سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وفا با بیوفایان ، بیوفایى است با خدا ، و بیوفایى با بیوفا وفا بود نزد خدا . [نهج البلاغه]
ستون پنجم دشمن - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم استان کردستان‏ در میدان آزادى سنندج‏ :(88/2/22)

    جوانان عزیز بدانند، توطئه‏هاى استکبار خنثى شده، اما تمام نشده است. هوشیارى مردم مؤمن و آماده‏به‏کارىِ مسئولان کشور، تا امروز توطئه‏هاى دشمنان را نسبت به این استان و نسبت به جریانهاى مشابه خنثى کرده؛ اما نباید فکر کرد که دشمن دست کشیده و ساکت نشسته و از دنبال کردن اهداف شوم خودش منصرف شده؛ نه، هشیارى باید ادامه پیدا کند. بدانید که دشمنان ایران اسلامى میخواهند ایران یکپارچه نباشد و اسلام بر این کشور حاکم نباشد. آن قدرتمندان مستکبرى که توانسته‏اند اغلب کشورها و دولتهاى دنیا را زیر نفوذ سیاستهاى خودشان قرار بدهند، تا امروز نتوانسته‏اند نظام جمهورى اسلامى را - که متکى به این مردم شجاع و مؤمن است - تسلیم خودشان بکنند و در مقابل خودشان به زانو دربیاورند؛ عصبانى‏اند. روشها را عوض میکنند، اما هدفها همان هدفهاى پلیدى است که داشته‏اند؛ جوانها هوشیار باشند، خانواده‏ها هشیار باشند، مسئولین هشیار باشند. ما از موجودیت و تمامیت کشورمان دفاع میکنیم؛ ما با همه‏ى توان از اسلام عزیز دفاع میکنیم؛ ما تا امروز در مقابل رعد و برق توخالى استکبار نترسیدیم و عقب‏نشینى نکرده‏ایم، بعد از این هم نخواهیم ترسید و عقب‏نشینى نخواهیم کرد.



    یاسر ::: جمعه 88/3/22::: ساعت 5:9 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    سحرنیوز: امشب هواداران میرحسین موسوی اغتشاش و آشوب در سطح شهر تهران را بطور گسترده تری از شب های گذشته آغاز کرده اند. برخوردهای زننده هواداران موسوی در سطح شهر از حد تبلیغات گذشته و به آشوب های خیابانی تبدیل شده است. در این میان برخورد و اهانت به بانوان و دختران محجبه افزایش یافته و در چند مورد چادر از سر این بانوان کشیده شده و پس از آن حرکات موزون انجام گرفته است. 
    برخی گزارش ها از حمله اوباش به مغازه ها و اموال عمومی حکایت می کند. این موارد در حالی صورت می گیرد که موسوی امشب در گفتگوی ویژه خبری گفت: این شب ها شاهد خلق صحنه های زیبایی در تهران و برخی شهرها هستیم! او همچنین گفت: رنگ سبز، نشان توسل ما به اهل بیت است!
    ستاد موسوی در الگو برداری از انقلاب های مخملین، آشوب و اغتشاش را سرلوحه رفتار انتخاباتی خود قرار داده و خصوصاً تصمیم به ادامه این روند تا بعد از اعلام نتایج دارند.



    یاسر ::: چهارشنبه 88/3/20::: ساعت 12:20 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    آخرین خبرهای بدست آمده از محفل نیروهای سابق امنیتی جریان دوم خرداد،حکایت ازقطعی شدن  انتخاب صحنه تروریکی از نزدیکان موسوی دارد.
    براساس تصمیم فوق محرمانه اصلاح طلبان،قرارشده است که یکی از نزدیکان کاملا نزدیک به میرحسین موسوی تا روزچهارشنبه در یکی از تجمعات مورد سوء قصد نافرجام قرارگرفته و با هماهنگی های انجام شده کمیته سازماندهی اراذل و اوباش اقدام به اغتشاش آفرینی و حمله به ستادهای احمدی نژاد نمایند.
    درجلسه مزبور ضمن تاکید براینکه موسوی  به هیچ وجه نباید بویی از این مساله ببرد تا سناریوی آنان متوقف نگردد، تصریح شده است با این اقدام و خود زنی می توانیم احمدی نژاد را به زیربکشیم.
    شایان ذکر است در ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان بسیاری از نیروهای سابق اطلاعاتی- امنیتی حضورداشته و اتفاقا قرار است اقدام تروربا هماهنگی یکی از متهمان  پرونده قتل های زنجیره ای که اینک مسئول ساماندهی اغتشاشات خیابانی ستاد اصلاح طلبان رابرعهده دارد،انجام شود.


