سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از این آدمى شگفتى گیرید : با پیه مى‏نگرد و با گوشت سخن مى‏گوید : و با استخوان مى‏شنود ، و از شکافى دم بر مى‏آورد . [نهج البلاغه]
مسامحه در تعابیر در مورد خائنان - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • جنایت و خیانت بر ضد مسلمانان مظلوم غزه همچنان ادامه دارد. جنایت اسرائیل و استکبار جهانی و خیانت مجامع بین المللی و حکام کشورهای اسلامی و عربی.

    بدیهی است که هر کلمه و واژه ای معنای خودش را دارد و تسامح در به کار بردن کلمات و واژه ها، گاه سبب انحراف از واقعیت ها می گردد.

    تعجب از این است که مسؤولان کشور که هم تحصیلات عالیه دارند و هم سیاسی و کارشناسند، در به کار بردن واژه ها، دقت نمی کنند. همین امروز رئیس محترم مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح رئیس جمهور مصر درباره غزه، گفت: «برخی از سران عرب که دچار سستی و بی حالی بودند، الان طرح داده اند». به راستی آیا فرعون خائن مصر تا کنون دچار سستی و بی حالی بوده که حتی اجازه نداده دارو و پزشک از گذرگاه رفح وارد غزه شود؟ !!! امروز کسانی که حتی در کلاس های نهضت سواد آموزی هم شرکت نکرده اند، می دانند که به اصطلاح سکوت سران خائن عرب از روی سستی و بی حالی نبوده، بلکه سکوت آنان بخشی از سناریوی طراحی شده آمریکا و اسرائیل است و این خائنان تا کنون به وظیفه خود به صورت جدی عمل کرده اند. به ویژه خائن مصر که در محاصره غزه و جلوگیری از رسیدن هرگونه کمک به مظلومان غزه، با اسرائیل همکاری جدی داشته است. خوبست که مسؤولان کشورمان یک لغتنامه فارسی جیبی همراه داشته باشند و گاهگاهی آن را مطالعه نمایند.

    اکنون نیز که فرعون خائن مصر، طرحی در انداخته است، نه آنکه دلش برای مردم غزه به رحم آمده باشد، بلکه چنانکه تحلیلگران سیاسی گفته اند؛ طرح او مقدمه طرحی دیگر است که راه را برای برآورده شدن خواسته های اسرائیل فراهم می کند. یعنی طرح او هم جزیی از سناریوی طراحی شده آمریکا و اسرائیل است. قابل تأمل سیاستمداران کشورمان!



    یاسر ::: چهارشنبه 87/10/18::: ساعت 9:52 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 50
    کل بازدید :184642

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مسامحه در تعابیر در مورد خائنان - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<