     گفته می شود: تهدید به استعفا از سوی هاشمی‏رفسنجانی در شرایطی مطرح می‏شود که وی حدود 20‌سال است صرفا در جلسات مربوط به انتخابات و آن هم در دفترش شرکت می‏کند و عملا به عنوان عضو غایب جامعه روحانیت مبارز محسوب می‏شود.



    یاسر ::: دوشنبه 88/3/4::: ساعت 11:2 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در میدان آزادی سنندج 22/2/88 :
    نکته‏ى آخر در باب انتخابات این است که نامزدهاى محترمى که تاکنون نام‏نویسى کرده‏اند و مشغول تبلیغات و اظهاراتى هستند - اگرچه حالا وقت قانونى هم نرسیده، اما تبلیغات میکنند؛ اشکالى ندارد - سعى کنند با انصاف عمل کنند. اثبات و نفى‏شان با توجه به حق و صدق باشد. چیزهائى را که انسان می شنود، باور نمی کند که از زبان نامزدها و آن کسانى که دنبال این مسئولیتها هستند، از روى صدق و صفا خارج شده باشد! گاهى انسان حرفهاى عجیب و نسبتهاى عجیبى می شنود! این حرفها مردم را نگران می کند؛ کسى را هم به گوینده‏ى این حرفها دلبسته و علاقه‏مند نمی کند! نامزدهاى محترم توجه داشته باشند: اذهان عمومى را تخریب نکنند. این همه نسبت خلاف دادن به این و آن، تخریب کننده‏ى اذهان مردم است؛ واقعیت هم ندارد؛ خلاف واقع هم هست. بنده که از همه‏ى این آقایان اوضاع کشور را بیشتر می دانم و بهتر خبر دارم، میدانم که بسیارى از این مطالبى که بعنوان انتقاد درباره‏ى وضع کشور و وضع اقتصاد و اینها می گویند، خلاف واقع است؛ اشتباه می کنند. ان‏شاءاللَّه اشتباه است....

    یاسر ::: شنبه 88/2/26::: ساعت 11:30 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در میدان آزادی سنندج 22/2/88 :
    ... مسئله‏ى بعدى در انتخابات این است که مردم سعى کنند صالح‏ترین را انتخاب کنند. آن کسانى که نامزد ریاست جمهورى می شوند و در شوراى نگهبان صلاحیت آنها زیر ذره بین قرار می گیرد و شوراى نگهبان صلاحیت آنها را اعلام می کند، اینها همه‏شان صالحند. اما مهم این است که شما در بین این افراد صالح، بگردید و صالح‏ترین را پیدا کنید. این جا جائى نیست که من و شما بتوانیم به حداقل اکتفاء کنیم؛ دنبال حداکثر باشید؛ بهترین را انتخاب کنید.
    بهترین کیست؟ من نسبت به شخص، هیچ‏گونه نظرى ابراز نمی کنم؛ اما شاخصهائى وجود دارد. بهترین، آن کسى است که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم یگانه و صمیمى باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافیگرى خودش نباشد. آفت بزرگ ما اشرافیگرى و تجمل‏پرستى است؛ فلان مسئول اگر اهل تجمل و اشرافیگرى باشد، مردم را به سمت اشرافیگرى و به سمت اسراف سوق خواهد داد. یکى از اساسى‏ترین کارها براى اینکه ما جلوى اسراف را بگیریم این است که مسئولین کشور، خودشان، کسانشان، نزدیکانشان و وابستگانشان، اهل اسراف و اهل اشرافیگرى نباشند.
    اولین کار این است که ما مسئولین کشور را، افرادى انتخاب کنیم که مردمى باشند، ساده‏زیست باشند، درد مردم را بدانند و خودشان از درد مردم احساس درد کنند. این هم به نظر من شاخص مهمى است.
    آگاهانه بگردید؛ برسید؛ و به آنچه که رسیدید و تشخیص دادید، با قصد قربت اقدام کنید؛ با قصد قربت پاى صندوق انتخابات بروید و خداى متعال اجر خواهد داد....



    یاسر ::: شنبه 88/2/26::: ساعت 11:24 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    <      1   2   3   4   5      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 28
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184617

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    انتخابات - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<