    یاسر ::: چهارشنبه 88/3/20::: ساعت 12:0 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    بهزاد نبوی، عضو تأثیرگذار سازمان مجاهدین انقلاب گفت: اگر احمدی‌نژاد در انتخابات پیروز شود، من از ایران می‌روم.
    به گزارش روزنامه جوان، "بهزاد نبوی" اخیراً در بین جمعی از اعضای این سازمان و برخی همکاران سابقش در نخست‌وزیری، اعلام کرده که احتمالاً پس از انتخابات از کشور خارج خواهد شد.
    وی در این زمینه گفت: ‌من یک پسرم در اسکاتلند و فرزند دیگرم در کاناداست، همسرم هم در آستانه خارج شدن از کشور است؛ اگر در انتخابات، "محمود احمدی‌نژاد" پیروز شود، من نیز از کشور می‌روم.
    واقعا که حب وطن این خانواده، غوغا می کند.
    یادآوری می شود که بهزاد نبوی، در جریان انفجار دفتر ریاست جمهوری و شهادت رجایی و باهنر، دارای اتهامات جدی و پرونده می باشد.



    یاسر ::: سه شنبه 88/3/19::: ساعت 10:44 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    ایرنا: یک مقام امنیتی مصر گفت : این کشور از ورود یک مقام ارشد حماس که قصد داشت از گذرگاه رفح وارد غزه شود و همراه خود 9میلیون دلار و 2 میلیون یورو وجه نقد داشت، جلوگیری کرده است.
    به گفته این مقام امنیتی مصر، هیات 6 نفره حماس پس از مذاکرات آتش بس در قاهره، هنگامی که قصد مراجعت به نوار غزه داشتند و مانع از بازرسی کیف هایشان توسط مأموران مرزی مصر شدند، مأموران از ورودشان به غزه جلوگیری کردند. مأموران مرزی مصر سرانجام به 5 نفر از این عده اجازه دادند که از گذرگاه رفح عبور کرده و وارد غزه شوند اما از ورود "ایمان طه" سخنگوی حماس که با خود دلار و یوروی نقد حمل می کرد به غزه جلوگیری کردند و پس از تماس با وزارت دارایی، ایمان طه را با یک مامور به یکی از بانک های شهر العریش روانه کرده تا نقدینه همراه خود را به بانک بسپارد، آنگاه از گذرگاه رفح وارد غزه شود.

    عجب خباثتی داره این نامبارک مصری !!!
    وقتی بهش میگن چرا گذرگاه رفح را باز نمی کنی؟
    میگه: میخوام از قاچاق سلاح به غزه جلوگیری بشه!؟
    وقتی هواپیمای حامل غذا و دارو و تیم پزشکی از ایران وارد مصر میشه که از طریق گذرگاه رفح به غزه ارسال بشه، مانع ارسال میشه!
    وقتی کشتی حامل غذا و دارو و تیم پزشکی از ایران به سواحل غزه نزدیک میشه، ابتدا صهیونیست ها مانع پهلو گرفتن کشتی در سواحل غزه میشن! و زمانی که کشتی تصمیم میگیره در بندر العریش مصر پهلو بگیره و محموله خود را در مصر تخلیه کنه تا از طریق گذرگاه رفح به غزه ارسال بشه، باز هم نامبارک اجازه پهلو گرفتن کشتی را نمیده!!

    با این وصف، آیا میشه گفت نامبارک یه مسلمونه؟ دست کمی از صهیونیست ها که نداره!!



    یاسر ::: شنبه 87/11/26::: ساعت 9:47 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    منافقین ضد خلق که در خدمت آمریکا و اسرائیلند و در زمان حیات کثیف صدام در خدمت او بودند، خودشان ویروس های خبیثی هستند که برای انسانیت شرم آفرینند. و اخیرا این ویروسها، ویروسی را از خود وارد فضای اینترنت نموده اند که بالای صفحات اینترنتی جملاتی دروغ، زشت، توهین آمیز و ضد انقلابی را به نمایش در می آورد. مواظب باشیم که به ویروسشان آلوده نشویم.

    مرگ بر منافقین ضد دین
    مرگ بر منافقین ضد خلق
    مرگ بر منافقین اجیر آمریکا



    یاسر ::: جمعه 87/7/5::: ساعت 10:18 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر

    <      1   2      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 36
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184625

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ستون پنجم دشمن - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<