سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت خرد، اعتراف به نادانی است . [امام علی علیه السلام]
حزب صهیونیسم - گوهر حقیقت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور اسلامی ایران در روز جهانی قدس (13/7/86) با طرح این سوال که چرا برخی قدرتهای غربی آماده اند در دفاع از اسرائیل و صهیونیستها، این همه سرمایه گذاری کنند گفت: تا امروز برای این رفتار برخی قدرتهای غربی دو نظریه بیان شده، نظریه اول این است که اساس تاسیس رژیم صهیونیستی در ادامه آرزوهای قدرتهای غرب برای سلطه بر خاورمیانه و منافع و انرژی های این منطقه و جهان است که در یک مقطع حساس تاریخی از غفلت حاکمان و ملتهای منطقه و از قدرت طلبی برخی عناصر پست استفاده کرده اند و در قلب دنیای اسلام و خاورمیانه یک پایگاه و قلعه ای مستحکم ساختند تا از این طریق سیاستهای اهریمنی خود را بر ضد ملتهای عالم جلو ببرند. براساس این نظریه این رژیم در ادامه مبارزات و تجاوزات قدرتهای غربی به منطقه است.
    بر اساس نظریه دوم، قدرتهای غربی رژیم صهیونیستی را عامل وحدت و انسجام میان خود می دانند. کسانی که پیرو این نظریه هستند می گویند تاریخ اروپا فقط در یک جنگ جهانی هشتاد میلیون کشته داد و دهها جنگ نژادی و خانمان برانداز، تاریخ اروپا را مملو از کشتارها کرده است و به همین جهت می گویند صهیونیستها آمدند وحدتی میان غربیها ایجاد کنند و در همین راستا کانون و پدیده ای غیرقابل تعرض برپا کردند و متعهد شدند که از آن کانون حمایت کنند.
    رییس جمهور گفت: برخی کشورهای غربی با حمایت از رژیم صهیونیستی قصد داشتند جنگ را از خود دور و به میان سایر ملتها منتقل کنند.
    رییس جمهور در ادامه سخنان خود درباره نسبتهای برخی دولتهای فعلی غربی با رژیم صهیونیستی گفت: درباره اصرار برخی از این کشورها در حمایت از رژیم اشغالگر قدس نیز دو نظریه مطرح است. براساس نظریه نخست، این دسته از کشورهای غربی، صهیونیست ها را حزبی قدرتمند می دانند و ابزارهای سیاسی،‌ رسانه ای و اقتصادی خود را در اختیار این حزب قرار می دهند. و به طور مشخص، حاکمان غربی تحت سلطه رژیم صهیونیستی می باشند.
    گروهی دیگر معتقدند: قدرتهای غربی اساسا خودشان پایه گذار صهیونیسم و بازیگردانان نمایشنامه صهیونیسم هستند و هر کدام نقشی را ایفا می کنند. براساس این نظریه حزب صهیونیسم به مفهوم «سران برخی قدرتهای غربی» است.
    رییس جمهور افزود: در برخی کشورهای غربی اگر کسی بخواهد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود باید تعهد خود را در حمایت از رژیم صهیونیستی به طور رسمی اعلام و در عمل اثبات کند. برخی کشورهای غربی حتی در زمان عقد قرارداد با سایر کشورها، برقراری رابطه و انعقاد قرارداد را منوط به ارتباط با رژیم صهیونیستی می دانند. اگر کشوری در آمریکای لاتین، آفریقا یا آسیا بخواهد قراردادی با کشورهای غربی ببندد، لازمه آن حمایت از رژیم صهیونیستی است. برای برخی کشورها این رابطه آنقدر مهم است که حاضرند همه ادعاهای خود را درباره آزادی اندیشه، حق تعیین سرنوشت، دموکراسی و حقوق بشر، به خاطر رژیم صهیونیستی زیر پا بگذارند. آنها حاضرند آبروی سازمانهای جهانی را که خودشان بنا کرده اند قربانی صهیونیست ها کنند و حاضرند مردم و دانشمندان خود را به جرم اظهارنظر، تحقیق و پژوهش زندانی کنند و اجازه ندهند خدشه ای به وجهه صهیونیسم وارد شود.



    یاسر ::: جمعه 86/7/13::: ساعت 3:57 عصر
    دیدگاه شما نشان شخصیت شماست: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 23
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :184612

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    حزب صهیونیسم - گوهر حقیقت

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<