سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زنهار که دانشمندان را سبک بشمری چرا که این کار تو را خوار می کند و مایه بدگمانی و وهم و خیال درباره تومی شود . [امام علی علیه السلام]
لجاجت و نافرمانی موسوی در برابر مولا - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • آقای میرحسین موسوی، خشمگین و برآشفته از اکثریت ملت ایران که به او رأی نداده اند! پس از ادعای غیرمنطقی « پیروز قطعی بودن در انتخابات» و فراهم نمودن زمینه آشوب و اغتشاش با دعوت هواداران خود به تجمع و راهپیمایی غیرقانونی، برای وارد کردن فشار و تحمیل خواست خود به مقام معظم رهبری، در تاریخ 24/3/88 با معظم له ملاقات نمود.
    اما رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، موسوی را نصیحت نموده و بر پیگیری مسائل از طریق مراجع قانونی تأکید کردند.
    در این دیدار، آقای موسوی ضمن ارائه گزارشی، دیدگاه خود را درباره روند انتخابات بیان کرد.
    سپس رهبر معظم انقلاب با تأکید بر لزوم حفظ آرامش و متانت، فرمودند: در دوره های قبلی انتخابات نیز برخی افراد و نامزدها، مسائلی داشتند که از طریق شورای نگهبان به عنوان مرجع قانونی رسیدگی به شکایات انتخاباتی، پیگیری کردند و طبعاً در این دوره نیز مسائل باید از طریق قانونی دنبال شود.
    رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تحریکات دشمن و برخی طراحی های پشت صحنه برای به آشوب کشاندن خیابانها، خطاب به آقای موسوی افزودند: جنس شما با این گونه افراد متفاوت است و لازم است کارها را با متانت و آرامش پیگیری کنید.
    حضرت آیت الله خامنه ای با تحسین از حضور بی سابقه مردم در انتخابات 22 خرداد 88 افزودند: به یاری پروردگار انتخابات با اتقان، صحت و آرامش خوبی برگزار شد و شما هم مسائل مورد نظر را از طریق قانونی پیگیری کنید.
    *********
    اما متأسفانه، آقای موسوی، متأثر از القائات رسانه های دشمن « صدای آمریکا، بی بی سی و ...» و وسوسه های عناصر مزدور و خائن داخلی، رهنمود ناصحانه مقام معظم رهبری را نپذیرفته و با اصرار بر خواست غیرقانونی خود، یعنی « ابطال انتخابات!» بازهم هواداران خود را به تجمع و راهپیمایی غیرقانونی فراخواند و به این ترتیب بر گستره آشوبها، اغتشاشات و تخریب و غارت اموال خصوصی و عمومی افزود و باعث ریخته شدن خون چند سرباز و بسیجی و هموطن ایرانی به دست عوامل آشوب طلب که با پارچه سبز و به عنوان حمایت موسوی دست به آشوب می زنند، گردید.
    امیدوارم وی و امثال او با مراجعه به وجدان خویش، چراغ عقلشان را روشن کنند و این گونه در تاریکی جهل و لجاجت، آب به آسیای دشمن نریزند.



    یاسر ::: پنج شنبه 88/3/28::: ساعت 10:43 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184592

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    لجاجت و نافرمانی موسوی در برابر مولا - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<