سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچیز راهی دارد و راه بهشت، دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
فرار دانشجوی مبارز آمریکایی با لباس زنانه! - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • مجید توکلی که پیشتر به اتهام انتشار نشریات موهن در دانشگاه امیرکبیر دستگیر شده بود، این بار بعد از هتاکی نسبت به نظام در دانشگاه، در حالی که با لباس زنانه قصد فرار از دانشگاه را داشت، دستگیر شد.
    به گزارش رجانیوز، توکلی که چند سال پس از انتشار نشریات موهن و محکومیت در دادگاه، پا به دانشگاه امیرکبیر گذاشته بود تا در میان اغتشاشگران، بار دیگر باب اهانت به نظام و مقدسات را بگشاید.
    این دانشجوی مبارز! (آمریکایی)، امروز پس از آنکه به ایراد یک سخنرانی ساختار شکنانه و سراسر اهانت پرداخت، در حالی که حضور دانشجویان غیرتمند و متعهد را پررنگ تر از همیشه دید، احساس خطر کرده و با حضور در دستشویی این دانشگاه با تراشیدن صورت خود و انجام آرایش زنانه، مانتو به تن کرده و با پوشیدن مقنعه و چادر و در دست داشتن کیف زنانه، قصد فرار از دانشگاه را داشت که توسط مامورین انتظامی دستگیر شد.
    توکلی از جمله عوامل توهین های بی سابقه به مقدسات در نشریات دانشجویی بود. که با جیره و مأموریت دشمنان، در نشریات خود می نوشتند:
    «دموکراسی و آزادی بدون هزینه به دست نمی‌‌آید و البته در هر فرصتی هم محقق نمی‌شود(!) زمان آن اکنون است و فردا بسیار دیر است باید برخاست و قداست‌های تصنعی(!) و مقدسات مردم‌فریب را ساقط کرد.» .
    «دانشگاه در فضایی ملتهب به سر می‌برد ظاهراً دیگر فرصتی باقی نمانده تا حاکمیت دین‌زده(!)بتواند دانشجویان را منفعل سازد. اندک اندک به زمان آرزوی دیرینه خود نزدیک می‌شویم.»
    حمله به اهل بیت (ع) نیز دستمایه ای بود برای حمله به رهبریت نظام. در لا به لای مقالات این نشریات، جملاتی دیده می شد که هر انسان آزاده ای از بیان آن شرم می کرد. مانند: «علی نه نور بود و نه آسمانی و نه معصوم...علی یک انسان خطاپذیر و غیر معصوم بود. فراتر از آن محمد نیز چنین بود، حال تکلیف ولی فقیه بسیار روشن است.»

    چشم سردمداران جنبش سبز اموی به داشتن چنین نیروهای انقلابی، روشن باد! ابله



    یاسر ::: دوشنبه 88/9/16::: ساعت 10:15 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 38
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184627

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    فرار دانشجوی مبارز آمریکایی با لباس زنانه! - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<