سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برای خدا دوست بدارد، برای خدادشمن بدارد و برای خدا ببخشد، از کسانی است که ایمانشان کامل شده است . [امام صادق علیه السلام]
عظمت جمهوری اسلامی ایران - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم سقز :(88/2/29)

    مسئله‏ى حساس و مهمى که دشمنان نظام اسلامى و دشمنان اسلام در مقابل آن درماندند و نتوانستند براى آن پاسخى پیدا کنند و علاجى به دست بیاورند، این است که در دنیاى اسلام، در میان این جمعیت عظیم کشورهاى اسلامى، همه‏ى متفکران، همه‏ى اندیشمندان، همه‏ى برجستگان دینى و دانشگاهى، نظام جمهورى اسلامى را یک پاسخ به دعوت اسلام و پرچم برافراشته‏ى اسلام را یک افتخار براى دنیاى اسلام دانستند.
    متفکران دنیاى اسلام از اینکه یک نظام سیاسى بر اساس احکام قرآن و شریعت اسلامى، با استقلال و عزت کامل در این نقطه از جغرافیاى حساس خاورمیانه شکل گرفته است، احساس افتخار کردند و این را به خود ما در طول این سالهاى گذشته، متفکران، صاحبان اندیشه، علماى بزرگ، دانشگاهیان برجسته‏ى مؤمنى از کشورهاى عربى، از شمال آفریقا، از شبه‏قاره‏ى هند، از کشورهاى دوردست آسیا - کشورهاى مسلمان - تصریح کردند، به ما گفتند که ما به وجود جمهورى اسلامى افتخار میکنیم.
    این توصیه‏ى ما به همه‏ى مردم کشور و همه‏ى قشرهاى فعال و آگاه و هوشیار کشور است: باید آگاهى‏ها را حفظ کنید. دشمن اگرچه که امروز مثل روزهاى اول انقلاب نیست که دیگر امید داشته باشد به اینکه میتواند ریشه‏ى این انقلاب را بزند؛ نه، آن روز امیدوار بودند بتوانند انقلاب را، جمهورى اسلامى را نابود کنند، امروز مأیوسند؛ چنین امیدى امروز ندارند، مى‏بینند این درخت تناور ریشه دوانده است؛ اما از کید آنها غافل نباید بود.
    من به طور قاطع این را میگویم، متأسفانه در پشت مرزهاى غربى ما، آمریکائى‏ها مشغول توطئه‏اند، مشغول تروریست‏پرورى هستند. پول، سلاح، سازماندهى، تشکیلات به وسیله‏ى آمریکائى‏ها به طور مستقیم در پشت مرزهاى غربى کشور ما صرف میشود براى موذیگرى کردن و پنجه انداختن و معارضه کردن با نظام جمهورى اسلامى؛ باید بیدار باشیم.



    یاسر ::: جمعه 88/3/22::: ساعت 5:33 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184592

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    عظمت جمهوری اسلامی ایران - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<