سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفریده را فرمان بردن نشاید آنجا که نافرمانى آفریننده لازم آید . [نهج البلاغه]
هوشیاری در برابر توطئه ها - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار خانواده‏هاى شهدا و ایثارگران کردستان‏ :(88/2/22)

    عزیزان من! آن چیزى که یک ملت را از درون محکم میکند، همین مجاهدتهاست. ما از سست‏عنصرى به جائى نمیرسیم. ما از تسلیم شدن در برابر زورگوئى در مسابقه‏ى میان ملتها هیچ رتبه‏اى را کسب نمیکنیم. اگر این مجاهدتها نباشد، یک ملت همیشه توسرى‏خور، همیشه عقب‏مانده، همیشه ضعیف، همیشه زورشنو باقى خواهد ماند.
    ملت ما، جوانان ما، زن و مرد ما نباید احساس کنند که دوران مجاهدت به پایان رسید، خطرى ما را تهدید نمیکند. ممکن است خطر نظامى ما را تهدید نکند، همین جور هم هست. امروز ملت ایران به آن رتبه‏اى از اقتدار رسیده که خطرپذیرى دشمنان خود را بسیار بالا برده، جرئت نمیکنند به این ملت تهاجم نظامى کنند؛ میدانند سرکوب خواهند شد؛ میدانند که این ملت مقاوم است.
    بنابراین خطر تهاجم نظامى بسیار پائین است؛ اما تهاجم فقط تهاجم نظامى نیست. دشمن به آن نقاطى متوجه میشود که پشتوانه‏ى استقامت ملى ماست. دشمن وحدت ملى و ایمان عمیق دینى را هدف قرار میدهد. دشمن روحیه‏ى صبر و استقامت مردان و زنان ما را هدف قرار میدهد؛ این تهاجم از تهاجم نظامى خطرناکتر است.
    در تهاجم نظامى شما طرفتان را میشناسید، دشمنتان را مى‏بینید؛ اما در تهاجم معنوى، تهاجم فرهنگى، تهاجم نرم، شما دشمن را در مقابل چشمتان نمى‏بینید. هوشیارى لازم است.
    من از همه‏ى ملت ایران بخصوص از خانواده‏هاى شهیدان و از همه‏ى شما عزیزان، بخصوص از جوانها خواهش میکنم با هوشیارى کامل مرزهاى فکرى و روحى را حراست کنید. نگذارید دشمن مثل موریانه‏اى به جان پایه‏هاى فکرى و اعتقادى و ایمانى مردم بیفتد و آنها را دچار رخنه کند؛ این مهم است. همه وظیفه داریم مرزهاى ایمانى و مرزهاى روحى خودمان را حفظ کنیم.
    امروز متأسفانه دشمنان ملت ایران توانسته‏اند حتّى تا پشت مرزهاى ما حضور پیدا کنند. در گذشته و اوائل انقلاب هم، طراحى‏ها مال دشمنان بود؛ دشمنان قدرتمند، استکبار، صهیونیست؛ اما امروز همانها با تحولاتى که در منطقه پیش آمده، پایگاه‏ها و مراکزى را در کنار مرزهاى جغرافیائى شما به وجود آورده‏اند و از آن براى فعالیتهاى نرم و بسیار خصمانه استفاده میکنند.
    همه باید هوشیار باشند. و من بخصوص به جوانها عرض میکنم:
    جوانان عزیز! میهن شما امروز احتیاج دارد به آگاهى، به بیدارى. حرکات کسانى را که دلها را از وحدت و صمیمیت میخواهند دور کنند، رصد کنید.
    کسانى میخواهند به هر وسیله‏اى، به هر بهانه‏اى، میان آحاد ملت اختلاف و تفرقه به وجود بیاورند. هر کسى که دیدید در این زمینه کار میکند، درباره‏ى او داورى کنید که سرانگشت دشمن است؛ بداند یا نداند. ممکن است ندانند، اما سرانگشت دشمنند؛ براى دشمن کار میکنند. نتیجه یکى است. آن کسى که دانسته به شما ضربه میزند، با آن کسى که ندانسته همان ضربه را وارد میکند، با هم فرقى در نتیجه ندارند. باید هوشیار بود؛ باید بیدار بود... خوشبختانه ملت بیدار است.



    یاسر ::: جمعه 88/3/22::: ساعت 5:13 صبح
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 30
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184619

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    هوشیاری در برابر توطئه ها - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<