سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، یاری می رساند، حکمت ره می نماید . [امام علی علیه السلام]
عزت و عظمت ملت ایران - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • کاندیداهای محترم ریاست جمهوری، به ویژه آقای میرحسین موسوی، در تبلیغات انتخاباتی خود با حمله غیرمنصفانه به دولت آقای احمدی نژاد و شخص وی و با زیر سؤال بردن سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران، می گفتند، آبروی ملت ایران در دنیا از بین رفته است. ملت ما در دنیا تحقیر شده است. و بااشاره به حضور پرصلابت و عزت آفرین رئیس جمهور شجاع و قاطع (آقای احمدی نژاد) در مجامع بین المللی، می گفتند: دولت با حضور در مجامع جهانی افتضاح به بار آورده و آن را حماسه می نامد!
    مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در مرقد مطهر امام خمینی (ره) در تاریخ 14/3/88 با اشاره به این اظهارات غیرمنصفانه و خلاف واقع، فرمودند:
    « عزت ملت ما امروز در دنیا هم منعکس است. من قبول نمیکنم حرف آن کسانى را که تصور میکنند ملت ما به خاطر پایبندى به مبانى و اصول خود، در دنیا خوار شده است، از چشم افتاده است؛ ابداً. ما دشمن داریم. دشمنان ما یک جبهه‏ى متحدى هستند متشکل از قدرتهاى مداخله‏گر و زورگوى عالم. اینها وقتى ببینند یک کشورى از مدار آنها خارج شد - کشورهائى که اینها به عنوان اقمار خودشان در مدار خود نگه داشته بودند - مثل کشور ایران که با انقلاب اسلامى از مدار آنها خارج شد، سعى میکنند با او مقابله کنند، او را بکوبند؛ تحقیر میکنند؛ وسائل تبلیغاتى‏شان هم زیاد است. این معنایش این نیست که ما عزت خودمان را از دست دادیم. نه، در اعماق دل همان کسانى که دشمن اسلام و دشمن جمهورى اسلامى هستند، احترام امام و ملت ایران رسوخ یافته است.



    یاسر ::: پنج شنبه 88/3/28::: ساعت 10:38 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 8
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184597

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    عزت و عظمت ملت ایران - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<